סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #46 

יש הבדל בין אחריות על פגם שמתרחש תוך תקופת האחריות על המוצר ופגם שקיים כבר מהמפעל וכך מגיע אל הלקוח. לדעתי לפחות, זה חד משמעית לא נתפס כאותו הדבר בשני המקרים.
אם נקביל את המקרה לעולם הרכב - נניח שהזמנתם רכב חדש המגיע עם אחריות מלאה על כל המכלולים ל- 3 שנים. מן הסתם, אין אחריות יצרן על שריטות בצבע במשך תקופת האחריות. אבל, זה לא אומר שמותר ליצרן לספק ללקוח רכב שמגיע עם שריטה ולהתייחס למוצר שהוא סיפק כאל תקין במאה אחוז.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

ido111
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 850
הצטרף: דצמבר 2004
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 88 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

רוצה לשתף את החוויה שלי עם מסמליין, היתה לי פלזמה 51' שנקנתה מסמליין (PS51D550), אחרי שנתיים התחילו להופיע סימנים סגולים בצד שמאל למעלה של המסך, כחלק מהאחריות אלקטרוניקס פרו ניסו לתקן את הטלוייזיה פעמיים ולא הצליחו, בסוף אחרי דין ודברים שידרגתי ל-UA55H6400 מסמליין, הטלויזיה הגיעה עם טכנאי שלהם בדקנו אותה ביחד והכול היה בסדר, שבועיים אחרי ההתקנה פתאום הופיעו 3 פיקסלים שרופים במרכז המסך, טלפון לאלקטרוניקיס פרו הגיע טכנאי צילם ואחרי שבוע החליפו לי את הטלויזיה לחדשה, כרגע אני עם החדשה כבר 3 חודשים.

ממליץ לדבר עם אלקטרוניקס פרו ולדרוש החלפה.

Moaus (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #48 

דיברתי איתם שוב ושוב, הם לא מוכנים להחליף: "אין אישור להחלפה כי עומד בתקן היצרן".

משמע, למיטב הבנתי - תקן היצרן, סמסונג, מאפשר מכירת טלוויזיות פגומות ? כלומר, אם קונים טלוויזית סמסונג אולי מקבלים מוצר פגום ?
מבולבלים ? גם אנחנו...

MaayanSolomon
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 7
הצטרף: מרץ 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

אשמח לקבל עדכון אם הוחלפה הטלוויזיה או לא,

נושא שלא נקרא #49 

אני לקראת רכישת מסך 75h6400 ואם החברה לא לוקחת אחריות על המצב שנוצר אצלך, כנראה שאאלץ לוותר על מסך של סמסונג

Moaus (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #50 

אז ככה, שאפו ענקי ! לחנות "סלון חללית" (Y) שמיד עם הצלצול הראשון לחנות קיבלתי מענה עם פתרון מיידי ללא שאלות, תחקירים וטרטורים.
"בוא אלינו, אנחנו נעזור לך" ובהחלט עזרו ! החליפו לי את הטלוויזיה במיידית ! זה שירות !
שלומי, שטיפל בי מרגע הקניה וראובן, מנהל החנות, ישר כח !

אתם רשת ההצלה לשירות המחפיר והמענה האטום שקיבלתי מסם ליין וכן מנותני השירות שלהם, אלקטרוניקס פרו.

נ.ב. - מקווה שזו תהיה ללא בעיות... ( גם במקרה כזה הובהר לי ע"י החנות "סלון חללית" שאם תהיה בעיה הם יעזרו ויחליפו)

Shtirlitz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4902
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 351 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

(Y) כבוד לשרות
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

חללית אחלה חנות באמת עם שירות מעולה ומילה שהם עומדים בה אפילו אם הם טעו.... מנסיון

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

בתור צופה מהצד אני רואה הרבה המלצות חיוביות על סלון חללית. כל הכבוד ושמחתי בשמחתו של פותח השרשור.
אני חייב לקפוץ לשם :)

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

יפה.

SONYES
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

(Y)
לחנות

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #56 

לגבי חללית - לא רוצה להרוס את האשלייה .
עד כמה שאני יודע היא חנות טובה אבל כשלפני כ-שנתיים וקצת התקשרתי לגבי פרסום באתר שלהם למחיר עבור ES6200 , קיבלתי מחיר בטלפון
ולמחרת שרציתי להגיע התקשרתי לדעת את הרחוב של החנות וכשחזרתי על המחיר - פתאום זה הפך לטעות (ורצו 300 ש"ח יותר)
באותו רגע אמרתי תודה ושלום . לא מעוניין לרכוש מחנות שיום לפני כבר סיכמנו על מחיר (הם גם לא רצו להתפשר באמצע) מיותר לציין שבסוף
הפנתי מישהו לחנות אחרת .

9000es
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

נושא שלא נקרא #57 

Moaus כתב:אז ככה, שאפו ענקי ! לחנות "סלון חללית" (Y) שמיד עם הצלצול הראשון לחנות קיבלתי מענה עם פתרון מיידי ללא שאלות, תחקירים וטרטורים.
"בוא אלינו, אנחנו נעזור לך" ובהחלט עזרו ! החליפו לי את הטלוויזיה במיידית ! זה שירות !
שלומי, שטיפל בי מרגע הקניה וראובן, מנהל החנות, ישר כח !

אתם רשת ההצלה לשירות המחפיר והמענה האטום שקיבלתי מסם ליין וכן מנותני השירות שלהם, אלקטרוניקס פרו.

נ.ב. - מקווה שזו תהיה ללא בעיות... ( גם במקרה כזה הובהר לי ע"י החנות "סלון חללית" שאם תהיה בעיה הם יעזרו ויחליפו)
...
יפה מאוד (Y)
·
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #58 

טוב לשמוע שהם עמדו מאחורי הלקוח שלהם והביאו לו פתרון כמו שצריך ולשביעות רצונו. שאפו.
בהחלט אקח מכאן איתי את השם הזה להמלצה לגבי מקום לרכישה בעתיד.
לגבי סמליין ואלקטרוניקס-פרו - מה כבר אפשר להגיד על השילוב הזה? אותי השירות המעאפן שלהם כבר מזמן הפסיק להפתיע.
נ.ב וללא קשר כלשהו לדיון הזה בכלל - קמפיין הפרסום הנוכחי של סמליין (זה שגם רץ כאן באתר ברגעים אלו ממש) זו הפרסומת הכי אדיוטית שראיתי עד היום בחיים שלי. אובייקטיבי לגמרי.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #59 

מה הקמפיין?

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #60 

@jtk
·
אולי נסחפתי מעט עם המילה "קמפיין" זו סה"כ פרסומת שהם רצים איתה וככל הנראה גם נסחפתי בכלל עם העצבים שלי (יש לי נטייה להתעצבן די בקלות משטויות :) ) - אבל דברתי על פרסומת האבושבושוני הזאת שרצה בכל מקום כבר תקופה..
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”