מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים


   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 06, 2009
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 377

 #1  נשלח: א' 13/08/2017 8:36
SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים

אחרי כנס השקת מסמכי סמסונג שהיה לחברי האתר החלטתי לנצל את המחיר האטרקטיבי שהוצע לי ע"י חיים מסמליין ורכשתי את הטלוויזיה.
המסך לא היה במלאי ורק בשבוע שעבר הותקן אצלי.
עוד לפני קבלתו קראתי את השרשורים על התקלות במסכים, זליגות אור ועוד.. שאלתי ונועצתי עם חברי האתר בטרם קבלת המסך, ואפילו קיבלתי המלצות לבטל את הרכישה.
עוד צויין בשרשורים כי הדור הקודם KS8000 טוב יותר ממה שרכשתי.
האמת שהיו בליבי חששות רבים לאור הנכתב בפורומים, אך היות וכבר יש לי סמוסנג מס' שנים (האחרונה D6400 בגודל 55 אינטש) החלטתי לקחת את הסיכון.

אז בשבוע שעבר, המסך הגיע בליווי טכנאי של אלקטרוניקס פרו שהתנהג יותר כמו סוכן מכירות שניסה למכור לי מתקנים, ועוד.. כאשר הבהרתי לו שרכשתי מתקן צמוד קיר מקורי של סמסונג ניסה להניא אותי מלהתקין אותו ולשכנע אותי להחזיר אותו ולרכוש ממנו מתקן.
כשסירבתי , הודיע לי שאם אני רוצה את המתקן הזה אאלץ לשלם 250 ש"ח על התקנה - אבל המסך כולל התקנה אמרתי והוא התעקש שזה הנוהל. לא אלאה אתכם בויכוח עימו.
טלפון אחד לחיים מסמליין ובן רגע הכל בא על מקומו בשלום - יישר כוח לחיים על השירות.

סימנתי לטכנאי את נקודת האמצע שאני רוצה את הטלוויזיה.
מסתיימת ההתקנה וישנה סטייה של כ- 20 ס"מ ימינה ושוב ויכוח עקר עם הטכנאי מי אשם.
התעקשתי על תיקון ההתקנה והיות והשותף של הטכנאי הלך לדרכו הפכתי להיות עוזר מתקין והטלוויזיה הותקנה במקום.
היות וזכרתי שנאמר שזה מתקן 0 עם הקיר שלחתי לחיים תמונות של ההתקנה כי המסך לא היה 0 עם הקיר ותוך שעה אני מקבל טלפון מאלקטרוניקס פרו שיגיעו לבדוק את ההתקנה. באותו יום הגיעו לביתי, ואכן הוברר שההתקנה הייתה כמו שצריך , פשוט בגלל שהמסך מאחור קצת קעור אז בצדדים המסך מעט מתרחק מהקיר.

כעת למסך עצמו
אז מדובר בשדרוג מטורף מהטלווזיה הקודמת המסך פשוט מדהים בכל פרמטר. התמונה מדהימה, אין זליגות אור,שיפור מדהים בהשתקפויות עצמים במסך, והשלט מדהים לרבות הפונקציה של הפקודות הקוליות שעובדת מדהים.
בהתחלה כיילתי אותו לפי המלצות באתרים שונים והתמונה לא הייתה לרוחי. חבר שמבין בא אלי וכייל אותה שנות אור מהערכים שהומלצו והתמונה שהתקבלה מדהימה.
שמח שכל חששותי התבדו.
גם השירות שקיבלתי מחיים מסמליין היה מצויין - לא הכרתי אותו לפני האירוע והנכתב כאן הוא רשמיי בלבד.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 328
מספר הודעות: 1480

 #2  נשלח: א' 13/08/2017 8:50
Re: SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים

erez67 כתב:
שמח שכל חששותי התבדו.


מצחיק שאתה כותב את זה שניה אחרי שאתה נותן לכל מי שקורא את הפוסט סיבות לחששות.

1. המתקינים סופר לא בסדר ומרשים לעצמם לשקר ללקוחות באופן בוטה ולהציב להם תנאים.
2. המתקינים עקומים ולא יודעים לקחת מידות.
3. הם גם הולכים באמצע העבודה. ואם היית בן 70 או עם בעיות גב?

בקיצור, מה יעשה מי שלא מכיר חיים פותר הבעיות?


ובנימה מעט שונה, תתחדש ותהנה מהמסך שלך. מסך פרימיום זה תמיד כיף.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 06, 2009
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 377

 #3  נשלח: א' 13/08/2017 8:59
Re: SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים

RobotCop

ממש לא מסכים איתך
ההתקנה אינה שיקול ברכישת המסך כן או לא.
המידע ניתן על מנת שאנשים ידעו על מה ליתן דגש.
לא אמרתי שהטכנאי שיקר - הוא לא פועל על דעת עצמו.
התקנה לא טובה ניתן לתקן
מסך לא טוב כבר הרבה יותר קשה...
ותודה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 328
מספר הודעות: 1480

 #4  נשלח: א' 13/08/2017 9:14
Re: SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים

erez67
לדעתי, כשמדברים על מסכים מסדרות פרמיום של כל היצרנים, קצת קשה ליפול. המסך בטוח יהיה טוב.
עכשיו נשאר עניין המחיר / שירות / אחריות וגם טיב התקנה זה שיקול, בטח ובטח כשאתה משלם סכום גבוה על מסך יוקרתי ויפה.

