תקשיבו אנשים,
גם אם מציעים לכם בחינם - אל תשלחו לחבילות בדואר ישראל!
השירות מזעזע, והם פשוט מעאפנים ברמות מפחידות.
קבלו סטטוס משלוח של חבילה בדואר EMS מהיר לגרמניה:
06/05/2016 08:01 התבצע נסיון מסירה בגרמניה . לברורים נוספים לגבי פריט ה-EMS ניתן לפנות בטלפון 076-8870007.
06/05/2016 06:08 פריט ה-EMS הועבר ליחידת הדואר הקרובה לנמען בגרמניה.
04/05/2016 11:11 פריט ה-EMS יצא ממרכז המיון בגרמניה
04/05/2016 11:11 פריט ה-EMS יצא ממרכז המיון בגרמניה
04/05/2016 11:11 פריט ה-EMS יצא ממרכז המיון בגרמניה
04/05/2016 11:05 פריט ה-EMS הועבר לתהליך שחרור מהמכס בגרמניה
04/05/2016 11:05 פריט ה-EMS הועבר לתהליך שחרור מהמכס בגרמניה
04/05/2016 11:05 פריט ה-EMS הועבר לתהליך שחרור מהמכס בגרמניה
04/05/2016 10:51 פריט ה-EMS נקלט במרכז מיון הEMS בגרמניה.
04/05/2016 10:51 פריט ה-EMS נקלט במרכז מיון הEMS בגרמניה.
04/05/2016 10:51 פריט ה-EMS נקלט במרכז מיון הEMS בגרמניה.
03/05/2016 01:21 פריט ה-EMS נשלח לגרמניה.
02/05/2016 09:36 פריט ה-EMS הועבר למרכז מיון הEMS לשם הכנתו למשלוח לחו"ל.
02/05/2016 08:35 פריט ה-EMS התקבל למשלוח ביחידת הדואר עמידר
אני יוצר קשר עם השירות לקוחות, ומה הפקידה אומרת?
שגרמניה היא המדינה היחידה בעולם שהחבילה עם השליח לא מגיעה ישירות לבית העסק, ושזה מגיע בדמות פתק, מה???
בחיים שלי לא שמעתי שטות כזאת (חבל שלא הקלטתי את השיחה).
והקומדיה ממשיכה:
היא אמרה לי שאני צריך ליצור קשר עם מי שממתין לחבילה, שיצור קשר עם המוקד שליחים בגרמניה (רק לאחר שביקשתי היא הביאה לי כתובת בהמבורג).
פשוט ביזיון מה שהולך עם הדואר הזה.
למישהו כאן יש ניסיון עם אמאזון אירופה? (רסיבר תקול שנמצא באחריות יצרן)
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Narion (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 194
- הצטרף: ינואר 2014
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
הזיכוי היה מיידי אחרי ששלחת להם צילום מסך או שחלפו מספר ימים?
הבחורה מהשירות לקוחות של אמזון אמרה לי שהיא תטפל בנושא, ותעביר את הפניה למחלקה גרמנית שתדאג למשלוח.
השירות של אמזון ממש איכותי, גם מדיניות ההחזרים שלהם, על אף העובדה שהם בוודאות מפסידים מכל הסיפור, הם עדיין מתייחסים ללקוח בהגינות ועם תודעת שירות מקסימלית.
בישראל אתה לא יכול להחזיר מוצר אחרי שפתחת את הסלוטייפ של הקופסא, בגרמניה הם נותנים לך פאקינג החזר מלא אחרי שנה וחצי של שימוש.
איזה פערים אלוהים ישמור, אנחנו ממש מדינת עולם 3 לידם.
הבחורה מהשירות לקוחות של אמזון אמרה לי שהיא תטפל בנושא, ותעביר את הפניה למחלקה גרמנית שתדאג למשלוח.
השירות של אמזון ממש איכותי, גם מדיניות ההחזרים שלהם, על אף העובדה שהם בוודאות מפסידים מכל הסיפור, הם עדיין מתייחסים ללקוח בהגינות ועם תודעת שירות מקסימלית.
בישראל אתה לא יכול להחזיר מוצר אחרי שפתחת את הסלוטייפ של הקופסא, בגרמניה הם נותנים לך פאקינג החזר מלא אחרי שנה וחצי של שימוש.
איזה פערים אלוהים ישמור, אנחנו ממש מדינת עולם 3 לידם.
- Narion (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 194
- הצטרף: ינואר 2014
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
נצל"ש
בכל ההתכתבויות שלי, הם ציינו שאני אקבל החזר לכרטיס אשראי.
העניין הוא שאת כרטיס האשראי שעשיתי בו שימוש לפני שנה וחצי ביטלתי, והוא כבר לא פעיל (יש כרטיס אשראי אחר שמוזן במערכת של אמזון).
יש לכם מושג אם מחזירים זיכוי לאשראי הישן או לזה שמוזן במערכת?
(ניסיתי לשאול אותם, אבל השירות לקוחות הגרמני הוא די רובוטי).
בכל ההתכתבויות שלי, הם ציינו שאני אקבל החזר לכרטיס אשראי.
העניין הוא שאת כרטיס האשראי שעשיתי בו שימוש לפני שנה וחצי ביטלתי, והוא כבר לא פעיל (יש כרטיס אשראי אחר שמוזן במערכת של אמזון).
יש לכם מושג אם מחזירים זיכוי לאשראי הישן או לזה שמוזן במערכת?
(ניסיתי לשאול אותם, אבל השירות לקוחות הגרמני הוא די רובוטי).
- Narion (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 194
- הצטרף: ינואר 2014
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
עידכון (כותב את זה בעיקר בשביל חבר'ה שיכנסו לסיטואציה דומה):
מתברר שמדיניות ההחזרים של אמזון היא לזכות תמיד את כרטיס האשראי שעימו בוצעה העסקה.
אם כרטיס האשראי או הבנק שאליו הוא משויך כבר לא בתוקף \ לא פעיל, הסכום יחזור בחזרה לאמזון.
יש ליצור קשר עם חברת האשראי או הבנק ולקבל מידע אם ההעברה נכשלה, במידה ולא ניתן לקבל מידע, פשוט צריך להמתין מספר ימים וליצור קשר בשנית עם אמזון.
במצב כזה שהם אכן מוודאים שהתשלום נדחה, הם יכולים לשלוח גיפט קארד, או פשוט לזכות את האשראי המעודכן במערכת שלהם, חשוב לקחת בחשבון שהאשראי שמעודכן במערכת כבר ביצע בעבר הזמנה ממערכת אמזון.
מתברר שמדיניות ההחזרים של אמזון היא לזכות תמיד את כרטיס האשראי שעימו בוצעה העסקה.
אם כרטיס האשראי או הבנק שאליו הוא משויך כבר לא בתוקף \ לא פעיל, הסכום יחזור בחזרה לאמזון.
יש ליצור קשר עם חברת האשראי או הבנק ולקבל מידע אם ההעברה נכשלה, במידה ולא ניתן לקבל מידע, פשוט צריך להמתין מספר ימים וליצור קשר בשנית עם אמזון.
במצב כזה שהם אכן מוודאים שהתשלום נדחה, הם יכולים לשלוח גיפט קארד, או פשוט לזכות את האשראי המעודכן במערכת שלהם, חשוב לקחת בחשבון שהאשראי שמעודכן במערכת כבר ביצע בעבר הזמנה ממערכת אמזון.