מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



סמסונג UA55H6400 - פיקסל שרוף - חוות דעת שלילית על סם ליין


עמוד 4 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1185
מספר הודעות: 8322

 #46  נשלח: ג' 24/03/2015 12:47

יש הבדל בין אחריות על פגם שמתרחש תוך תקופת האחריות על המוצר ופגם שקיים כבר מהמפעל וכך מגיע אל הלקוח. לדעתי לפחות, זה חד משמעית לא נתפס כאותו הדבר בשני המקרים.
אם נקביל את המקרה לעולם הרכב - נניח שהזמנתם רכב חדש המגיע עם אחריות מלאה על כל המכלולים ל- 3 שנים. מן הסתם, אין אחריות יצרן על שריטות בצבע במשך תקופת האחריות. אבל, זה לא אומר שמותר ליצרן לספק ללקוח רכב שמגיע עם שריטה ולהתייחס למוצר שהוא סיפק כאל תקין במאה אחוז.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ido111 (Ido)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 10, 2004

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 89
מספר הודעות: 832

 #47  נשלח: ג' 24/03/2015 13:34

רוצה לשתף את החוויה שלי עם מסמליין, היתה לי פלזמה 51' שנקנתה מסמליין (PS51D550), אחרי שנתיים התחילו להופיע סימנים סגולים בצד שמאל למעלה של המסך, כחלק מהאחריות אלקטרוניקס פרו ניסו לתקן את הטלוייזיה פעמיים ולא הצליחו, בסוף אחרי דין ודברים שידרגתי ל-UA55H6400 מסמליין, הטלויזיה הגיעה עם טכנאי שלהם בדקנו אותה ביחד והכול היה בסדר, שבועיים אחרי ההתקנה פתאום הופיעו 3 פיקסלים שרופים במרכז המסך, טלפון לאלקטרוניקיס פרו הגיע טכנאי צילם ואחרי שבוע החליפו לי את הטלויזיה לחדשה, כרגע אני עם החדשה כבר 3 חודשים.

ממליץ לדבר עם אלקטרוניקס פרו ולדרוש החלפה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Moaus
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2015
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 25

 #48  נשלח: ג' 24/03/2015 16:56

דיברתי איתם שוב ושוב, הם לא מוכנים להחליף: "אין אישור להחלפה כי עומד בתקן היצרן".

משמע, למיטב הבנתי - תקן היצרן, סמסונג, מאפשר מכירת טלוויזיות פגומות ? כלומר, אם קונים טלוויזית סמסונג אולי מקבלים מוצר פגום ?
מבולבלים ? גם אנחנו...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
MaayanSolomon (Maayan Solomon)
חברה שרק מתחילה
חברה שרק מתחילה

הצטרפה בתאריך:
  Mar 14, 2015
מספר הודעות: 7

 #49  נשלח: ד' 25/03/2015 15:10
אשמח לקבל עדכון אם הוחלפה הטלוויזיה או לא,

אני לקראת רכישת מסך 75h6400 ואם החברה לא לוקחת אחריות על המצב שנוצר אצלך, כנראה שאאלץ לוותר על מסך של סמסונג
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Moaus
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2015
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 25

 #50  נשלח: ד' 25/03/2015 23:04

אז ככה, שאפו ענקי ! לחנות "סלון חללית" שמיד עם הצלצול הראשון לחנות קיבלתי מענה עם פתרון מיידי ללא שאלות, תחקירים וטרטורים.
"בוא אלינו, אנחנו נעזור לך" ובהחלט עזרו ! החליפו לי את הטלוויזיה במיידית ! זה שירות !
שלומי, שטיפל בי מרגע הקניה וראובן, מנהל החנות, ישר כח !

אתם רשת ההצלה לשירות המחפיר והמענה האטום שקיבלתי מסם ליין וכן מנותני השירות שלהם, אלקטרוניקס פרו.

נ.ב. - מקווה שזו תהיה ללא בעיות... ( גם במקרה כזה הובהר לי ע"י החנות "סלון חללית" שאם תהיה בעיה הם יעזרו ויחליפו)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shtirlitz
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 19, 2005
הבעות תודה: 104
מספר הודעות: 4843

 #51  נשלח: ד' 25/03/2015 23:29

כבוד לשרות
_________________
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 1089
מספר הודעות: 6046

 #52  נשלח: ד' 25/03/2015 23:36

חללית אחלה חנות באמת עם שירות מעולה ומילה שהם עומדים בה אפילו אם הם טעו.... מנסיון
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 183
מספר הודעות: 3295

 #53  נשלח: ה' 26/03/2015 0:27

בתור צופה מהצד אני רואה הרבה המלצות חיוביות על סלון חללית. כל הכבוד ושמחתי בשמחתו של פותח השרשור.
אני חייב לקפוץ לשם
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4404

 #54  נשלח: ה' 26/03/2015 1:24

יפה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
SONYES
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2006
הבעות תודה: 281
מספר הודעות: 3049

 #55  נשלח: ה' 26/03/2015 9:43


לחנות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 342
מספר הודעות: 4482

 #56  נשלח: ה' 26/03/2015 10:29

לגבי חללית - לא רוצה להרוס את האשלייה .
עד כמה שאני יודע היא חנות טובה אבל כשלפני כ-שנתיים וקצת התקשרתי לגבי פרסום באתר שלהם למחיר עבור ES6200 , קיבלתי מחיר בטלפון
ולמחרת שרציתי להגיע התקשרתי לדעת את הרחוב של החנות וכשחזרתי על המחיר - פתאום זה הפך לטעות (ורצו 300 ש"ח יותר)
באותו רגע אמרתי תודה ושלום . לא מעוניין לרכוש מחנות שיום לפני כבר סיכמנו על מחיר (הם גם לא רצו להתפשר באמצע) מיותר לציין שבסוף
הפנתי מישהו לחנות אחרת .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 13208

 #57  נשלח: ה' 26/03/2015 12:03

Moaus כתב:
אז ככה, שאפו ענקי ! לחנות "סלון חללית" שמיד עם הצלצול הראשון לחנות קיבלתי מענה עם פתרון מיידי ללא שאלות, תחקירים וטרטורים.
"בוא אלינו, אנחנו נעזור לך" ובהחלט עזרו ! החליפו לי את הטלוויזיה במיידית ! זה שירות !
שלומי, שטיפל בי מרגע הקניה וראובן, מנהל החנות, ישר כח !

אתם רשת ההצלה לשירות המחפיר והמענה האטום שקיבלתי מסם ליין וכן מנותני השירות שלהם, אלקטרוניקס פרו.

נ.ב. - מקווה שזו תהיה ללא בעיות... ( גם במקרה כזה הובהר לי ע"י החנות "סלון חללית" שאם תהיה בעיה הם יעזרו ויחליפו)

יפה מאוד
·

_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1185
מספר הודעות: 8322

 #58  נשלח: א' 29/03/2015 15:31

טוב לשמוע שהם עמדו מאחורי הלקוח שלהם והביאו לו פתרון כמו שצריך ולשביעות רצונו. שאפו.
בהחלט אקח מכאן איתי את השם הזה להמלצה לגבי מקום לרכישה בעתיד.
לגבי סמליין ואלקטרוניקס-פרו - מה כבר אפשר להגיד על השילוב הזה? אותי השירות המעאפן שלהם כבר מזמן הפסיק להפתיע.
נ.ב וללא קשר כלשהו לדיון הזה בכלל - קמפיין הפרסום הנוכחי של סמליין (זה שגם רץ כאן באתר ברגעים אלו ממש) זו הפרסומת הכי אדיוטית שראיתי עד היום בחיים שלי. אובייקטיבי לגמרי.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4404

 #59  נשלח: א' 29/03/2015 16:07

מה הקמפיין?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1185
מספר הודעות: 8322

 #60  נשלח: א' 29/03/2015 18:31

jtk
·
אולי נסחפתי מעט עם המילה "קמפיין" זו סה"כ פרסומת שהם רצים איתה וככל הנראה גם נסחפתי בכלל עם העצבים שלי (יש לי נטייה להתעצבן די בקלות משטויות ) - אבל דברתי על פרסומת האבושבושוני הזאת שרצה בכל מקום כבר תקופה..

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht