מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



אחריות יצרן סנסונג ku7000


עמוד 3 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 301
מספר הודעות: 3035

 #31  נשלח: ה' 22/12/2016 18:34

תפסיקו ליפול למלכודת הזאת של הודעות מנותני השירות. ראיתי המון שרשורים עם תגובה כזאת שמלא חברים הגיבו עליה. מעולם לא ראיתי שענו להם בפעם השניה. הם רק רוצים ליצור מראית עין שהכל בסדר, גג לתת מענה פרטני לאדם בודד ותו לא. בטח לא כל הדברים המתבקשים שאתם רושמים. יש סיבה לסעיף 8. יש סיבה למה מפצלים עסקאות ולא ניתן לשלם 199 בעת הקניה. הייתי רוצה להאמין שזאת אחריות באמת מלאה בכל 4 השנים אבל כשמצד אחד קיים סעיף 8 (ובטח יש סעיף שבכל סתירה החוזה הוא הקובע) ומצד שני יש רק אמירה ללא סימוכין אז קשה להאמין. ביום שהמסך יתקלקל רצוי משהו יותר מוחשי מהודעה שאפשר למחוק בפורום. כולי תקווה שתעלה לכאן תעודת אחריות מתוקנת לרווחת הקונים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
hosham
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 04, 2007
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 115

 #32  נשלח: ג' 27/12/2016 14:37

קיבלתי תשובה מתחמקת מהנציגה של אלקטרוניקס פרו - יש חודש מהקניה להפעלת האחריות
יהיה נחמד אם הנציגת חווית לקוח קטי תבהיר פה את העניין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Victormihov
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 04, 2014
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 106

 #33  נשלח: ג' 27/12/2016 16:11

רק בישראל כש קונים משהו החברות מנסות לגרום לנו שלא הבנו משהו טוב או שלא קראנו משהו טוב כש בתעודת האחריות כתוב הכל שחור על גבי לבן.

מה זה משנה מה קטי שמטי או בטי אומרת או כותבת- קנית טיוי וכתוב שאחרי שנה "לך תחפש את החברים שלך"
אז זה בידיוק מה שיקרה אם ילך המסך ביום 357 מתאריך הקניה.

אתם פה כותבים וה"שירות" זורק מילה פה ושם ואתם מדפיסים ומדביקים לאחריות בתקווה שיום אחד כש תצטרו את האחריות , אז אתם תראו להם מה קטי רשמה: שיש אחריות נו באמת... זה בולשיט וכולנו יודעים את זה.

ומה עם כל האנשים שלא נכנסים לפורום ואין להם את ה"סעיף" של קטי היקרה שלנו.
זה רק בישראל ככה נהוג- מדינת הגנבים והקומבינות.אף פעם שום דבר לא ברור , מי מה אמר איך אמר, בסופו של דבר תמיד הכתוב בתעודה הוא הנכון.

אני רוצה לראות שאנשים יצטרו אחריות וכש תראו אצבע אמצעית מהם, תגיד: אבל קטי אמרה שיש אחריות....
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 09, 2007
הבעות תודה: 95
מספר הודעות: 1554

 #34  נשלח: ג' 27/12/2016 16:14

זה למה נמלטתי משם כל עוד נפשי בי.
כמות התביעות שהוגשה נגד החברה הזו היא חסרת פרופורציות ולא רציתי להיות עוד אחד מהסטטיסטיקה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Victormihov
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 04, 2014
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 106

 #35  נשלח: ג' 27/12/2016 16:23

מסכים כל כך יפים אבל השירות בארץ פשוט זוועה.

שאף אחד לא יקנה מהם וזהו.כמו שאמרו למה להכניס ראש בריא למיטה חולה.
החיים קצרים מידיי לריבים, טלפונים ושטויות מול חברות כאלו... גם ככה יש לנו מספיק על הראש, עירייה, חברת חשמל, מים, גז, דואר, בנקים.כל יום רבים עם הגופים האלו, פחות אחד יותר טוב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Dor1989
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 26, 2016
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 26

 #36  נשלח: ד' 28/12/2016 19:09

התקינו לי את המסך, שילמתי 200 ש״ח נוספים וקיבלתי את אותה תעודת אחריות מורחבת שהעלו פה, המתקין אמר שזו תעודה כללית לכל המוצרים של אלקטרוניקס ולכן כתוב שזה לא כולל פאנל אבל הוא אמר שאלו 3 שנים נוספות של אחריות יצרן כולל פאנל ושהיא קיימת רק עבור מסכים מסדרה k.
אמר שהועלו טענות בחברה ושוקלים להדפיס תעודת אחריות נוספת ללא השורה על הפאנל, כנראה לא קרה עד עכשיו מטעמי חיסכון ונוחות.
בכל מקרה שמרתי את ההתכתבות איתם במייל עם הקבלה.

דרך אגב, מישהו יכול לשלוח לי קישור להגדרות מומלצות/ בדיקות למסך פיקסלים עננות וכו׳? אני זוכר שראיתי לא מזמן שמישהו העלה אתר עם סרטי 4k להדגמה וטסטים, חיפשתי ולא מצאתי את השרשור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 09, 2007
הבעות תודה: 95
מספר הודעות: 1554

 #37  נשלח: ד' 28/12/2016 22:07

תחשיך את החדר,
שים מקסימום בקלייט או hdr+
חפש ביוטוב simple TV calibration.
(1) הבעות תודה: Dor1989
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
atraf
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 04, 2011
הבעות תודה: 109
מספר הודעות: 861

 #38  נשלח: ה' 29/12/2016 5:51

Dor1989
·

http://demo-uhd3d.com/categorie.php?tag=hdr
(1) הבעות תודה: Dor1989
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 337
מספר הודעות: 4461

 #39  נשלח: ה' 29/12/2016 17:32

בקיצור - בלי אחריות מלאה של 1+3 שנים על הפאנל - כולל החלפתו - אני לא ארכוש .
בשבוע הקרוב אני מתכנן לרכוש 55' עבורי ,

וזה שהנציגים שלהם כאן לא עונים - זה לא עושה טוב לסמסונג.

בחודש הבא אני אמור לרכוש עוד 3 טלוויזיות (למישהו מהמשפחה שנכנס לדירה חדשה) והוא סומך עלי בעיניים עצומות.
אני לא אמליץ על סמסונג ולו רק עקב העובדה שאין אחריות/החלפת פאנל ב-אחריות המורחבת .

הם רק יורים לעצם ברגל .
אני מקווה שהעניין יתבהר בהקדם , אולי יש כאן אי הבנה שבטעות פורסמה ע"י סמסונג.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1181
מספר הודעות: 8299

 #40  נשלח: ה' 29/12/2016 18:04

movieman
·
תשמע, זה לא כזו בעיה. אם הם טוענים שהאחריות המורחבת היא מלאה לחלוטין כולל הפאנל, כל מה שהם צריכים לעשות זה לספק תעודת אחריות ללא הסייג בסעיף 8. או לחלופין למחוק ידנית את הסעיף + חותמת רשמית של העסק שלהם על התיקון. זה משהו שאמור להיות פתיר מבחינתם בהנחה שאכן ישנה אחריות מלאה לתקופה המורחבת כמו הטענות שעלו פה.

עד שלא יוכח אחרת לפחות, מבחינתי לפחות, כשאני ממליץ לאחרים על מסכים אני מציין שהאחריות היא למשך שנה אחת מלאה.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Tomrevach
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 18, 2016
מספר הודעות: 10

 #41  נשלח: ה' 29/12/2016 22:40

אני חייב לספר לכם, שחבר קנה לפני טלוויזיה של סמסונג, במהלך השבוע הסוער ומלא הברקים הטלוויזיה נדלקה ונשאר מסך שחור, כנראה נשרף המסך. התקשר אליהם תיאם טכנאי הגיע הטכנאי בלי לבדוק בכלל ישר התקשר לבוס שלו לאשר חתימה על החלפת טלוויזיה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 09, 2007
הבעות תודה: 95
מספר הודעות: 1554

 #42  נשלח: ה' 29/12/2016 23:36

תומר,
אם הוא קנה את ה-KS9500 הוא יזכה לקבל את החליפי רק בעוד חודשיים במקרה הטוב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #43  נשלח: ה' 29/12/2016 23:50

9xcalibur9
·
ומה הקשר? אני לא בא להגן או לחלופין לתקוף כאן אף אחד, אבל באותה מידה אפשר לרכוש G6 של LG במחיר כפול, לגלות שהמסך פגום ולחכות חודשיים להחלפה כי אין במלאי ובאותה מידה זאת יכולה להיות כל חברה אחרת. מה גם שלא נאמר כאן באיזה דגם מדובר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 09, 2007
הבעות תודה: 95
מספר הודעות: 1554

 #44  נשלח: ו' 30/12/2016 0:32

הb6 לא עולה כפול נתחיל בזה.
דבר שני, אני יודע שאין מלאים כי גיליתי זו בדרך הקשה. משכו אותי ומשכו אותי עד שהתקשרתי ליבואן ואז נזכרו שנגמר להם. שלישית, ם לך היה נדפק המסך והיה מתאים לך לחכות חודשיים לחליפי - אשרך.
לי אין את הסבלנות ברזל הזו. יתרה מזאת, הייתי מצפה את המינימום שבמינימום שיהיו כנים איתי או שיציעו פיצוי כלשהו. זה אב של שירות לקוחות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 337
מספר הודעות: 4461

 #45  נשלח: ו' 30/12/2016 18:16

jacko-il כתב:
@movieman
·
תשמע, זה לא כזו בעיה. אם הם טוענים שהאחריות המורחבת היא מלאה לחלוטין כולל הפאנל, כל מה שהם צריכים לעשות זה לספק תעודת אחריות ללא הסייג בסעיף 8. או לחלופין למחוק ידנית את הסעיף + חותמת רשמית של העסק שלהם על התיקון. זה משהו שאמור להיות פתיר מבחינתם בהנחה שאכן ישנה אחריות מלאה לתקופה המורחבת כמו הטענות שעלו פה.

עד שלא יוכח אחרת לפחות, מבחינתי לפחות, כשאני ממליץ לאחרים על מסכים אני מציין שהאחריות היא למשך שנה אחת מלאה.


·
מבחינתי - אחריות לשנה אחת - עוד מהיבואן הרשמי (שזה תוספת כסף לא מעטה ביחס ליבוא מקביל) זה כן בעיה.
זה בעיה גם לסמסונג .
כי המתחרים נותנים 3 ואף 5 שנות אחריות למסכים שאינם נופלים לא באיכות ולא בשירות ובמחיר זהה .

אני לא בטוח בכלל שהם ישנו את המלל בתעודת האחריות.
אני בד"כ לוקח את הדגמים הבכירים בכל מוצר שאני רוכש
בכל אופן לא ארכוש TV עם אחריות מלאה רק לשנה אחת. אני כן מוכן להוסיף סכום סביר של כמה מאות ש"ח עבור הרחבה ל-4 וכו'...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht