מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בהזדמנות נדירה בארץ למכירה עדשה אנאמורפית ISCO2 ייבוא אישי מגרמניה והתקן


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > לוחות יד שניה > לוח מוצרי וידיאו
מחבר הודעה
freddi (אלפרד ויזנר)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2004

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 143

 #1  נשלח: ג' 12/04/2016 22:30
בהזדמנות נדירה בארץ למכירה עדשה אנאמורפית ISCO2 ייבוא אישי מגרמניה והתקן

הרחבה אופטית של 16/9 בלי עיוותים - כמו בקולנוע אמיתי!

לפני שאני מציע את העדשה ב eBay ...
הזדמנות לקבלת המוצר בארץ.

להלן קישור של המוצר:

[url=http://m.ebay.com/itm/ISCO-VIDEO-ATTACHMENT-II-ANAMORPHIC-LENS-16-9-/381598018546?nav=SEARCH][/url]

העדשה תימכר תוך שבוע להצעה הרצינית הגבוהה ביותר.

_________________
http://db.audioasylum.com/cgi/m.mpl?forum=systems&...
http://www.kinemagine.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
spacedude (שחר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 09, 2005

מיקום: מזכרת בתיה
הבעות תודה: 165
מספר הודעות: 3421

 #2  נשלח: ד' 13/04/2016 9:53

לא כ"כ ברור.
הרחבה של 16:9 ל 1:2.35?

_________________
שחר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 219
מספר הודעות: 1058

 #3  נשלח: ד' 13/04/2016 10:36

1. הקישור במודעה שלך לא עובד.
2. אפשר קישור לדף המוצר או לפחות את הדגם המלא?
3. נתונים של העדשה? פתיחה וכו'?
4. המחיר כל כך סודי עד שאי אפשר לציין אותו בפומבי?
5. האם זו עדשה שאפשר להתקין על מנוע שמזיז אותה או שמתקינים אותה ישירות לתוך המקרן? http://homemovie.hu/wp-content/uploads/2014/07/Run...

_________________
עזרו לך? יש כפתור במיוחד בשביל זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
freddi (אלפרד ויזנר)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2004

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 143

 #4  נשלח: ד' 13/04/2016 11:39

העדשה מרחיבה ממקור מקובץ ל 16/9 או 1/2.35 בהתאם למקור הסרט.
העדשה:
Anamorphic 16:9 lens ISCO MKIII מקורית תוצרת גרמניה.
עם תושבת ומסילה לצורך התקנה לפני המקרן.
אפשר להוסיף מנוע.
תמונות יש בגלריה של פורום כאן ובתפוז: הקולנוע של פרדי.
המחיר ב eBay כ 1500 דולר.
אבל אני אתפשר 😉

_________________
http://db.audioasylum.com/cgi/m.mpl?forum=systems&...
http://www.kinemagine.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dadaii
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 268

 #5  נשלח: שבת 30/04/2016 0:40

לא מבין כל כך את התועלת שהיום רוב הסטרימרים יודעים לעשוות זאת (למתוח ולכווץ את התמונה בהתאם לגודל המסך בלי התערבות של המקרן).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 219
מספר הודעות: 1058

 #6  נשלח: שבת 30/04/2016 2:15

^^ זה שאתה לא מבין את התועלת לא אומר שאין אחת. זה רק אומר שאתה לא מבין אותה.

מקור ששולח תמונה בפורמט 2.35:1 למקרן 16:9 שבתורו מאיר פסים שחורים מעבר לגבול ההקרנה, גורם לאיבוד של בערך שליש מעוצמת ההארה ועוד שליש מהפיקסלים שהמקרן יכול לתת. כשעושים את זה עם עדשה יעודית היא מותחת את התמונה בצורה אופטית, ללא עיוותים וללא איבוד של עוצמת תאורה או חלק מהתמונה.
(1) הבעות תודה: MartinHSabag
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dadaii
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 268

 #7  נשלח: ב' 02/05/2016 0:46

RobotCop כתב:
^^ זה שאתה לא מבין את התועלת לא אומר שאין אחת. זה רק אומר שאתה לא מבין אותה.

מקור ששולח תמונה בפורמט 2.35:1 למקרן 16:9 שבתורו מאיר פסים שחורים מעבר לגבול ההקרנה, גורם לאיבוד של בערך שליש מעוצמת ההארה ועוד שליש מהפיקסלים שהמקרן יכול לתת. כשעושים את זה עם עדשה יעודית היא מותחת את התמונה בצורה אופטית, ללא עיוותים וללא איבוד של עוצמת תאורה או חלק מהתמונה.


·
מבין חלקית ויודע שכיום אפשר לעשות זאת בעוד דרכים. בכל מקרה מה שאני לא מבין איך אפשר לשנות פורמט סרט מ2.35:1 ל16:9 ולהפך בלי לשנות את פרופורציות התמונה ומבלי ל"מתוח אותה" כביכול. ולגבי הפסים השחורים ברוב הסרטים הפסים השחורים מוטמעים "צרובים" בפריים לכן אין משעות למה שאמרת של עוד שליש מהפיקסלים שהמקרן יכול לתת כי הוא גם ככה מקרין אותם. לגבי עוצמת הארה איני יודע ומבין בעניין הזה במיוחד שהעדשה האינפומית היא חיצונית ולכן היא בעצם מקבלת את התמונה לאחר שעברה את "איבוד" עוצמת ההארה עי המקרן אני טועה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1750
מספר הודעות: 15292

 #8  נשלח: ב' 02/05/2016 7:01

dadaii כתב:



ציטוט:
...


·
מבין חלקית ויודע שכיום אפשר לעשות זאת בעוד דרכים. בכל מקרה מה שאני לא מבין איך אפשר לשנות פורמט סרט מ2.35:1 ל16:9 ולהפך בלי לשנות את פרופורציות התמונה ומבלי ל"מתוח אותה" כביכול. ולגבי הפסים השחורים ברוב הסרטים הפסים השחורים מוטמעים "צרובים" בפריים לכן אין משעות למה שאמרת של עוד שליש מהפיקסלים שהמקרן יכול לתת כי הוא גם ככה מקרין אותם. לגבי עוצמת הארה איני יודע ומבין בעניין הזה במיוחד שהעדשה האינפומית היא חיצונית ולכן היא בעצם מקבלת את התמונה לאחר שעברה את "איבוד" עוצמת ההארה עי המקרן אני טועה?


http://www.panamorph.com/home-theater-projector-le...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dadaii
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 268

 #9  נשלח: ב' 02/05/2016 10:53

istarmini
·
מה ששלחת לא עונה בשום צורה על הסוגיות שכתבתי אלא רק אומר את מה robotcop כבר כתב . איך אם יש לי מסך של 16:9 ופורמט של הסרט המוקרן 2.35:1 העדשה מתאומה את התמונה למסך מבלי לשנות את פרופורציות התמונה "למתוח אותה " זה אומר שדמויות או תמונה תראה אחרי השינוי יותר צרה ומתוחה כלפי מעלה. יש לי סטרימר של med8er והוא מותח תמונה של 2.35:1 ל16:9 בלי בעיה ובלי עדשה אינפורמית אך הבעיה שזה פוגע בפרופרציות הטבעיות של העצמים בתמונה .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 219
מספר הודעות: 1058

 #10  נשלח: ב' 02/05/2016 15:10

dadaii
·
קודם כל, אני לא יודע מאיפה הגעת למסקנה שכל הסרטים מגיעים עם שוליים שחורים, זה ממש לא נכון. יש לי מסך מחשב בפורמט 2.40:1 או כמו שהם קוראים לזה, 21:9 ורוב הסרטים שראיתי עליו נפתחו בצורה מושלמת למלא את המסך. סרטים שרונדרו כבר עם הפסים האלו באמת לא נפתחים למסך מלא ונשארים באמצע המסך עם המון שוליים ספייר. אני משתדל להמנע מקבצים שרונדרו כ16:9 כי אם אני רואה את זה על המסך הגדול בסלון הפסים השחורים יתווספו בכל מקרה ואם אני רואה את זה על המחשב, הם רק מפריעים.

בנוגע לעדשה ואיך שהיא עובדת:
הוידאו מתעוות לפני שהוא נכנס לעדשה - הוא נמתח למעלה ולמטה ומכסה את השוליים השחורים. במצב הזה כל האנשים רזים וגבוהים כי התמונה מתוחה למעלה ולמטה. מה שהעדשה האנאמורפית עושה זה מותחת את התמונה שוב אבל הפעם ימינה ושמאלה. התוצאה של שני העיוותים האלו היא שהם משלימים (או נוגדים) אחד את השני והתמונה שמתקבלת היא מושלמת וללא עיוותים.

שלא יהיה לך ספק, ככה עובדים בכל בית קולנוע בעולם. עדשה אנמורפית זה ציוד מקצועי שמיועד להקרנות שחושבו היטב בהתאם למרחק מסך-עדשה, רוחב המסך ונתוני שתי העדשות (הרגילה והאנאמורפית). זה לא משהו שהולך ברגל וצריך גם לדעת איך עושים את זה וגם להיות מוכן לשלם על התענוג (ואתה מתאר לעצמך שזה לא תענוג של סלון אלא של חדר הקרנה יעודי).

יצא לי לראות הדגמה של כמה עדשות כאלה בפעולה, אני אומר לך שזה עדיף עשרת מונים על כל קומבינת אינטרפולציה כזו או אחרת של סטרימר או מקרן (גם הPanasonic AE4000 בזמנו ידע לעשות משהו דומה, הוא פשוט היה עושה המון זום עד שהתמונה הייתה ממלאת את המסך אבל גם פה אתה מפספס מלא פיקסלים ומלא עוצמת תאורה).

לסיכום, זה פתרון היי-אנד לוידאופילים או לאנשים שהפרוטה מצויה בכיסם. היתרון של עדשה כזו הוא בלתי ניתן לערעור אם אתה רואה תוכן ב2.35 ויש לך מסך הקרנה בפורמט כזה.



תוספת: עכשיו כשאני קורא עוד פעם את כל הת'רד אני מקבל את הרושם שאתה סבור שאפשר "להמיר" 16:9 ל2.35. זה לא ככה. אם האולפנים בהוליווד היו מספיק חביבים לחתוך את הסרט כדי שיתאים לטלוויזיות 16:9 אז כבר אין מה לעשות עם הסרט הזה יותר. העדשה הזו עוזרת רק אם הסרט הושאר בפורמט 2.35:1 ואז יהיו לך את השוליים השחורים המדוברים כשאתה רואה ב16:9.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dadaii
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 268

 #11  נשלח: ב' 02/05/2016 16:49

RobotCop
·
מה שאני טוען שלא ניתן בשום אופן ועם שום עדשה להמיר מפורמט 2.35:1 ל 16:9 בלי לאבד חלק מהתמונה. העדשה לא יכולה להוסיף אינפורמציה בחלקי התמונה שמעולם לא צולמו..... כי כאשר עושים זאת התמונה נמתחת למעלה ולמטה. בכדי לפצות על המתיחה כדי שהדומיות ישארו בגולדם ובמימדיהם הטבעיות חייבת לבוא מתיחה רוחבית זה אומר שחלק מהתמונה כבר יצא מגבולות המסך..... . הדבר היחיד שאולי העדשה עושה ופה אינלי כל כך ידע בתחום כאשר היא מותחת את התמונה ל16:9 היא מרכזת את האור שיהיה בעבר מוקצה לפסים השחורים לחלקי התמונה שנמתחו על חשבונם ובכך בעצם מנצלת את האור "האבוד" על מנת להקרין את החלקים בתמונה שנמתחו.

שורה תחתונה : מהפסים השחורים ניתן להיפטר רק עלי ידי מתיחה של התמונה על כל המסך, וזה ע"י עדשה(לטענתך הכי מקצועי), אך זאת מבלי לשמור על הפרופורציות המקוריות והטבעיות של התמונה, או לחילופין חיתוך של חלקים מהתמונה על מנת שתתאים בפרופורציות הטבעיות לפורמט שאליו היא נמתחה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 219
מספר הודעות: 1058

 #12  נשלח: ב' 02/05/2016 20:39

dadaii

אף אחד בעולם לא מנסה לקחת וידאו בפורמט סינמהסקופ ובעזרת עדשה לכווץ אותו ל16:9. טיפול כזה עושים בשתי דרכים, או שחותכים באולפן את השוליים של הסרט עד לקבלת תמונה ב16:9 או שמוסיפים (בין אם ברנדור הקובץ ובין אם ע"י תוספת מלאכותית של הטלוויזיה) ברים שחורים למעלה ולמטה עד שהתמונה הכוללת מגיעה לפורמט 16:9. עדשה אנאמורפית מיועדת אך ורק ל"פתיחה" של תוכן מפורמט מסויים לפורמט קולנועי (2.35:1) ואיך היא עושה את זה תיארתי בפוסט הקודם.

שורה תחתונה, אם זה טוב לקולנוע זה בטוח טוב גם לי. אם אתה רוצה לעשות את זה עם הסטרימר שלך, תהנה. בכל מקרה, אף אחד לא באמת מכווץ פורמט קולנועי ל16:9 בבית בזמן אמת. עיבודים דיגיטאלים יש מליון אבל זה עיבוד שאף אחד (שאכפת לו מאיכות התמונה באיזושהי צורה) לא עושה.


בנוגע לפעולת העדשה, מצאתי אחלה סרטון שמסביר את כל העניין. המבטא של החבוב קצת קשה אבל שים לב שלקראת סוף הסרטון כשהוא מדגים, רואים את המתיחה האנכית וברגע שהעדשה נכנסת לפעולה רואים גם המתיחה הרוחבית עד לקבלת תמונה מושלמת.

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
freddi (אלפרד ויזנר)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2004

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 143

 #13  נשלח: ב' 02/05/2016 22:19

אם מותר לי להוסיף עוד משהו, בנוסף גם לסרטון,

החומר המקורי צולם עד עכשיו על סרט/פילם ביחס של 4:3 כאשר על המצלמות הייתה עדשה אנאמורפית המכווצת את התמונה המצולמת אופטית מיחס 1:1.85, קרי 16/9 ליחס 1:1.66, קרי 4:3.
כך למשל, כל פריים על פילם מקורי הוא ביחס 4:3 וללא שום פסים, אבל מכווץ.

לאחר מכן בקולנוע עושים את התהליך ההפוך, שוב עם עדשה אנאמורפית, ומרחיבים את הסרט חזרה ליחס 1:1.85.

כאשר הסרט אמור להיות מוקרן ביחס הרחב של 1:2.35 משתמשים עם עדשות עוד יותר חזקות המתאימות לכיווץ יותר דרסטי ולמתיחה בקולנוע מ 1:1.66 לסינמסקופ 1:2.35.

כך היה בעידן של הפילם כדי למנוע בזבוז של פילם וכך למנוע איבוד איכות על ידי פסים שחורים.

להלן סרט על איך ולמה לצלם עם עדשה אנאמורפית - החל מדקה 2.54:



בעידן של הצילום הדיגיטלי בקולנוע אני לא מעודכן: האם זה עדיין תהליך אופטי המנצל את כל הפיקסלים או שהכיווץ וההרחבה מבוצעים דיגיטלית?

בנוסף לעיל: החומר המקורי הנמצא על הפריים הדיגיטלי על DVD היה תמיד החומר המקורי המכווץ המנצל את כל הפיקסלים, והטלוויזיות בעלי מסך 16/9 מרחיבות את החומר על כל המסך.
אני מניח שבעידן הבלוריי זה לא השתנה: המקור מכווץ והמקרנים והטלוויזיות הביתיות בעלי יכולת 16/9 מרחיבות.

_________________
http://db.audioasylum.com/cgi/m.mpl?forum=systems&...
http://www.kinemagine.com


נערך בפעם אחרונה על-ידי freddi בתאריך ג' 03/05/2016 0:36, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19136

 #14  נשלח: ב' 02/05/2016 22:27

אם להגיד במשפט - הרעיון הוא לשדר מהמקור סרט 1:2.35 בתוך 16:9 - כלומר ברזולוציה המלאה של המקרן. במקרה כזה צפייה ללא עדשה = תמונה מעוותת. עם העדשה - תתקבל התמונה בפורמט 21:9. ללא איבוד פיקסלים/תאורה לטובת ה"שחור".
_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dadaii
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 268

 #15  נשלח: ג' 03/05/2016 1:21

Itay_Pollak
·

מה שאתה טוען שסרט שמגיע אליי בפורמט 16:9 (הכוונה שכל התמונה שלו ממלאת את המסך) צולם בעצם במקור בפורמט 2.35:1 וכווץ על מנת להתאים לטלוויזיות ולמקרנים שלנו כיום ? והמתיחה הרוחבית שלו למסך 2.35:1 ע"י עדשה אנפורמית בעצם תחזיר ותציג לי אותו בפרופורציות הטיבעיות של הפילם(או מקור הצילום לצורך העיניין יחס העדשה שהסרט צולם בה) ?

כי במתיחה של 16:9 לפורמט קולנועי בוודאות התמונה משתנה ונמתחת לרוחב ניתן לראות זאת גם בסרטון ההדגמה של robotcop
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לוח מוצרי וידיאו עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht