מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שרשור תגובות: Denon AVR-X7200W רסיבר קולנוע ביתי לעידן ה-Ultra HD


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו רב-ערוצי (ק''ב)
מחבר הודעה
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1821
מספר הודעות: 15649

 #16  נשלח: ג' 14/07/2015 7:00

Sexter כתב:
למה שמשהו ירצה לרכוש מוצר לא מוגמר? כך זה מרגיש מכל הפיטצרים שחסר בו ושאולי ישודרגו בעתיד, ממורת תשלום... הם היו צריכים לעצור את הליין ולהמתין כמה חודשים, ואז לשחרר דגם סופי... נראה שעדיף להמתין לסדרה הבאה בעוד שנה לפני השדרוג...
·

לשם שינוי אני מסכים איתך לחלוטין.

נקודה נוספת שכדאי לציין היא שמערכת הכיול של אודסי לא מותאמת לפורמטים החדשים . אודסי עובדים בימים אלו על מערכת כיול חדשה שתותאם לפורמטים הללו . האם ניתן יהיה לבצע שידרוג תוכנה עבורה? לא בטוח יתכן וידרש שדרוג חומרה ואז מי שהשקיע למעשה שקע וחבל.

היחידים כרגע שמציינים שמערכת הכיול שלהם תומכת בפורמטים החדשים הם ימאהה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1821
מספר הודעות: 15649

 #17  נשלח: ג' 14/07/2015 7:06

MarioMan כתב:
@Sexter,

אם כבר החלטת לשאול שאלה כזו, אז ראוי לשאול אותה בהתייחס לכל הרסיברים של אותה שנה, של כל היצרנים. בשעתו שהנדון ומתחריו יצאו לשוק שבבי HDMI 2.0 היו דבר מאוד חדש, והגיעו בדרך כלל עם רוחב פס של 18gbps ואפשרות להעביר 4k60 ב-4:4:4 אך ללא HDCP 2.2, או עם רוחב פס של 10gbps, שזה לא מספיק בשביל 4k60 ב-4:4:4, אבל כן עם תמיכה ב-HDCP 2.2.

וגם אז התמיכה היתה בדרך כלל חלקית בלבד.

אז התשובה לשאלה שלך לטעמי דיי ברורה, והיא: כל מי שהיה מעוניין לרכוש רסיבר חדש באותה נקודת זמן.

מנגד, ה-Denon הוא היחיד שניתן לשדרוג. לטעמי זה אחלה דיל - מצד אחד לקוח רצה לקנות רסיבר חדש באותה נקודת זמן, שיתן לו ביצועים ויכולות כמו שה-X7200W נותן (דהיינו לא מעוניין ב"רסיבר מעבר" ברמה נחותה יותר) ומנגד הלקוח מודע לתקנים חדשים שבפתח, ולא מעוניין ששנה אחרי שרכש במיטב כספו רסיבר ב-level הזה של מחירים הוא יצטרך להחליף אותו ולהפסיד סכום לא מבוטל בפרק זמן כזה קצר.

במקרה של ה-X7200W, נתנה אפשרות שלא קיימת אצל יצרנים אחרים והיא כן לרכוש באותה נק' זמן רסיבר ספינת-דגל ובהמשך לשדרג את לוח ה-HDMI, והיות שהדגם המעודכן הוא למעשה זהה ל-X7200W רק עם הלוח כבר מותקן, נובע מכך שמחיר הקדמת הצריכה הוא מחיר השדרוג בלבד, שכן זהו ההבדל היחיד בין הדגם הנוכחי והמחליף שלו.
·

הכל שאלה כמה יעלה השדרוג המדובר?

האם המתנה לרסיבר משודרג תהיה זולה יותר, אולי בגלל התחרות שתהיה בין היצרנים? ימים יגידו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
MarioMan (יונתן פת-יה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  May 28, 2005

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3498

 #18  נשלח: ג' 14/07/2015 10:08

עלות השדרוג היא 200 אירו. ה-X7200WA עולה כמו שעלה ה-X7200W כשיצא. ז"א שמי שקנה אותו, הפסיד עבור אותה שנה 200 אירו. נסבל בהחלט.

לגבי חוסר התמיכה של מערכות ה-RC בפורמטים החדשים, תוכל להרחיב ?

במה אמורה להתבטא התמיכה של מערכת הכיול בפורמטים החדשים? האודיסי עובד ב-24/48 (כלומר, במידה והמערכת תקבל 24/96 יהיה אובדן אינפורמציה) כך שאם Atmos ו-DTS:X מגיעים תמיד ב-24/96 או 24/192 אני יכול להסכים שיש חוסר תמיכה ברמה שהיא פרקטית.

או האם מדובר בפער יותר רציני ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1821
מספר הודעות: 15649

 #19  נשלח: ג' 14/07/2015 10:15

MarioMan כתב:
עלות השדרוג היא 200 אירו. ה-X7200WA עולה כמו שעלה ה-X7200W כשיצא. ז"א שמי שקנה אותו, הפסיד עבור אותה שנה 200 אירו. נסבל בהחלט.

לגבי חוסר התמיכה של מערכות ה-RC בפורמטים החדשים, תוכל להרחיב ?

במה אמורה להתבטא התמיכה של מערכת הכיול בפורמטים החדשים? האודיסי עובד ב-24/48 (כלומר, במידה והמערכת תקבל 24/96 יהיה אובדן אינפורמציה) כך שאם Atmos ו-DTS:X מגיעים תמיד ב-24/96 או 24/192 אני יכול להסכים שיש חוסר תמיכה ברמה שהיא פרקטית.

או האם מדובר בפער יותר רציני ?
·

את ענין סוגיית מערכת הכיול הסביר לי ידידינו mbd ,שדואג לעדכן אותנו בכל המתרחש בתחום.
להלן ההסבר ,שקיבלתי ממנו ואני נותן לו את הקרדיט מאחר שמנסיון הוא יודע ומבין על מה הוא מדבר.

"הבעיה היא שכיום מערכת הכיול יודעת מראש את מיקום הרמקולים כיוון
שהערוצים נקבעים מראש. LCR - SL SR SBL SBR + SUB אם אתה
מחבר היום את היציאה של ה CENTER לרמקול SL אתה תשמע שם
את הצלילים של ה CENTER . כלומר מהבחינה הזאת המערכת היא
טיפשה הכל כבר מוגדר מראש ע'י הטכנאי באולפן ואי אפשר לשנות
את המיקום. אבל בקידודים החדשים [OBJECT BASED] הטכנאי
באולפן לא מגדיר את מיקום הצלילים/רמקולים העליונים. ומאחר וכל אחד
יכול למקם ולהגדיר את הרמקולים כפי רצונו והמיקום של צלילים מסוימים
יכול להשתנות מתוכן לתוכן מערכת הכיול הרגילה לא מסוגלת למקם/לכייל
את ה SET UP יותר מפעם אחת. לדוגמא אם אתה משתמש ברמקולים
היעודיים של ATMOS שיושבים על ה L R איך מערכת הכיול יכולה להגדיר
אותם בתור עליונים. מיקרופון הכיול שומע אותם בדיוק כמו את הקידמיים.
אז איזה חישוב ותוצאה יוגדרו בכיול. אם תשים לב כל המכשירים הג'נרים
נכון להיום אשר משתמשים המרכת כיול מקורית [YAMAHA/PIONEER/
ONKYO] וגם DENON+MARANTZ שמשתמשים באודיסי לא נותנים
יותר מ 7.2.4 וגם זה במקרה הטוב. והסיבה הפשוטה היא שאף אחת
ממערכות הכיול האלה לא מסוגלת לכייל יותר מכך. וגם הכיול כרגע של
העליונים נעשה בעצם ע'י אותו MATRIX שמכייל את הקדמיים הגבוהים
והרחבים. זה לא כיול אמיתי אבל כרגע אין להם ברירה עם הם יצהירו
שמערכות הכיול עדיין לא תואמות את הקידוד החדש חלק גדול מהלקוחות
לא ירכוש כרגע את הציוד החדש. לעומת זאת יצרני HI END בעיקר של
PRE/PRO אשר מסוגלים לחבר מ 4 ועד 32 רמקולים עליונים משתמשים
במערכות כיול שנוצרו במיוחד עבור הקידוד החדש. כיוון שלפני כן אף אחד
לא היה זקוק לכיול כזה. הבעיה העיקרית היא צריך מעבד חזק מאוד עבור
מערכת הכיול והרבה זכרון מהיר. ובמרבית המקרים הם עושים את הכיול
דרך חיבור רשת למחשב שמסוגל לבצע את כל החישובים ולשמר את כל
התוצאות וההגדרות . ורק ההגדרות הפעילות נמצאות במכשיר עצמו.
הסיפור הזה גורם לכולם כאב ראש גדול. אבל כל היצרנים מנסים לעבוד
ולמצא פתרון לבעיה. מוקדם או מאוחר ימצא הפתרון. וזאת בעצם הסיבה
ש ONKYO החליטו לא לחדש את החוזה עם אודיסי הם הבינו שהם יזדקקו
למערכת כיול שונה. כיום גם DENON מנסים בחלק מהרסיברים החדשים
מערכת כיול מקורית שלהם במקום האודיסי למרות החוזה שלהם שעדיין
בתוקף. ד.א כרגע אודיסי משתמשים ב DSX כדי לכייל את העליונים כיוון
שזה נותן להם 13.1/2"




בנוסף
פניתי ישירות לקריס מאודסי ושאלתי אותו לגבי סוגיית הכיול לפורמטים החדשים.
התשובה שקיבלתי ממנו הייתה קצרה ולא הכי משכנעת.
לדבריו לאודסי אין הגבלה של מספר הרמקולים , מה שידעתי ,גם לפני ששאלתי.
זהו, לא הרחיב מעבר לזה, מה שנראה לי חשוד ביותר, כנראה מסיבותיו הוא.
למה אונקיו ויתרו על אודסי, שללא ספק מהווה מוצר מנצח כתוספת לרסיברים,? כל העסק לא מריח טוב לדעתי.

https://audyssey.zendesk.com/requests/12262
(4) הבעות תודה: Newboy , MarioMan , royla , menny
פרופיל | שלח הודעה | חפש
עופרפולק
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 19, 2005

מיקום: נתניה
הבעות תודה: 253
מספר הודעות: 5447

 #20  נשלח: ג' 14/07/2015 11:34

יואב אהבתי מה שכתבת . עכשיו האודיסי הזה הרי גולם אהבל, אם יש לך 50 רמקולים הוא יכוון לך לפי 50 הבעיה היא שלרסיבר עצמו אין יציאה ל50 רמקולים . משהו נראה לך חשוד יתכן ותהיה מערכת כיול חדשה במקום האודיסי הזה.
_________________
Sony 1040
Monitor mass
פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1821
מספר הודעות: 15649

 #21  נשלח: ג' 14/07/2015 11:41

עופרפולק כתב:
יואב אהבתי מה שכתבת . עכשיו האודיסי הזה הרי גולם אהבל, אם יש לך 50 רמקולים הוא יכוון לך לפי 50 הבעיה היא שלרסיבר עצמו אין יציאה ל50 רמקולים . משהו נראה לך חשוד יתכן ותהיה מערכת כיול חדשה במקום האודיסי הזה.
·

עופר מה 50 ? איזה 50 ? אתה על כדורים???

מדובר על תמיכה באטמוס ו DTS-X . לא 50 ולא סיפורים.
הרסיברים הללו מגיעים עם יציאות עבור הרמקולים, שמיועדים לפורמטים החדשים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mbd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2013
הבעות תודה: 1409
מספר הודעות: 2798

 #22  נשלח: ג' 14/07/2015 12:54

@ MarioMan . תודה על הסקירה וההשקעה.
ברשותך כמה תיקונים.
ה X7200 לא החליף את ה 4520 . ה X4100 וכמובן ה X5200 יותר מתקדמים ומשוכללים מה 4520
שהוא בעצם 2 דורות אחורה.
ה 7200W היה טעות של DENON שעלתה להם הרבה כסף . הם רצו להיות הראשונים בשוק עם הפורמטים
החדשים והוציאו מוצר יקר מאוד כאשר אף אחד מהתקנים החדשים לא עבד בו ולמרות ההצהרות על עדכונים
עתידיים בחינם [ע'י משלוח למעבדה מוסמכת] הלקוחות לא רכשו את המוצר והו קיבל שם של LEMON .
זאת הסיבה ש DENON הוציאו את הגירסה המעודכנת 7200WA . אם נכנסים לאתר של DENON
דגם ה 7200W לא קיים יותר ולא מוצע למכירה. אבל גם הדגם המעודכן לא באמת עומד בציפיות החברה.
דגם ה X2200 החדש שעולה כ 800$ ומגיע עם כל החידושים והפורמטים מותקנים מראש זוכה לתגובות
הרבה יותר חיוביות.
http://usa.denon.com/us/product/hometheater
המכשירים שהבאת כמתחרים הם כולם דור קודם ולא נחשבים כמכשירי דגל. היום לפיוניר יש VSX-90 ואת
ה SC-91 . ל YAMAHA יש את ה A-3050 ול ONKYO יש את ה Z900 החדש אשר למרות שהם
לא מכנים אתו ספינת דגל מגיע עם כל החידושים מובנים מראש. ע'פ כל הנתונים ה YAMAHA A3050
נחשב כרגע למכשיר הג'נרי הטוב ביותר ואשר מכיל מערכת כיול יעודית לפורמטים החדשים.
ומתומחר כ 1000$ פחות מה DENON . והמכשירים האחרים כולם מתומחרים הרבה פחות מאשר ה 7200 .
הלקוחות לא ישלמו 3.000$ עבור ה 7200 ויעדיפו לשלם 4.000$ עבור ה 8802 החדש של MARANTZ
ד'א. המחיר של 18.000 ש'ח הוא עבור הדגם הישן או המעודכן?
טעות נוספת של DENON היא הוספת EURO 3D עבור תוספת כסף. היות והפורמט לא OBJECT BASED
זה לא מותאם לעבוד עם התקנת הרמקולים של הפורמטים האחרים ואף אחד לא מעוניין לבצע 2 התקנות שונות
במיוחד מאחר ואין וכנראה גם לא יהיו תכנים של EURO 3D לקולנוע הביתי. התכנים החדשים מגיעים דרך
BD והם הודיעו שהם לא מתכוונים להוסיף ולתמוך בפורמט. כך שאין דרך למשתמש הבייתי לקבל את התכנים.
DENON התקינו ברסיבר 13.2 PREOUT'S במיוחד עבור הגרסה הגבוהה של EURO 3D שהיא 13.1
ועבור מה שהם מכנים DOLBY 9.1.2 שאף אחד לא באמת משתמש וכרגע זה לא מועיל.
בנוסף עם כל הכבוד לאודיסי מערכת הכיול הנוכחית לא מותאמת לעבוד עם הפורמטים החדשים. וה DSX מייצר
MATRIX [כאילו] עבור FH-FW שלא קשורים לערוצים עליונים אמיתיים ונימצאים במיקומים שונים ומישתנים.
כך שצפויים עוד שינויים . משתמשים רבים חובבי קולנוע ביתי מודעים לחלק גדול מהדברים הללו וזה פוגע במכירות של
הדגם הנוכחי. והצפי הוא שה X2200 ימכר הרבה יותר טוב.
בנוסף אתה כתבת לגבי רכישת המכשיר [בנקודת הזמן] למה הכוונה . זמן ההכרזה על המכשיר. או יום היציאה לשוק.
או השנה הנוכחית. ? או אולי הכוונה היא היום ? אבל האמת היא שזה לא באמת משנה. כמה עובדות אשר ניתנות לאימות.
DENON הכריזו על המכשיר בחודש נובמבר 2014 . המכשיר בגירסתו הראשונה יצא לחנויות בינואר 2015 .
DENON טענו שהמכשיר לא מכיל HDCP2.2 היות וזה עדיין לא זמין ויעודכן ע'י שידרוג בעתיד [באביב] אבל
לעומת זאת בחודש אוגוסט 2014 ONKYO הוציאו את סדרת ה 3 .[636-737-838] כולם כבר הכילו
HDCP 2.2 . אתה יכול להסביר לי למה צריך להמתין לשידרוג עתידי של מכשיר דגל לגבי דבר שכבר קיים
במוצרים מקבילים [ואפילו לא מכשירי דגל] DENON לא היו גלויים באמת וציבור הלקוחות הוא לא חסר תבונה.
זה דבר נוסף שהרס את המכירות. כל הדברים שאתה מביא בתור יתרונות ע'י שידרוג עתידי כבר הופיעו אצל
יצרנים אחרים במקור ללא צורך של שידרוג. אף אחד לא באמת רוצה לשלם 3.000$ על רסיבר ולאחר מכן
לשלוח אותו לשידרוג במעבדה ולהמתין לפחות 30 יום [USA] ללא קולנוע ביתי. נסה לשאול את היבואן
בישראל כמה זמן לקוח אמור לחכות עבור השידרוג והיכן זה נעשה.? הדגם העדכני נשלח לחנויות בחודש מאי
אבל אז כבר לכל היצרנים היו מכשירים עם כל החידושים ומחיר זול יותר.
מצטער אם כתבתי יותר מידי. [נושא גרר נושא] ושוב תודה על סקירה.
(8) הבעות תודה: itay123 , MeniBI , istarmini , avishw , akira , shay820 , royla , menny
פרופיל | שלח הודעה | חפש
MarioMan (יונתן פת-יה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  May 28, 2005

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3498

 #23  נשלח: ג' 14/07/2015 13:23

mbd,

תודה על התיקונים אבל חלקם לא מדויק:

א. ה-X7200W מבחינת מיצוב כן החליף את ה-4520. בזמן ש-X4100 וה-X5200 שווקו, ה-4520 שווק במקביל אליהם במחיר יותר גבוה כמובן. את מקומו תפס ה-X7200W.

ב. לגבי המתחרים - בזמן כתיבת הביקורת ה-X7200W היה המוצר העדכני ביותר של Denon והמתחרים שרשומים בביקורת היו המוצרים העדכניים ביותר באותה רמת מחירים של שאר היצרנים בשעתו.

ג. בעניין כדאיות קניה או חוסר כדאיות קניה של המוצר בפני עצמו \ מול מוצרים אחרים של היצרן \ מול מוצרים של יצרנים אחרים - אלו הם ניתוח ופרשנות שלך. דעתך רצויה ומקובלת אך יתכנו בהחלט גם דעות שונות. היות שזו התלבטות שהתשובה עליה היא סובייקטיבית אין אפשרות לדון בה במסגרת מאמר, שאמור לתת הצגה אובייקטיבית בלבד של הדברים, אלא במסגרת דיון בפורום.

ד. לגבי ההתייחסות לנקודת הזמן - מדובר על זמן כתיבת הביקורת (זמן הכתיבה שונה מזמן הפרסום). בשעתו ה-X7200WA עוד לא יצא לשוק. מכוון שבסופו של דבר יצא ה-X7200WA ונוכחנו לגלות שמדובר באותו המחיר שנדרש שנה (או פחות) קודם לכן על ה-W ובאותו המוצר, למעט לוח ה-HDMI, אז כמו שרשמתי ל-Sexter, עלות הקדמת הצריכה היא 200 אירו, שהיא עלות השדרוג.

ה. בהמשך לעניין ה-HDCP 2.2 - הדוגמה שהבאת של Onkyo מוצגת באופן חלקי בלבד. Onkyo השתמשו בצ'יפים של HDMI 2.0 עם תמיכה ב-HDCP 2.2, אבל:
1. לא כל הכניסות תמכו ב-HDCP 2.2 (למיטב זכרוני רק כניסה אחת בלבד תמכה)
2. הצ'יפים שהשתמשו בהם תומכים ב-10gbps לכן אין אפשרות להעביר דרכם 4k60 ב-4:4:4 (נעזוב לרגע את העובדה שעדיין התוכן מגיע למדיה רק ב-4:2:0 ונשאיר את הדיון טכני)

מנגד, לא היתה אפשרות לשדרג. השאלה שלי היא כזו:

צרכן רכש בשעתו את ה-Onkyo והשתמש בקופסה של סוני בשביל Ultra HD (בשעתו הנגן העצמאי היחיד בשוק. מקבל תוכן ומוציא תוכן 4:2:0 כך שאין הפסד מידע, ודורש HDCP 2.2). לאחר פרק זמן הגיעו אל השוק התקנים נוספים שתומכים ב-Ultra HD ודורשים HDCP 2.2 דוגמת הקונסולה של nVidia ונגני UHD Blu-ray. מה עושה הצרכן וכמה זה עולה לו?

ב-Denon זה קל - משלם 200 אירו.

אז הנה, היתרונות הללו לא הופיעו אצל יצרנים אחרים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mbd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2013
הבעות תודה: 1409
מספר הודעות: 2798

 #24  נשלח: ג' 14/07/2015 14:55

MarioMan
אני לא מנסה להתווכח או לשנות את דעתך . זאת הסקירה שלך ואני רק מנסה להגיב לכמה
מהדברים שנכון להיום לא נראים לי תואמים את המציאות.
כל מה שאני יכול להתיחס אליו זאת הסקירה שלך פרסמת אותה לפני כ 24 שעות לגבי מוצר
שהוכרז לפני כמעט שנה. בסריקה לא כתבת שבעצם סקרת מוצר מיושן. אתה סוקר היום מוצר
שאתה מכנה ספינת הדגל של DENON אז מין הראוי להשוות לספינות הדגל של היצרנים האחרים
נכון להיום. ונכון להיום ה YAMAHA A-3050 עולה על ה 7200WA כמעט בכל קטגוריה אפשרית
ועולה כ 1.000$ פחות . ללא שידרוגים וללא תוספות מחיר. אתה טוען שהתוספת עולה 200 EUR
ובכן המשתמש הממוצע מוסיף עוד כ 300$ - 400$ וקונה ONKYO 646-747 חדשים שנותנים הכל
ללא צורך בשידרוגים ותוספות. או לחילופין X2200 או S910 של DENON בתוספת של עוד כמה $$
אני לא מנסה להכנס כרגע לביצועים השונים ולתכנים הקיימים.
מבחינת הביצועים כמו שידוע זה כל אחד ומה שהוא שומע [או מעדיף לשמוע] סוביקטיבי לחלוטין.
לגבי התכנים לקראת סוף השנה הדברים יתבהרו.
אם אתה רוצה לומר לי שהיות [לפי נקודת הזמן] והמוצר הוכרז לפני כשנה זה לא הוגן להשוות אותו
למכשירי דגל של יצרנים אחרים. כיוון שהוא נחות מהם או לא חדיש כמותם . אז אולי DENON
אמורים להוציא מכשיר דגל עדכני וחדיש. מכשיר הדגל החדש יהיה שילוב של ה 7200 עם ה X2200 .
ד'א. אתה מתיחס לאיזה מכשיר החליף מה מבחינת מיצוב ומדבר על התימחור. אני מדבר מבחינת
יכולות. וכל אלו שהזכרתי מכילים יכולות שב 4520 לא קימות לכן לדעתי הם יותר משוכללים בלי קשר
למחירם. [אבל זה באמת לא משנה . אם לדעתך זה החליף את ה 4520 שיהיה]
מצטער אם נכנסתי לעצמות של הסקירה.
(1) הבעות תודה: טלHD
פרופיל | שלח הודעה | חפש
nirmv (ניר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 19, 2006
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 1327

 #25  נשלח: ג' 14/07/2015 19:16

חברים,
ה- X7200W הוא מוצר של 2014, והוא הרסיבר היחיד מהשנתון שלו שניתן לשדרוג ל- DTS:X בחינם (עדכון קושחה), ו HDCP 2.2 (החלפת לוח בתשלום כאמור). בשנת 2015 הוא מוחלף ע"י X7200WA.

על כן, להגיד שה- X7200W הוא מוצר לא מוגמר זו טעות, ההיפך. מי שרצה לקנות בסוף 2014 תחילת 2015 רסיבר שיתמוך בטכנולוגיות הנ"ל מצא ב- X7200W אלטרנטיבה יחידה.

לגבי כיול, ייתכן שהכיול הוא לא מושלם אבל כאמור DTS:X בקושי יצא לשוק והתהליכים האלה לוקחים זמן, כאמור לא חושב שיש חיסרון גדול למי שגם ככה לא ישים יותר מ- 7.1.4 בבית, וגם זו הגזמה פראית. לגבי החופש במיקום הרמקולים ש- DTS:X נותן, נכון זה יתרון גדול שה-Audyssey לא תומך בו כרגע, אבל, אתה גם תרצה ש-Dolby Atmos יעבוד, על כן אתה תמקם את הרמקולים בתצורה שתתאים גם ל-Dolby Atmos, ולכן החופש ש-DTS:X נותן במיקום הרמקולים ממילא לא ינוצל, וכאמור אין בו צורך ממשי בסביבה של סלון ביתי. אז בקיצור הכיול הקיים הוא סבבה, ואם אתה רוצה לחכות לשנה הבאה, תמיד יהיה באופק את הפיצ'ר הבא.

