יש הבדל בין אחריות על פגם שמתרחש תוך תקופת האחריות על המוצר ופגם שקיים כבר מהמפעל וכך מגיע אל הלקוח. לדעתי לפחות, זה חד משמעית לא נתפס כאותו הדבר בשני המקרים.
אם נקביל את המקרה לעולם הרכב - נניח שהזמנתם רכב חדש המגיע עם אחריות מלאה על כל המכלולים ל- 3 שנים. מן הסתם, אין אחריות יצרן על שריטות בצבע במשך תקופת האחריות. אבל, זה לא אומר שמותר ליצרן לספק ללקוח רכב שמגיע עם שריטה ולהתייחס למוצר שהוא סיפק כאל תקין במאה אחוז.
סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
- ido111
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 850
- הצטרף: דצמבר 2004
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 15 פעמים
- קיבל תודות: 88 פעמים
רוצה לשתף את החוויה שלי עם מסמליין, היתה לי פלזמה 51' שנקנתה מסמליין (PS51D550), אחרי שנתיים התחילו להופיע סימנים סגולים בצד שמאל למעלה של המסך, כחלק מהאחריות אלקטרוניקס פרו ניסו לתקן את הטלוייזיה פעמיים ולא הצליחו, בסוף אחרי דין ודברים שידרגתי ל-UA55H6400 מסמליין, הטלויזיה הגיעה עם טכנאי שלהם בדקנו אותה ביחד והכול היה בסדר, שבועיים אחרי ההתקנה פתאום הופיעו 3 פיקסלים שרופים במרכז המסך, טלפון לאלקטרוניקיס פרו הגיע טכנאי צילם ואחרי שבוע החליפו לי את הטלויזיה לחדשה, כרגע אני עם החדשה כבר 3 חודשים.
ממליץ לדבר עם אלקטרוניקס פרו ולדרוש החלפה.
ממליץ לדבר עם אלקטרוניקס פרו ולדרוש החלפה.
- MaayanSolomon
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 7
- הצטרף: מרץ 2015
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
אשמח לקבל עדכון אם הוחלפה הטלוויזיה או לא,
אני לקראת רכישת מסך 75h6400 ואם החברה לא לוקחת אחריות על המצב שנוצר אצלך, כנראה שאאלץ לוותר על מסך של סמסונג
אז ככה, שאפו ענקי ! לחנות "סלון חללית" שמיד עם הצלצול הראשון לחנות קיבלתי מענה עם פתרון מיידי ללא שאלות, תחקירים וטרטורים.
"בוא אלינו, אנחנו נעזור לך" ובהחלט עזרו ! החליפו לי את הטלוויזיה במיידית ! זה שירות !
שלומי, שטיפל בי מרגע הקניה וראובן, מנהל החנות, ישר כח !
אתם רשת ההצלה לשירות המחפיר והמענה האטום שקיבלתי מסם ליין וכן מנותני השירות שלהם, אלקטרוניקס פרו.
נ.ב. - מקווה שזו תהיה ללא בעיות... ( גם במקרה כזה הובהר לי ע"י החנות "סלון חללית" שאם תהיה בעיה הם יעזרו ויחליפו)
"בוא אלינו, אנחנו נעזור לך" ובהחלט עזרו ! החליפו לי את הטלוויזיה במיידית ! זה שירות !
שלומי, שטיפל בי מרגע הקניה וראובן, מנהל החנות, ישר כח !
אתם רשת ההצלה לשירות המחפיר והמענה האטום שקיבלתי מסם ליין וכן מנותני השירות שלהם, אלקטרוניקס פרו.
נ.ב. - מקווה שזו תהיה ללא בעיות... ( גם במקרה כזה הובהר לי ע"י החנות "סלון חללית" שאם תהיה בעיה הם יעזרו ויחליפו)
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
לגבי חללית - לא רוצה להרוס את האשלייה .
עד כמה שאני יודע היא חנות טובה אבל כשלפני כ-שנתיים וקצת התקשרתי לגבי פרסום באתר שלהם למחיר עבור ES6200 , קיבלתי מחיר בטלפון
ולמחרת שרציתי להגיע התקשרתי לדעת את הרחוב של החנות וכשחזרתי על המחיר - פתאום זה הפך לטעות (ורצו 300 ש"ח יותר)
באותו רגע אמרתי תודה ושלום . לא מעוניין לרכוש מחנות שיום לפני כבר סיכמנו על מחיר (הם גם לא רצו להתפשר באמצע) מיותר לציין שבסוף
הפנתי מישהו לחנות אחרת .
עד כמה שאני יודע היא חנות טובה אבל כשלפני כ-שנתיים וקצת התקשרתי לגבי פרסום באתר שלהם למחיר עבור ES6200 , קיבלתי מחיר בטלפון
ולמחרת שרציתי להגיע התקשרתי לדעת את הרחוב של החנות וכשחזרתי על המחיר - פתאום זה הפך לטעות (ורצו 300 ש"ח יותר)
באותו רגע אמרתי תודה ושלום . לא מעוניין לרכוש מחנות שיום לפני כבר סיכמנו על מחיר (הם גם לא רצו להתפשר באמצע) מיותר לציין שבסוף
הפנתי מישהו לחנות אחרת .
- 9000es
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 13208
- הצטרף: דצמבר 2008
- מיקום: תל-אביב
- נתן תודות: 595 פעמים
- קיבל תודות: 484 פעמים
יפה מאודMoaus כתב:אז ככה, שאפו ענקי ! לחנות "סלון חללית" שמיד עם הצלצול הראשון לחנות קיבלתי מענה עם פתרון מיידי ללא שאלות, תחקירים וטרטורים.
"בוא אלינו, אנחנו נעזור לך" ובהחלט עזרו ! החליפו לי את הטלוויזיה במיידית ! זה שירות !
שלומי, שטיפל בי מרגע הקניה וראובן, מנהל החנות, ישר כח !
אתם רשת ההצלה לשירות המחפיר והמענה האטום שקיבלתי מסם ליין וכן מנותני השירות שלהם, אלקטרוניקס פרו.
נ.ב. - מקווה שזו תהיה ללא בעיות... ( גם במקרה כזה הובהר לי ע"י החנות "סלון חללית" שאם תהיה בעיה הם יעזרו ויחליפו)...
·
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
טוב לשמוע שהם עמדו מאחורי הלקוח שלהם והביאו לו פתרון כמו שצריך ולשביעות רצונו. שאפו.
בהחלט אקח מכאן איתי את השם הזה להמלצה לגבי מקום לרכישה בעתיד.
לגבי סמליין ואלקטרוניקס-פרו - מה כבר אפשר להגיד על השילוב הזה? אותי השירות המעאפן שלהם כבר מזמן הפסיק להפתיע.
נ.ב וללא קשר כלשהו לדיון הזה בכלל - קמפיין הפרסום הנוכחי של סמליין (זה שגם רץ כאן באתר ברגעים אלו ממש) זו הפרסומת הכי אדיוטית שראיתי עד היום בחיים שלי. אובייקטיבי לגמרי.
בהחלט אקח מכאן איתי את השם הזה להמלצה לגבי מקום לרכישה בעתיד.
לגבי סמליין ואלקטרוניקס-פרו - מה כבר אפשר להגיד על השילוב הזה? אותי השירות המעאפן שלהם כבר מזמן הפסיק להפתיע.
נ.ב וללא קשר כלשהו לדיון הזה בכלל - קמפיין הפרסום הנוכחי של סמליין (זה שגם רץ כאן באתר ברגעים אלו ממש) זו הפרסומת הכי אדיוטית שראיתי עד היום בחיים שלי. אובייקטיבי לגמרי.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים