שלום רב,
בימים האחרונים "נתקעת" לי כל הזמן הגישה דרך הראוטר לרשת , edimax br6424 , החיבור חוזר רק אחרי HARD RESET - ניתוק מהאספקה. (יש לציין כי הרשת עבדה תקין ב 3 שנים האחרונות.)
כאשר התקלה קיימת - בניסיון גישה ישיר לראוטר (הקלדת ה IP שלו ) אינני מצליח לגשת אליו ,
כמו כן כאשר התקלה קיימת - בחיבור של כבל רשת ישירות מהמודם למחשב - הגלישה ממשיכה תקינה.
מכאן אני מסיק כי הבעיה בראוטר , ניסיתי לעדכן קושחה - אך הדבר לא פתר.
שאלתי היא האם לדעתכם הראוטר אכן הלך פייפן ?
כמו כן מכיוון שהרבה זמן לא עשיתי זאת - האם יש מדריך כיצד יש להגדיר נתב (תשתית הוט 30 מגה וספק הוטנט.).
אני מניח כי הדבר משתנה מעט מנתב אחד למישנהו ,
אני מאמין כי ארכוש את אחד המהמומלצים פה בפורום.-אז אם למישהו יש הגדרה לאחד ספציפי אודה לו.
תודה רבה.
דן.
שאלה של חדש בנוגע לתקלות ולקינפוג ראוטר בחיבור למודם של הוט.
- dank4 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 297
- הצטרף: מאי 2010
- נתן תודות: 168 פעמים
- קיבל תודות: 19 פעמים
לא ניסיתי את תמיכת הוט,א' מכיוון שהחשד העיקרי שלי הוא בראוטר הפרטי , וב'
אני מניח כי הם יתנערו מכל אביזר קצה שאינו שלהם ,
הם מצידם ייטענו שהרשת תקינה עד לנק האספקה - משמע המודם שלהם , ויש להודות כי אכן זהו המצב.
אני לא בדיוק מבין ברשת ובפרוטוקול , אבל נראה לי שלפי הסימנים הבעיה נמצאת אחרי המודם שלהם ,
לכן לא ניסיתי אפילו לפנו אליהם.
הם מצידם ייטענו שהרשת תקינה עד לנק האספקה - משמע המודם שלהם , ויש להודות כי אכן זהו המצב.
אני לא בדיוק מבין ברשת ובפרוטוקול , אבל נראה לי שלפי הסימנים הבעיה נמצאת אחרי המודם שלהם ,
לכן לא ניסיתי אפילו לפנו אליהם.
- dank4 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 297
- הצטרף: מאי 2010
- נתן תודות: 168 פעמים
- קיבל תודות: 19 פעמים
העניין שהבעיה החריפה בשבועות \ ימים האחרונים.
בהתחלה זה היה אחת לכמה ימים , לאחר מכן אחת ליום ,אחת לכמה שעות ולבסוף אחת לדקה ,
אני בכל מקרה הולך לרכוש היום ראוטר חדש , אולי של חברה אחרת TPLINK ,
מכיוון שפי שכבר ציינתי יש לי חשד גדול מאוד בראוטר.
אני בכל מקרה הולך לרכוש היום ראוטר חדש , אולי של חברה אחרת TPLINK ,
מכיוון שפי שכבר ציינתי יש לי חשד גדול מאוד בראוטר.
- dank4 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 297
- הצטרף: מאי 2010
- נתן תודות: 168 פעמים
- קיבל תודות: 19 פעמים
עדכון , התופעה נעלמה , אחרי ביצוע הפעולות הבאות
כלל לא ברור לי מי מהן השפיעה אם בכלל ,
1.ביצוע factory default reset ולאחריו טעינת קובץ ה RESTORE SETTINGS - אשר יצרתי מבעוד מועד
2. החלפת פורט החיבור למחשב ה DESKTOP מפורט א' , לפורט ד'.
3. עבר יום.
4.ניסיון התקשרות למוקד תמיכה טכנית להוט , עם הבטחה להמתנה של כ 35 דקות.והתייאשות אחרי דקה.
1.ביצוע factory default reset ולאחריו טעינת קובץ ה RESTORE SETTINGS - אשר יצרתי מבעוד מועד
2. החלפת פורט החיבור למחשב ה DESKTOP מפורט א' , לפורט ד'.
3. עבר יום.
4.ניסיון התקשרות למוקד תמיכה טכנית להוט , עם הבטחה להמתנה של כ 35 דקות.והתייאשות אחרי דקה.
Re: עדכון , התופעה נעלמה , אחרי ביצוע הפעולות הבאות
@dank4
·טוב, לי זה לא נשמע כמו פתרון
אני עברתי על הגדרות הראוטר ולא ראיתי בעיה (IP דינמי ו-Lease time אינסופי), כיון שבשוטף המחשב מחובר באלחוט - עשיתי זאת עם חיבור חוטי וכבר השארתי את המחשב מחובר איתו. היום שמתי לב שהתקלה עדיין לא קרתה. חזרתי לחיבור אלחוטי ונראה...
אולי הוט-נט סידרו את הבעיה אצלם.
אגב, לפני כחודש נותקתי לגמרי מהוט-נט (פעם ראשונה שזה קורה לי וזו לא התשתית אלא ה-ISP) ואחרי שהתקשרתי התמיכה טענה שזו היתה "נפילת שיוך" ואכן סידרו.
אוקצור, אני ממשיך לחשוד בהם.
·טוב, לי זה לא נשמע כמו פתרון
אני עברתי על הגדרות הראוטר ולא ראיתי בעיה (IP דינמי ו-Lease time אינסופי), כיון שבשוטף המחשב מחובר באלחוט - עשיתי זאת עם חיבור חוטי וכבר השארתי את המחשב מחובר איתו. היום שמתי לב שהתקלה עדיין לא קרתה. חזרתי לחיבור אלחוטי ונראה...
אולי הוט-נט סידרו את הבעיה אצלם.
אגב, לפני כחודש נותקתי לגמרי מהוט-נט (פעם ראשונה שזה קורה לי וזו לא התשתית אלא ה-ISP) ואחרי שהתקשרתי התמיכה טענה שזו היתה "נפילת שיוך" ואכן סידרו.
אוקצור, אני ממשיך לחשוד בהם.