הלקוח, שגילה כי הסמארטפון שרכש הורכב ממספר חלקים של מכשירים אחרים, הגיש תביעה קטנה - ויפוצה ע"י ד"ר פון ב-4,200 שקל
http://www.globes.co.il/news/article.as ... 1001043108
תופעה מאוד נפוצה הזהרו!!!!
ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש
תודה על המידע ובאמת צריך להזהר אבל לא תמיד מגלים בזמן
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
- mrunderhill
- חבר ותיק
- הודעות: 2261
- הצטרף: מרץ 2009
- נתן תודות: 75 פעמים
- קיבל תודות: 124 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- זורו44
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5453
- הצטרף: ינואר 2008
- מיקום: קריות
- נתן תודות: 422 פעמים
- קיבל תודות: 190 פעמים
למה לא לקנות בארץ.?
מי מבטיח שקניה באיבי המוצר מוחדש או תוקן ונמכר כחדש.?
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש
@sf56
·תודה על השיתוף, לדעתי היה צריך לתבוע הרבה יותר. בתביעות קטנות אפשר עד 33 אלץ ש"ח.
אני עומד עכשיו לפני רכישה של המכשיר Oneplus One ועם כל התלונות על כל החנויות בארץ באמת כנראה עדיף כבר לצערי להזמין מחו"ל. ינסו לדחוף לי משהו מוחדש וכשמתקלקל המכשיר בגדר האחריות החנויות מאשימות את הצרכן בזה שהמכשיר נפל וזה מבטל אחריות .
מבאס.
·תודה על השיתוף, לדעתי היה צריך לתבוע הרבה יותר. בתביעות קטנות אפשר עד 33 אלץ ש"ח.
אני עומד עכשיו לפני רכישה של המכשיר Oneplus One ועם כל התלונות על כל החנויות בארץ באמת כנראה עדיף כבר לצערי להזמין מחו"ל. ינסו לדחוף לי משהו מוחדש וכשמתקלקל המכשיר בגדר האחריות החנויות מאשימות את הצרכן בזה שהמכשיר נפל וזה מבטל אחריות .
מבאס.
Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש
@vitality
·
לגבי סכום התביעה, זה לא פשוט צריך להראות נזק, עגמת נפש לא שווה הרבה כסף.
לגבי קניה בחנויות בארץ אני התייאשתי, ראה את חוות הדעת השליליות (לא שתולות) בזאפ על דר פון. מנסיון בחנות טובה בחו"ל (אמזון) המוצר חדש, מקורי, יותר זול, והכי חשוב האחריות יותר טובה. יצא לי להחזיר לאמזון דברים שהתקלקלו ותמיד זה טופל בצורה מעולה, משלוח חזרה על חשבונם, החזרה של כסף וכו'.
·
לגבי סכום התביעה, זה לא פשוט צריך להראות נזק, עגמת נפש לא שווה הרבה כסף.
לגבי קניה בחנויות בארץ אני התייאשתי, ראה את חוות הדעת השליליות (לא שתולות) בזאפ על דר פון. מנסיון בחנות טובה בחו"ל (אמזון) המוצר חדש, מקורי, יותר זול, והכי חשוב האחריות יותר טובה. יצא לי להחזיר לאמזון דברים שהתקלקלו ותמיד זה טופל בצורה מעולה, משלוח חזרה על חשבונם, החזרה של כסף וכו'.
- זורו44
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5453
- הצטרף: ינואר 2008
- מיקום: קריות
- נתן תודות: 422 פעמים
- קיבל תודות: 190 פעמים
Re: ד"ר פון תפצה לקוח שרכש סמארטפון חדש וגילה שהוא מחודש
·הפוך גוטה.vitality כתב:@sf56
·תודה על השיתוף, לדעתי היה צריך לתבוע הרבה יותר. בתביעות קטנות אפשר עד 33 אלץ ש"ח.
אני עומד עכשיו לפני רכישה של המכשיר Oneplus One ועם כל התלונות על כל החנויות בארץ באמת כנראה עדיף כבר לצערי להזמין מחו"ל. ינסו לדחוף לי משהו מוחדש וכשמתקלקל המכשיר בגדר האחריות החנויות מאשימות את הצרכן בזה שהמכשיר נפל וזה מבטל אחריות .
מבאס....
הבן אדם התקין רוט ורום של מפתחים לא רשמי,ברגע זה האחריות בטלה.
במעבדות חברות הסלולאר הגדולות זה לא אמור היה לקרות,הן מיד לפי הIMEI היו מזהות את היסטורית המכשיר.
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
פרטי הארוע:
על המכשיר מתחת לסוללה ועל החשבונית היה רשום שהוא AT&T, לאחר התקנת רום של AT&T הוא נתקע
לאחר מכן נבדק מספר ה IMEI והתברר שהוא היה שייך ל T-MOBILE.
מספר מומחים כולל שרות הלקוחות של סמסונג בארה"ב אישרו שהתקנה של רום AT&T על מכשיר T-MOBILE תוקעת את המכשיר
בשיחה עם שרות הלקוחות של T-MOBILE הם אשרו שהטלפון בעל מספר ה IMEI הנ"ל היה שייך להם ונמכר כישן/משופץ
לסיכום- הבעיה כאן לא הייתה אחריות לא התבקש מימוש האחריות אלא התרמית שמכשיר משופץ נמכר כחדש.
מומחה מקומי אישר שטלפונים רבים מאוד נמכרים כחדשים למרות שהם משופצים.
קריאת חוות דעת על דר פון בזאפ מראה שיש כמה אנשים שנאמר להם ע"י מעבדה בלתי תלויה שהמכשיר משופץ
אני מניח שהרבה אנשים שקנו טלפון משופץ לא מודעים לכך כי למזלם המכשיר עובד בלי בעיות למרות היותו משופץ, אחרים לא מודעים אם המכשיר התקלקל אחרי זמן ארוך יחסית ולא מייחסים זאת להיות המכשיר משופץ .
לסיכום - כדי להיות בטוח שהמכשיר חדש קנה יבואן רשמי או בחו" ל בחנות אמינה (למשל אמזון).
לגבי אחריות, בכל מקרה האחריות של חנויות כדוגמת דר פון לא שווה כלום רוב חוות הדעת השליליות מדברות על דחיית האחריות בתרוצים עלובים. נקווה שאם יתפרסמו מספיק מקרים כגון זה החנויות בארץ יבינו וישפרו את דרכיהן.
על המכשיר מתחת לסוללה ועל החשבונית היה רשום שהוא AT&T, לאחר התקנת רום של AT&T הוא נתקע
לאחר מכן נבדק מספר ה IMEI והתברר שהוא היה שייך ל T-MOBILE.
מספר מומחים כולל שרות הלקוחות של סמסונג בארה"ב אישרו שהתקנה של רום AT&T על מכשיר T-MOBILE תוקעת את המכשיר
בשיחה עם שרות הלקוחות של T-MOBILE הם אשרו שהטלפון בעל מספר ה IMEI הנ"ל היה שייך להם ונמכר כישן/משופץ
לסיכום- הבעיה כאן לא הייתה אחריות לא התבקש מימוש האחריות אלא התרמית שמכשיר משופץ נמכר כחדש.
מומחה מקומי אישר שטלפונים רבים מאוד נמכרים כחדשים למרות שהם משופצים.
קריאת חוות דעת על דר פון בזאפ מראה שיש כמה אנשים שנאמר להם ע"י מעבדה בלתי תלויה שהמכשיר משופץ
אני מניח שהרבה אנשים שקנו טלפון משופץ לא מודעים לכך כי למזלם המכשיר עובד בלי בעיות למרות היותו משופץ, אחרים לא מודעים אם המכשיר התקלקל אחרי זמן ארוך יחסית ולא מייחסים זאת להיות המכשיר משופץ .
לסיכום - כדי להיות בטוח שהמכשיר חדש קנה יבואן רשמי או בחו" ל בחנות אמינה (למשל אמזון).
לגבי אחריות, בכל מקרה האחריות של חנויות כדוגמת דר פון לא שווה כלום רוב חוות הדעת השליליות מדברות על דחיית האחריות בתרוצים עלובים. נקווה שאם יתפרסמו מספיק מקרים כגון זה החנויות בארץ יבינו וישפרו את דרכיהן.