למי ששאל לגבי X5200W, לדעתי צריך לחכות למחליף שלו X6200W שהוכרז ויגיע מתי שהוא בקיץ, שכולל את הפורמטים החדשים DTS:X ו HDCP 2.2, והוא עולה חצי מה 7200. לדעתי הוא מוצר מנצח מבחינת VFM.
גם Marantz 7010 על הכוונת שלי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Sexter
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 23, 2011
הבעות תודה: 92
מספר הודעות: 1197

 #26  נשלח: ג' 14/07/2015 21:36

istarmini
·
נכון, אבל אני רק לא מסכים עם נקודה אחת. מערכת הכיול של אודיסי אינה קשורה או תלויה בפורמטים החדשים. הכיול נעשה ברמת ה PRE הוא מכייל השהיה, מופע, גוון צליל ועוד לכל ערוץ ללא קשר לפורמט האודיו שיש ברסיבר. מה שכן נכון הוא שלאודיסי בנוסף ליכולות ה RC יש גם enhancements לשיפור האפקטים בפורמטי הסאונד השונים, וכאן אכן מפסידים את השיפורים שיש לאודיסי להציע עבור פורמטי ה Object Orented. לא נראה לי שזה הולך להשתנות עי עדכון תוכנה. כמו שאמרתי כאן בשנה האחרונה בכל פעם שמשהו פרסם מאמר על רסיבר על חדש, זה ממש לא הזמן לשדרג כלום כי הכל בתהליך הבשלה מתמדת.. אני עדיין תקוע עם אונקיו 602 ומת לשדרג לרסיבר על, אבל ממשיך להתאפק עד שהמוצר יבשיל. מה לגבי RAC2020? גם 4K ב 60P לא מספיק. כבר מדברים על 120P אפילו בשילוב עם 8K... לדעתי כל אלו יוטמעו ברסיברי העל כבר בדגמי 2016...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1821
מספר הודעות: 15649

 #27  נשלח: ג' 14/07/2015 21:43

Sexter כתב:
@istarmini
·
נכון, אבל אני רק לא מסכים עם נקודה אחת. מערכת הכיול של אודיסי אינה קשורה או תלויה בפורמטים החדשים. הכיול נעשה ברמת ה PRE הוא מכייל השהיה, מופע, גוון צליל ועוד לכל ערוץ ללא קשר לפורמט האודיו שיש ברסיבר. מה שכן נכון הוא שלאודיסי בנוסף ליכולות ה RC יש גם enhancements לשיפור האפקטים בפורמטי הסאונד השונים, וכאן אכן מפסידים את השיפורים שיש לאודיסי להציע עבור פורמטי ה Object Orented. לא נראה לי שזה הולך להשתנות עי עדכון תוכנה. כמו שאמרתי כאן בשנה האחרונה בכל פעם שמשהו פרסם מאמר על רסיבר על חדש, זה ממש לא הזמן לשדרג כלום כי הכל בתהליך הבשלה מתמדת.. אני עדיין תקוע עם אונקיו 602 ומת לשדרג לרסיבר על, אבל ממשיך להתאפק עד שהמוצר יבשיל. מה לגבי RAC2020? גם 4K ב 60P לא מספיק. כבר מדברים על 120P אפילו בשילוב עם 8K... לדעתי כל אלו יוטמעו ברסיברי העל כבר בדגמי 2016...
·

גם אני ממתין.
אצלי להוסיף את הרמקולים בתקרה זה קלי קלות הכל מוכן אני רק ממתין שענין הפורמטים יסגר כולל מערכות הכיול וכמובן אני רוצה לראות שיוצאים מספיק כותרים שכוללים אותם.

לדעתי תוך כשנה הענין יתבהר סופית.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
עופרפולק
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 19, 2005

מיקום: נתניה
הבעות תודה: 253
מספר הודעות: 5447

 #28  נשלח: ד' 15/07/2015 0:58

לא הבנת אותי הלוואי שהייתי על כדורים אבל הכיוון שלי הוא על מה שרשמת בסוף. אני איתך .
_________________
Sony 1040
Monitor mass
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mbd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2013
הבעות תודה: 1409
מספר הודעות: 2798

