שאלה של חדש בנוגע לתקלות ולקינפוג ראוטר בחיבור למודם של הוט.

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
dank4 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 297
הצטרף: מאי 2010
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

שאלה של חדש בנוגע לתקלות ולקינפוג ראוטר בחיבור למודם של הוט.

נושא שלא נקרא #1 

שלום רב,
בימים האחרונים "נתקעת" לי כל הזמן הגישה דרך הראוטר לרשת , edimax br6424 , החיבור חוזר רק אחרי HARD RESET - ניתוק מהאספקה. (יש לציין כי הרשת עבדה תקין ב 3 שנים האחרונות.)
כאשר התקלה קיימת - בניסיון גישה ישיר לראוטר (הקלדת ה IP שלו ) אינני מצליח לגשת אליו ,

כמו כן כאשר התקלה קיימת - בחיבור של כבל רשת ישירות מהמודם למחשב - הגלישה ממשיכה תקינה.
מכאן אני מסיק כי הבעיה בראוטר , ניסיתי לעדכן קושחה - אך הדבר לא פתר.

שאלתי היא האם לדעתכם הראוטר אכן הלך פייפן ?
כמו כן מכיוון שהרבה זמן לא עשיתי זאת - האם יש מדריך כיצד יש להגדיר נתב (תשתית הוט 30 מגה וספק הוטנט.).

אני מניח כי הדבר משתנה מעט מנתב אחד למישנהו ,
אני מאמין כי ארכוש את אחד המהמומלצים פה בפורום.-אז אם למישהו יש הגדרה לאחד ספציפי אודה לו.

תודה רבה.

דן.

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ניסית את התמיכה של הוט ?

dank4 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 297
הצטרף: מאי 2010
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

לא ניסיתי את תמיכת הוט,א' מכיוון שהחשד העיקרי שלי הוא בראוטר הפרטי , וב'

נושא שלא נקרא #3 

אני מניח כי הם יתנערו מכל אביזר קצה שאינו שלהם ,
הם מצידם ייטענו שהרשת תקינה עד לנק האספקה - משמע המודם שלהם , ויש להודות כי אכן זהו המצב.

אני לא בדיוק מבין ברשת ובפרוטוקול , אבל נראה לי שלפי הסימנים הבעיה נמצאת אחרי המודם שלהם ,
לכן לא ניסיתי אפילו לפנו אליהם.

kimono
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 38
הצטרף: אפריל 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

מעניין, בעיה זהה עם "פתרון" זהה התחילה לי לפני כמה ימים. גם אני מחובר להוט וגם אני חשדתי שהבעיה בראוטר edimax br6504n.
עכשיו אני מתחיל לחשוב שאולי הבעיה בהוט: משהו שונה בפרוטוקול של הקצאת הגישה, אחקור קצת.
בשורה התחתונה, נראה שהבעיה נוצרה אצל הוט.

dank4 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 297
הצטרף: מאי 2010
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

העניין שהבעיה החריפה בשבועות \ ימים האחרונים.

נושא שלא נקרא #5 

בהתחלה זה היה אחת לכמה ימים , לאחר מכן אחת ליום ,אחת לכמה שעות ולבסוף אחת לדקה ,

אני בכל מקרה הולך לרכוש היום ראוטר חדש , אולי של חברה אחרת TPLINK ,

מכיוון שפי שכבר ציינתי יש לי חשד גדול מאוד בראוטר.

dank4 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 297
הצטרף: מאי 2010
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

עדכון , התופעה נעלמה , אחרי ביצוע הפעולות הבאות

נושא שלא נקרא #6 

כלל לא ברור לי מי מהן השפיעה אם בכלל ,
1.ביצוע factory default reset ולאחריו טעינת קובץ ה RESTORE SETTINGS - אשר יצרתי מבעוד מועד
2. החלפת פורט החיבור למחשב ה DESKTOP מפורט א' , לפורט ד'.
3. עבר יום.
4.ניסיון התקשרות למוקד תמיכה טכנית להוט , עם הבטחה להמתנה של כ 35 דקות.והתייאשות אחרי דקה.

kimono
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 38
הצטרף: אפריל 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: עדכון , התופעה נעלמה , אחרי ביצוע הפעולות הבאות

נושא שלא נקרא #7 

@dank4
·טוב, לי זה לא נשמע כמו פתרון :wink:
אני עברתי על הגדרות הראוטר ולא ראיתי בעיה (IP דינמי ו-Lease time אינסופי), כיון שבשוטף המחשב מחובר באלחוט - עשיתי זאת עם חיבור חוטי וכבר השארתי את המחשב מחובר איתו. היום שמתי לב שהתקלה עדיין לא קרתה. חזרתי לחיבור אלחוטי ונראה...
אולי הוט-נט סידרו את הבעיה אצלם.
אגב, לפני כחודש נותקתי לגמרי מהוט-נט (פעם ראשונה שזה קורה לי וזו לא התשתית אלא ה-ISP) ואחרי שהתקשרתי התמיכה טענה שזו היתה "נפילת שיוך" ואכן סידרו.
אוקצור, אני ממשיך לחשוד בהם.

dank4 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 297
הצטרף: מאי 2010
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

KIMONO ברור לי שזה לא פתרון ,
בעיקר מכיוון שדה פקטו -מתיאור הדברים שעשיתי - זה דיי ברור שלא עשיתי כלום....8O
לכן אני לגמרי זורם עם החשד שלך .

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”