אז, אם המתקינים מחוררים לך את הקיר פעמיים, מציבים לך תנאים שהם לא ממשיכים אם אתה לא משלם ומרשים לעצמם להיעלם באמצע העבודה באופן שמכריח אותך לעבוד במקום אחד מהם או להסתפק בעבודה הגרועה שעשו עד עכשיו, זו התחלה ממש לא טובה.

עכשיו, אצלך זה לא היה סיפור גדול כי פתרת את הכל לבד ולשביעות רצונך. מה קורה אם לבנאדם אין את הטלפון של חיים? קנה מסך ועכשיו אומרים לו "לא מתקינים לך אם אתה לא מוסיף כסף". ונגיד שבמקרה שלו הקיר עליו הטלוויזיה נתלית היה מנגרות? היית רוצה ארבעה חורים ספייר בגב הנגרות במבצע?

בקיצור, מה שאני אומר זה שגם אם אתה פתרת את הכל ועכשיו הכל בסדר, כל התהליך נשמע לי קשה ומרגיז שלא לצורך. בנאדם קנה מוצר יוקרתי, הוא לא צריך להתמודד מול כל אוכלי הנבלות שבדרך.


בכל מקרה, שוב תתחדש. אני בטוח שצפויות לך שעות הנאה רבות ממנו.
(3) הבעות תודה: erez67 , Animor , Bernardoko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zoyaniv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 07, 2012
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 285

 #5  נשלח: א' 13/08/2017 21:42

נראה לי שהוא חילק את ההודעה לשני חלקים, אולי אפילו שלושה וזה בסדר:
החצי הראשון היה ההתקנה - התחילה לא טוב, אבל אחרי התערבות בסוף זה יצא כמו שרצה למרות שברור שמצב שמחוררים לו את הקיר פעמיים סתם מראה על בעיה במקצועיות של המתקינים.
החלק השני זה המסך - ממנו הוא מרוצה מאוד ללא ספק, והוא גם ציין שאין זליגות אור וכו' וזאת נקודה חשובה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sigamore
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 586
מספר הודעות: 4476

 #6  נשלח: א' 13/08/2017 21:57

תתחדש ותהנה
אל תשכח לשתף גם כמה תמונות

_________________
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sn902
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 11, 2017
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 40

 #7  נשלח: א' 13/08/2017 22:00

תתחדש.
ורק נשאר לאחל לך שלא תצטער שלא אימצת את ההמלצות שקיבלת.
(1) הבעות תודה: erez67
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3315

 #8  נשלח: ב' 14/08/2017 0:07
התקנה חלופית

תתחדש ותהנה,

ראיתי המסך הזה בפעולה באלמ בדיוטי פרי והוא כשלעצמו נראה מסך מדהים.

בקשר להתקנה, האם אפשר לוותר על ההתקנה החינמית ולבקש מאלקטרוניקס פרו מתקין בכיר
תמורת תשלום ?

שאלתי מצחיקה אבל איני מעוניין בבחורים ובחורים מיותרים בקיר (ולא בכיס) כתוצאה של מתקינים חובבנים.

מקווה שחיים שאני לא מכיר קורא מה שרושמים כאן או לחילופין אשמח לקבל המייל של חיים.

המשך שבוע טוב.
(1) הבעות תודה: erez67
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 1345

 #9  נשלח: ב' 14/08/2017 10:04

פחות לבקש מאלק' פרו טכנאי בכיר בתשלום נוסף,
יותר כמו תורידו לי במחיר, אל תתקינו ואני אביא מישהו עם קצת יותר חשק לחיים.

בכל אופן כייף לשמוע שאתה מרוצה והכל טוב בסופו של דבר, זה העיקר!
(1) הבעות תודה: erez67
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3315

 #10  נשלח: ב' 14/08/2017 11:25

Evil-u כתב:
פחות לבקש מאלק' פרו טכנאי בכיר בתשלום נוסף,
יותר כמו תורידו לי במחיר, אל תתקינו ואני אביא מישהו עם קצת יותר חשק לחיים.


·אין לי בעיה עם זה אפילו משאיר את עלות ההתקנה טיפ ל א"פ , השאלה, האם תבוטל האחריות
במקרה של התקנה ע"י גורם חיצוני?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1186
מספר הודעות: 8335

 #11  נשלח: ב' 14/08/2017 11:59

אחריות לא מבוטלת אם מתקינים לבד.
אבל, תהיה לך כלקוח בעיה להתנהל מול היבואן במקרה שהוצאת את המסך מהאריזה וגילית שהוא הגיע פגום. יכול להיות מכה, יכולה להיות שריטה ויכול להיות סדק בפאנל. לך תוכיח אחרי זה שככה הוא הגיע בקופסא (בעיית שילוח, מוביל לא אחראי וכן הלאה) ושזה לא נזק שאתה גרמת לו בעצמך.
לפעמים אפשרי לצאת מזה גם כשהם מתנערים לגמרי מהאחריות, כמו שתואר בשרשור הזה למשל:
https://www.hometheater.co.il/modules.php?name=For...
אבל איך אומרים - "חכם לא נכנס לצרות שפיקח יידע לצאת מהן".

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht