מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > ניידים > סלולר
מחבר הודעה
sf56
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2012
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 76

 #1  נשלח: שבת 13/06/2015 10:11
ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

הלקוח, שגילה כי הסמארטפון שרכש הורכב ממספר חלקים של מכשירים אחרים, הגיש תביעה קטנה - ויפוצה ע"י ד"ר פון ב-4,200 שקל

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001...

תופעה מאוד נפוצה הזהרו!!!!
(1) הבעות תודה: netivi
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
noam3039
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2013
הבעות תודה: 478
מספר הודעות: 3343

 #2  נשלח: שבת 13/06/2015 10:19

תודה על המידע ובאמת צריך להזהר אבל לא תמיד מגלים בזמן
_________________
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrunderhill
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2009
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2253

 #3  נשלח: שבת 13/06/2015 18:39

מעניין, כשמסתכלים בכתבה בגלובס יש הרבה טוקבקים של לקוחות מרוצים. איך זה יכול להיות?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3606
מספר הודעות: 68708

 #4  נשלח: שבת 13/06/2015 19:06

השאלה איך יודעים אם זה לקוח או חברה בתשלום. עשינו כאן עבודה מאוד יסודית לסלק לקוחות פיקטיביים מהפורום שלנו.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 255
מספר הודעות: 5675

 #5  נשלח: שבת 13/06/2015 21:43

בגלל זה אני כבר 15 שנה לא קונה טלפונים בארץ. כל הזמן יש חשש שינסו למרות
_________________
תחנת ההורדות המושלמת שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 189
מספר הודעות: 5382

 #6  נשלח: שבת 13/06/2015 23:03
למה לא לקנות בארץ.?

מי מבטיח שקניה באיבי המוצר מוחדש או תוקן ונמכר כחדש.?
_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 255
מספר הודעות: 5675

 #7  נשלח: א' 14/06/2015 1:00

באיביי עוד לא ניסיתי, אבל באמזון קניתי יותר מפעם אחת. לא נתקלתי בבעיה כלשהי וגם לא שמעתי שמישהו נתקל. לעומת זאת על חנויות בארץ, זאת לא השמוע הראשונה.
_________________
תחנת ההורדות המושלמת שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vitality
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 25, 2013
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 393

 #8  נשלח: א' 14/06/2015 5:19
Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

sf56
·תודה על השיתוף, לדעתי היה צריך לתבוע הרבה יותר. בתביעות קטנות אפשר עד 33 אלץ ש"ח.

אני עומד עכשיו לפני רכישה של המכשיר Oneplus One ועם כל התלונות על כל החנויות בארץ באמת כנראה עדיף כבר לצערי להזמין מחו"ל. ינסו לדחוף לי משהו מוחדש וכשמתקלקל המכשיר בגדר האחריות החנויות מאשימות את הצרכן בזה שהמכשיר נפל וזה מבטל אחריות .
מבאס.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sf56
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2012
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 76

 #9  נשלח: א' 14/06/2015 6:05
Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

vitality
·
לגבי סכום התביעה, זה לא פשוט צריך להראות נזק, עגמת נפש לא שווה הרבה כסף.
לגבי קניה בחנויות בארץ אני התייאשתי, ראה את חוות הדעת השליליות (לא שתולות) בזאפ על דר פון. מנסיון בחנות טובה בחו"ל (אמזון) המוצר חדש, מקורי, יותר זול, והכי חשוב האחריות יותר טובה. יצא לי להחזיר לאמזון דברים שהתקלקלו ותמיד זה טופל בצורה מעולה, משלוח חזרה על חשבונם, החזרה של כסף וכו'.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vitality
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 25, 2013
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 393

 #10  נשלח: א' 14/06/2015 6:15

אם אתם קונים טלפונים באמזון, יש לכם קישור לתת לי ל ONEPLUS ONE 64GB מאמזון כולל משלוח ומיסים וכו...
תודה ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 255
מספר הודעות: 5675

 #11  נשלח: א' 14/06/2015 10:16

לדעתי אמזון עצמה לא מוכרת את המכשיר הזה... ובאמזון, אני אישית, מעדיף לקנות רק מה שאמזון עצמה מוכרת.
_________________
תחנת ההורדות המושלמת שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 189
מספר הודעות: 5382

 #12  נשלח: א' 14/06/2015 11:38
Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש

vitality כתב:
@sf56
·תודה על השיתוף, לדעתי היה צריך לתבוע הרבה יותר. בתביעות קטנות אפשר עד 33 אלץ ש"ח.

אני עומד עכשיו לפני רכישה של המכשיר Oneplus One ועם כל התלונות על כל החנויות בארץ באמת כנראה עדיף כבר לצערי להזמין מחו"ל. ינסו לדחוף לי משהו מוחדש וכשמתקלקל המכשיר בגדר האחריות החנויות מאשימות את הצרכן בזה שהמכשיר נפל וזה מבטל אחריות .
מבאס.


·הפוך גוטה.
הבן אדם התקין רוט ורום של מפתחים לא רשמי,ברגע זה האחריות בטלה.
במעבדות חברות הסלולאר הגדולות זה לא אמור היה לקרות,הן מיד לפי הIMEI היו מזהות את היסטורית המכשיר.

_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
matan417
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 27, 2012
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 262

 #13  נשלח: א' 14/06/2015 12:43

רק לידע כללי, לא ניתן להחליף במכשיר "מחודש" / לא מקורי רום, קרנל וכו' עקב החלקים המצויים בו. גרסת המכשיר של המפתחים היא מיועדת רק למכשירים חדשים עם חלקים מקוריים. להבדיל מרומים מקוריים שלוקחים זאת בחשבון (למרות שזה מאוד מאוד תלוי).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 189
מספר הודעות: 5382

 #14  נשלח: א' 14/06/2015 12:58

מה השטויות האלה
_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sf56
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2012
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 76

 #15  נשלח: א' 14/06/2015 20:06

פרטי הארוע:
על המכשיר מתחת לסוללה ועל החשבונית היה רשום שהוא AT&T, לאחר התקנת רום של AT&T הוא נתקע
לאחר מכן נבדק מספר ה IMEI והתברר שהוא היה שייך ל T-MOBILE.
מספר מומחים כולל שרות הלקוחות של סמסונג בארה"ב אישרו שהתקנה של רום AT&T על מכשיר T-MOBILE תוקעת את המכשיר
בשיחה עם שרות הלקוחות של T-MOBILE הם אשרו שהטלפון בעל מספר ה IMEI הנ"ל היה שייך להם ונמכר כישן/משופץ
לסיכום- הבעיה כאן לא הייתה אחריות לא התבקש מימוש האחריות אלא התרמית שמכשיר משופץ נמכר כחדש.
מומחה מקומי אישר שטלפונים רבים מאוד נמכרים כחדשים למרות שהם משופצים.
קריאת חוות דעת על דר פון בזאפ מראה שיש כמה אנשים שנאמר להם ע"י מעבדה בלתי תלויה שהמכשיר משופץ
אני מניח שהרבה אנשים שקנו טלפון משופץ לא מודעים לכך כי למזלם המכשיר עובד בלי בעיות למרות היותו משופץ, אחרים לא מודעים אם המכשיר התקלקל אחרי זמן ארוך יחסית ולא מייחסים זאת להיות המכשיר משופץ .

לסיכום - כדי להיות בטוח שהמכשיר חדש קנה יבואן רשמי או בחו" ל בחנות אמינה (למשל אמזון).
לגבי אחריות, בכל מקרה האחריות של חנויות כדוגמת דר פון לא שווה כלום רוב חוות הדעת השליליות מדברות על דחיית האחריות בתרוצים עלובים. נקווה שאם יתפרסמו מספיק מקרים כגון זה החנויות בארץ יבינו וישפרו את דרכיהן.
(1) הבעות תודה: זורו44
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > סלולר עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht