מסקנה: אמריקה זה לא פה !eyal8a כתב:אני חושב שאין שום הצדקה ותירוץ לעיכובים של החבילות
כמו שאמאזון, עלי אקספרס, אי-ביי וכו ידעו על העומסים הצפויים ועל הגידול במכירות השנה , נקטו באמצים הנחוצים על מנת להבטיח חווית קנייה ושירות כפי שהבלק פרידיי אמור לספק, אלו חברות לא ישראליות שכן חשוב להן שלצרכן תהיה חווית קנייה טובה ועל כן פעלו להבטיח מבעוד מועד כל מה שנחוץ.
Buy2usa גם ידעו על הצפי השנה לרכישות ולכמות המשלוחים שיצטרכו להוציא, ההבדל שזו חברה ישראלית שלא מעניין אותה חווית הקנייה והשירות לצרכן אלא נטו כסף!
הם ידעו לגבות מחיר מלא (וצפונה מכך) בימי המכירות של הבלק פרידיי ועל כן היו צריכים להערך כפי הנדרש לאותו יום/שבוע מכירות
מספיק להסתכל על התלונות משנה שעברה בשביל להסיק איך היה צריך לשפר את השירות השנה.
אם הם ידעו שעל הלקוחות יהיה להתאזר בסבלנות, כלומר ידעו שהם לא נערכו כראוי ויהיו עיכובים לפחות היו צריכים לגבות מחיר שיפצה על כך
אני גם בעד הגישה של לא לחפש איפה דפקו אותך, ושכל פעם צריכים להרגיש פראיירים, אבל מצד שני לא צריך להסכים כל פעם לשירות בינוני ומטה.
אני הזמנתי אוזניות מאמאזון בבלק פרידיי , קיבלתי טווח הגעה של שבועיים ובסוף הגיעו לביתי לאחר 8 ימים ( יומיים לאחר שהגיע לארץ כי לא הסתדר לי לקבל את המשלוח).
שבת שלום לכולם...
·