 #29  נשלח: ד' 15/07/2015 4:04

רק הסבר קצר לכל מי שלא מבין מה הבעיה עם מערכות הכיול שבשימוש כיום.
ואודיסי זאת לא המערכת היחידה.
עד לפיתוח ATMOS ולאחר מכן DTS-X שהם OBJECT BASED כל ההקלטות/קידודים
עבור פסי קול של DOLBY או DTS נעשו בפורמט הערוצים. החל מ 2.0 ערוצים ועד 7.1 ערוצים.
מדובר על ערוצים אמיתיים מוקלטים ומקודדים באולפן וע'י MIXING מכוונים כל אחד לרמקול אחר
בחלל החדר. אני לא מתיחס כאן לערוצים מלאכותיים [MATRIX] אשר מיוצרים ע'י מעבד DSP
עבור FW או FH . כל אחד מהערוצים אשר נמצאים בפסקול מוגדר מראש עבור רמקול מסוים
ואם לדוגמא אנחנו מגדירים ברסיבר 5.1 ערוצים אבל משתמשים בקובץ של 7.1 אנחנו פשוט לא
מקבלים את האינפורמציה שמיועדת לרמקולים האחוריים. זאת היתה שיטת ההקלטה והקידוד
בפורמט הערוצים. למה זה חשוב ומה הקשר לכיול ? מערכות הכיול עד היום תוכננו ותוכנתו
כדי לעבוד עם הקלטות בפורמט הערוצים. כשעורכים כיול לרסיבר מגדירים כמה רמקולים קיימים
ואיזה רמקולים ובמכשירים טובים עם THX נשאלים עם רמקולי ה SUROUND הם DI-BI או THX .
עכשיו כשמערכת הכיול יודעת מה מחובר והכיול נעשה בעזרת המיקרופון המערכת מגדירה לעצמה
את הטווחים השונים ומנסה לתת תוצאה אופטימלית לחלל החדר. אבל עד היום כל מערכות הכיול
[התוכנה] תוכננו מראש למיקום מסוים עבור כל רמקול ולפי מספר הרמקולים שהוגדר שולחת המערכת
ערוץ מסוים לרמקול קבוע מראש. עכשיו פתאום יש לנו פורמט שונה [OBJECT BASED] אשר בנוסף
ל 7.1 אשר בעצם יכול להיות גם 24.1 נוספו עוד ערוצים בין 2 ל 10 וכולם ממוקמים במקומות שונים
בתיקרת החדר. וזה לא השינוי היחיד הערוצים העליונים ה OBJECTS אמורים לעבוד בזמן אמת
ולא באמת משנה כמה יש ומה מיקומם מערכת יעודית שעובדת בעזרת METADATA מחליטה לאן
ומתי לשלוח כל צליל [OBJECT] בכל רגע נתון. עכשיו השאלה הפשוטה היא מי מבינכם אלו שחושבים
שמערכת הכיול העכשווית היא מספיק טובה עבור הפורמטים החדשים מכיר מערכת כיול שמסוגלת
לכייל כל כך הרבה רמקולים ועוד שחלק מהם נמצא בתיקרה ומשתנה בזמן אמת ע'י ה METADATA
והרמקולים בתיקרה גם אמורים לעבוד בזווית מסויימת והכיול אמור לעשות/לעזור גם בזה. התשובה
הקצרה היא ששום מערכת כיול של אודיסי לא מסוגלת לעשות את זה. יש כיום 2 מערכות כיול של
מכשירים אשר מתומחרים מעל 20.000$ שנוצרו במיוחד לעשות את כל זה . ויש את מערכת הכיול
החדשה של YAMAHA אשר כרגע מותקנת רק ב A-3050 וע'פ YAMAHA נוצרה במיוחד עבור
הפורמטים החדשים ומסוגלת לכייל כראוי כולל הזוויות השונות לרמקולים בתיקרה.
לסיכום. אף מערכת כיול רגילה שנוצרה לעבודה עם/עד 7.1 ערוצים לא מסוגלת לכייל ולהפנות
ערוצים יעודיים לרמקולים בתיקרה שלא קיימים בכלל בהגדרות מערכת הכיול.
מקווה שהובנתי.
(1) הבעות תודה: istarmini
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kagaben
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 24, 2011

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 155

 #30  נשלח: ד' 15/07/2015 8:48

קטונתי מלהבין ברמות הפירוט ש mbd מפרט. ועדיין אני תוהה, אם אני מבצע כיול באמצעות 9 נקודות כיול, כאשר קבעתי מראש יציאות לרמקוךים בתקרה, אודיסיי יודע לזהות, לקבוע מרחק וערכים מתאימים בהתייחס לכלל הרמקולים ולנקודות שבהם מיקמתי את המיקרופון. אצלי האטמוס פועל ללא דופי ויש לי x4100 לאחר שכויל באודיסיי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו רב-ערוצי (ק''ב) עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht