50JU6800 HDR ב1000 יורו כולל הכל מאירופה
אין כזה דבר החלפה מבחינתם. הם יכולים לעשות עבורך הזמנה נוספת בעלות 0
@Newboy ולגבי המסך הקיים. אם תתעקש שלא בא לך ואתה לא יכול לסחוב אותו. הם יגידו לך לשמור לעצמך
·
·
מייל מאמזון שהתקבל עכשיו
Good day,
Amazon.de informed about your credit.
We confirm the made today refund of € ---- for your order .
The refund applies to the following item (s):
Product: Samsung UE50JU6850 125 cm (50 inch) TV (Ultra HD, Triple Tuner, Smart TV)
Amount: 1
Reason for the refund: Damaged during transit
Thank you for shopping at Amazon.de.
Regards
Amazon.de Customer
Amazon.de informed about your credit.
We confirm the made today refund of € ---- for your order .
The refund applies to the following item (s):
Product: Samsung UE50JU6850 125 cm (50 inch) TV (Ultra HD, Triple Tuner, Smart TV)
Amount: 1
Reason for the refund: Damaged during transit
Thank you for shopping at Amazon.de.
Regards
Amazon.de Customer
נערך לאחרונה על ידי Newboy ב 11/05/2016 14:48, נערך פעם 1 בסך הכל.
- yakirzana (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 170
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 52 פעמים
- קיבל תודות: 16 פעמים
דבר איתם בצ'אט. אין יותר נוח מזה. תגובה מיידית .
בהחלט מבאס לראות , פאשלה של חברת השילוח , מניח שזה קרה בארץ.
אני הזמנתי ועוד 2 חברים וקיבלנו מסכים תקינים , היו גם הרבה בפורום שהזמינו מusa שהגיע תקין.
אין לך מה לדאוג , השירות של אמזון איכותי. גם אם יבקשו לשלוח בחזרה ( לא מאמין שיתעקשו ) אתה תקבל החזר מלא על המשלוח (אפילו בשירות dhl שהם באים אליך לאסוף את המשלוח) . דרך אגב , לא שמת לב בעת קבלת המשלוח למעיכה?
בהחלט מבאס לראות , פאשלה של חברת השילוח , מניח שזה קרה בארץ.
אני הזמנתי ועוד 2 חברים וקיבלנו מסכים תקינים , היו גם הרבה בפורום שהזמינו מusa שהגיע תקין.
אין לך מה לדאוג , השירות של אמזון איכותי. גם אם יבקשו לשלוח בחזרה ( לא מאמין שיתעקשו ) אתה תקבל החזר מלא על המשלוח (אפילו בשירות dhl שהם באים אליך לאסוף את המשלוח) . דרך אגב , לא שמת לב בעת קבלת המשלוח למעיכה?
לפי המייל שקיבלתי הם זיכו אותי כבר עכשיו
אני מבין מכך, שהם לא היו מוכנים לשלוח מסך אחר חדש (עכשיו באתר המסך זה כבר לא נשלח לארץ ...)
כך נכתב במייל נוסף מהם עכשיו:
I'm sorry to hear about the issue with your order.
I can see in our system that it was not possible to send a replacement to you due to export restriction.
Given the nature of the product in question there's no need to return the item to us. Please keep or dispose of it at your convenience.
אני מבין מכך, שהם לא היו מוכנים לשלוח מסך אחר חדש (עכשיו באתר המסך זה כבר לא נשלח לארץ ...)
כך נכתב במייל נוסף מהם עכשיו:
I'm sorry to hear about the issue with your order.
I can see in our system that it was not possible to send a replacement to you due to export restriction.
Given the nature of the product in question there's no need to return the item to us. Please keep or dispose of it at your convenience.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
אני באמת נורא שמח בשבילך שקיבלת החזר כספי במהירות רבה.
התמונות שהעלית, של המסך שהגיע מגרמניה כשהוא שבור גרמו לי גם שברון לב והזדהות עם מה שעובר עליך.
כמי שהטיף כאן בפורום כמה פעמים שלא להזמין מסכים מחו"ל
בגלל החשש שיקרה מה שקרה לך, וגם בגלל סיבות נוספות כמו העדר אחריות והתאמה.
אני לא מתעלם משאלת המחיר החשובה, מהנכונות של אנשים להמר ולקחת סיכונים
ומהעובדה שיש כאלה שזה מצליח להם.
אני חושב שבסופו של דבר, מדובר במוצר שאמור לגרום להנאה ממנו ולא לעבור את "הדאון המטורף" שאתה עברת.
ברור שישנם כאן כאלה שלא מסכימים איתי.
אבל אני רוצה לשאול אותך Newboy, לאור הניסיון שלך והחוויה שתיארת,
האם היום היית מזמין שוב מסך מחו"ל בגלל הפער במחירים
וממליץ גם לרבים אחרים שמתלבטים כאן לקחת את הסיכון הזה?
אני מבקש גם שלא תענה מיד אלא כעבור מספר ימים,
כי אתה אולי עדיין בתוך "הגל" והמערבולת הרגשית שחווית.
התמונות שהעלית, של המסך שהגיע מגרמניה כשהוא שבור גרמו לי גם שברון לב והזדהות עם מה שעובר עליך.
·Newboy כתב:כ"כ שמחתי שהוא מגיע היום ועכשיו אני בדאון מטורף .........
כמי שהטיף כאן בפורום כמה פעמים שלא להזמין מסכים מחו"ל
בגלל החשש שיקרה מה שקרה לך, וגם בגלל סיבות נוספות כמו העדר אחריות והתאמה.
אני לא מתעלם משאלת המחיר החשובה, מהנכונות של אנשים להמר ולקחת סיכונים
ומהעובדה שיש כאלה שזה מצליח להם.
אני חושב שבסופו של דבר, מדובר במוצר שאמור לגרום להנאה ממנו ולא לעבור את "הדאון המטורף" שאתה עברת.
ברור שישנם כאן כאלה שלא מסכימים איתי.
אבל אני רוצה לשאול אותך Newboy, לאור הניסיון שלך והחוויה שתיארת,
האם היום היית מזמין שוב מסך מחו"ל בגלל הפער במחירים
וממליץ גם לרבים אחרים שמתלבטים כאן לקחת את הסיכון הזה?
אני מבקש גם שלא תענה מיד אלא כעבור מספר ימים,
כי אתה אולי עדיין בתוך "הגל" והמערבולת הרגשית שחווית.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
הבנת נכון.
הם הפסיקו לשלוח לארץ כבר לפני כמה חודשים.
כנראה שלאלה שביצעו הזמנה על הגבול של הביטול היה סיכוי שההזמנה תכובד והם ישלחו את המסך, אבל לא מפתיע שהם לא שולחים לך עוד אחד אלא נותנים לך זיכוי.
החלפת פאנל באופן כללי תעלה לך כמו טלויזיה חדשה. תוסיף לזה שאין את הדגם הזה בארץ בכלל והתיקון פשוט לא אפשרי.
@se1
מסך יכול להגיע פגום גם ממחסן של חנות\יבואן. במצב הזה היבואן צריך להחליף לך אותו.
זה לוקח זמן.
אני לא רואה סיבה לפחד להזמין מחו"ל בגלל סיכוי לפאנל שבור. במקרה הכי גרוע תקבל זיכוי. במקרה היותר טוב יוחלף המוצר לאחר על חשבון הספק.
אלה שהזמינו ויזיו מטארגט ונתקלו בבעיה דומה קיבלו זיכוי ויכלו להזמין מכשיר נוסף ללא קושי.
מישהו קיבל מסך עם אחידות לא טובה וטארגט הציעו לו להחזיר את הטלויזיה על חשבונם, עם איסוף מהבית תמורת זיכוי כספי מלא.
הם הפסיקו לשלוח לארץ כבר לפני כמה חודשים.
כנראה שלאלה שביצעו הזמנה על הגבול של הביטול היה סיכוי שההזמנה תכובד והם ישלחו את המסך, אבל לא מפתיע שהם לא שולחים לך עוד אחד אלא נותנים לך זיכוי.
החלפת פאנל באופן כללי תעלה לך כמו טלויזיה חדשה. תוסיף לזה שאין את הדגם הזה בארץ בכלל והתיקון פשוט לא אפשרי.
@se1
מסך יכול להגיע פגום גם ממחסן של חנות\יבואן. במצב הזה היבואן צריך להחליף לך אותו.
זה לוקח זמן.
אני לא רואה סיבה לפחד להזמין מחו"ל בגלל סיכוי לפאנל שבור. במקרה הכי גרוע תקבל זיכוי. במקרה היותר טוב יוחלף המוצר לאחר על חשבון הספק.
אלה שהזמינו ויזיו מטארגט ונתקלו בבעיה דומה קיבלו זיכוי ויכלו להזמין מכשיר נוסף ללא קושי.
מישהו קיבל מסך עם אחידות לא טובה וטארגט הציעו לו להחזיר את הטלויזיה על חשבונם, עם איסוף מהבית תמורת זיכוי כספי מלא.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
·se1 כתב:אני באמת נורא שמח בשבילך שקיבלת החזר כספי במהירות רבה.
התמונות שהעלית, של המסך שהגיע מגרמניה כשהוא שבור גרמו לי גם שברון לב והזדהות עם מה שעובר עליך.
·......
...
תודה רבה על ההזדהות
האמת שברגע שראיתי את זה הרגשתי כמו אגרוף בפרצוף, אמרתי לעצמי שזה לא יתכן שזה קרה
אבל אחרי שעה בערך אמרתי לעצמי - מה בסך הכל קרה. זה הכל עניין של כסף. מול אמאזון זה בטח ייפתר לכאן או לכאן. אני בריא ומאושר בחיים. אז כל דבר בפרופורציה...
אבל להגיד לך שאני לא אכלתי את הלב זה יהיה שקר. שדוקא הנאחס הזה נפל בחלקי.
סיפור אמיתי מלפני חודש...
הזמנתי כיריים מאוד יקרות של בוש, מאמזון גרמניה.
שלחו אותם ב UPS, חבילה של כ 22 ק"ג.
קיבלתי אחרי שבוע, חבילה כולה מפורקת. UPS לא רצו להפיץ תחילה כי אמרו שהחבילה מפורקת.
לבסוף הסכמנו שהם יפיצו לי אותה, אפתח אותה ואם אכן יהיה נזק למוצר, אצור איתם קשר ואחזיר את החבילה.
החבילה הגיע ואכן היה נזק לא קטן.
יצרתי עם UPS קשר והם אספו את הכיריים חזרה.
במקביל הודעתי כמובן לאמזון והם ביקשו שאשלח חזרה. לא היתה לי עם זה בעיה, כיון ש UPS הסכימו לאסוף על חשבון השולח.
במקביל אמזון מיד שלחו כיריים חדשים. כנראה שמשהו לא היה נכון בניירת שלהם והכיריים עשו סיבוב בגרמניה וחזרו חזרה לאמזון.
שוב הודעתי להם והם שלחו בפעם השלישית !!!
גם הפעם הכיריים עשו סיבוב בגרמניה וחזרו חזרה אליהם.
אחרי הפעם השלישית הם החליטו שהם מבטלים את ההזמנה והציעו לי לעשות הזמנה חדשה (אם אני רוצה).
שאלתי מה עם ההחזר הכספי והם ענו שהוע יגיע בקרוב. עברו כשבועיים ואין שום החזר.
הפעם החלטתי להתקשר אליהם. עברו על כל המקרה ומיד הבינו והתנצלו והבטיחו להריץ את ההחזר עוד באותו היום. ואכן כך היה.
באותו יום אני נכנס לאמזון ספרד וקולט את אותו דגם הכיריים ב 200 יורו פחות !!!
כמובן שמיד הזמנתי ואחרי כשבוע קיבלתי אותם. אמנם החבילה די ניזוקה, אבל הכיריים בפנים חדשות וללא שום נזק !
הזמנתי כיריים מאוד יקרות של בוש, מאמזון גרמניה.
שלחו אותם ב UPS, חבילה של כ 22 ק"ג.
קיבלתי אחרי שבוע, חבילה כולה מפורקת. UPS לא רצו להפיץ תחילה כי אמרו שהחבילה מפורקת.
לבסוף הסכמנו שהם יפיצו לי אותה, אפתח אותה ואם אכן יהיה נזק למוצר, אצור איתם קשר ואחזיר את החבילה.
החבילה הגיע ואכן היה נזק לא קטן.
יצרתי עם UPS קשר והם אספו את הכיריים חזרה.
במקביל הודעתי כמובן לאמזון והם ביקשו שאשלח חזרה. לא היתה לי עם זה בעיה, כיון ש UPS הסכימו לאסוף על חשבון השולח.
במקביל אמזון מיד שלחו כיריים חדשים. כנראה שמשהו לא היה נכון בניירת שלהם והכיריים עשו סיבוב בגרמניה וחזרו חזרה לאמזון.
שוב הודעתי להם והם שלחו בפעם השלישית !!!
גם הפעם הכיריים עשו סיבוב בגרמניה וחזרו חזרה אליהם.
אחרי הפעם השלישית הם החליטו שהם מבטלים את ההזמנה והציעו לי לעשות הזמנה חדשה (אם אני רוצה).
שאלתי מה עם ההחזר הכספי והם ענו שהוע יגיע בקרוב. עברו כשבועיים ואין שום החזר.
הפעם החלטתי להתקשר אליהם. עברו על כל המקרה ומיד הבינו והתנצלו והבטיחו להריץ את ההחזר עוד באותו היום. ואכן כך היה.
באותו יום אני נכנס לאמזון ספרד וקולט את אותו דגם הכיריים ב 200 יורו פחות !!!
כמובן שמיד הזמנתי ואחרי כשבוע קיבלתי אותם. אמנם החבילה די ניזוקה, אבל הכיריים בפנים חדשות וללא שום נזק !