מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



פיסקלים שרופים ב Samsung חדשה


עמוד 4 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
redyossi
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 08, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 53

 #46  נשלח: שבת 17/02/2018 19:19

יוליוס כתב:
כן השירות טוב יותר. יש לבן טלוויזיה חדשה בחדר .מעבר לאחריות 3 שנים מלאות גם קיבלתי תמיכה טכנית מלאה כשהייתי צריך.


·

  • תודה. תוכל להתייחס גם לעניין הדגם של LG שמקביל לסמסונג MU9000?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
יוליוס
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 08, 2007
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 669

 #47  נשלח: שבת 17/02/2018 19:35

חשבתי על הדגם OLED55C7Y או LG 65SJ800Y 4K ‏65 ‏אינטש

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=951565

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=947757
(1) הבעות תודה: redyossi
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 332
מספר הודעות: 3249

 #48  נשלח: שבת 17/02/2018 20:26

Jaaz
·קצת גנבו לך את השרשור אבל אני מבין שבינתיים אין חדש? ממתינים?
(1) הבעות תודה: BANI302
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1689
מספר הודעות: 14261

 #49  נשלח: שבת 17/02/2018 21:30

redyossi
·
סדרת SJ800\900 של LG "מקבילה" ל-MU8000\9000 של סמסונג.
אבל אלה מסכים שונים, עם פאנל מסוג IPS מול פאנל VA שיש לסמסונג.
ה-OLED בליגה משל עצמה.
(1) הבעות תודה: redyossi
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Jaaz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 127

 #50  נשלח: א' 04/03/2018 17:04

סוף דבר:
אז לאחר כמעט חודש יותר מאוחר מההערכה המקורית של היבואן, היום הוחלפה הטלויזיה בחדשה.
אני מניח שהעיכוב נבע באשמה משותפת של המכס + יבואן (כאשר התקשרתי לשאול "נוו.. מה קורה??" תוך ימים ספורים הסתיים העניין). חשוב לציין שבשום שלב לא התכחשו לצורך בהחלפה או לאחריותם לכך.

הטלויזיה החדשה הגיעה עם טכנאי של נותן השירות, שהחליף אותה במקום (ולקח את הישנה איתו).
בחדשה נמצאו שני פיקסלים בעייתיים - כחול אחד שרוף, וירוק אחד שרוף. עם זה אני מניח שאין בעיה לחיות, מייתרונות ה 4K שפיקסלים הם קטנים קטנים ובקושי נצפים. הטכנאי שפתח את הטלויזיה תיעד את העניין ברשומה של הטלויזיה במערכת.

לסיכום:
אני מניח שהמקרה פה מובהק משום שהתחלנו עם מסך בעל כמאה פיקסלים שרופים, ולכן הדרך להחלפה היתה בטוחה. מאידך, החלפת מסך היא תהליך שגורר עלויות ומאמצים מצד החברה, ולכן בכל אופן היא נמדדה בהצלחה ביכולתה לתת שירות. טוב רק שהמסך היה פונקציונאלי לחלוטין בזמן ההמתנה, כי מסך מת שממתין להחלפה במשך חודש היה מתקבל פה הרבה פחות בברכה.

עד כאן חוויית השירות שלי מסמסונג 8000 חדשה ברזולוציה 3.99K
(2) הבעות תודה: יוליוס , dmitrys
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 100
מספר הודעות: 1316

 #51  נשלח: א' 04/03/2018 18:45

אני לא הייתי מקבל מסך עם פיקסלים בעייתיים על אחת כמה וכמה אחרי זמן טיפול מגוחך שבמהלכו היית יכול לקבל 3 פעמים מסכים מחו"ל (יש לציין עם אחד משירותי התיווך של שיפיטו ודומיהם).
אבל אם אתה מרוצה אין מה להגיד חוץ מתתחדש ותהנה
(1) הבעות תודה: יוליוס
פרופיל | שלח הודעה | חפש
יוליוס
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 08, 2007
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 669

 #52  נשלח: א' 04/03/2018 20:02

"הטלויזיה החדשה הגיעה עם טכנאי של נותן השירות, שהחליף אותה במקום (ולקח את הישנה איתו).
בחדשה נמצאו שני פיקסלים בעייתיים - כחול אחד שרוף, וירוק אחד שרוף. עם זה אני מניח שאין בעיה לחיות"


מדוע הסכמת לאחר חודש המתנה לקבל שוב טלוויזיה עם בעיית פיקסלים ?
הרי שילמת עליה מחיר יקר ולא קנית מוצר סוג ב' עם פגמים ?


נערך בפעם אחרונה על-ידי יוליוס בתאריך א' 04/03/2018 22:35, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
BANI302
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 12, 2017
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 87

 #53  נשלח: א' 04/03/2018 22:29

Jaaz
·

הם פשוט *** של שירות!! שבכלל עכבו אותך ובכלל הם מתחייבים לתיקון
מסך עד 7 ימים . איך נתנו לך לחכות כל כך הרבה!!
מה זה סיפורי האגדות האלה אשמת המכס זה סתם סיפור כיסוי
אם קיים חשש לעיכובי מכס אז אל תתחייבו לימי תיקון!!
שירות היה גרוע ונשאר גרוע ..וסביר להניח שישאר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Jaaz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 127

 #54  נשלח: א' 04/03/2018 22:48

אני מבין את הרצון לשירות מהיר ויעיל, אבל:

1. רבים מכם מראש טענתם שההחלפה עצמה תדרוש מריבות עם היבואן, דבר שלא קרה.

2. ידוע לי בוודאות על כך שמלאי היבואן היו ריקים; זאת משום שאפילו את הרכישה שלי מראש (סוף ינואר) ביצעתי מחנות שידעתי מפורשות שהטלויזיה זמינה במלאי הפרטי שלה, אחרת מכל חנות אחרת זמן האספקה היה אבסורדי (כ 3 שבועות). במקור זה היה דחוף לי, משום שמתה לי טלויזיה קודמת, ולכן ידעתי מראש שהטענה שלהם נכונה.

3. גם בזמן ההמתנה להחלפה, היתה ברשותי טלויזיה תקינה ועובדת. זה לא שלקחו ממני את הקודמת והשאירו אותי חודש ללא כלום. לא תיקנו כלום, החליפו בחדש מהקופסא. נכון, אז בטלויזיה שהיתה ברשותי בתקופה הזאת היו כ 100 פיקסלים מתים בחודש הזה, אבל במסך 4K האפקט של זה מינורי למדיי. ניסוי מחשבתי: דמו לעצמכם איך היה נראה הסיפור אם הייתי מזמין טלויזיה חדשה מחו"ל ומקבל אותה עם כ 100 פיקסלים מתים.. לא בר השוואה בכלל לפרטי המקרה הזה.

4. תוצאה סופית: מסך 4K עם שני פיקסלים מתים, שחייבים להתקרב אליו מרחק 10 ס"מ ע"מ להבחין בהם, הוא מסך שאני יכול להינות ממנו בכיף ולחיות איתו ללא בעיה. אולי בעידן HD פיקסלים ספורים מתים הם בעיה אמיתית (לא יודע, לא היה לי מעולם), אבל בעידן 4K הם בקושי ניתנים לאיתור, שלא לדבר על מרחק צפייה סטנדרטי של כ 3 מטר (מסך 55").

לסיכום: היה ברשותי מוצר בעל תקלה מינורית שהוחלף במוצר בעל תקלה שאינה ניתנת לאיתור כלל, מבלי שהיה לי זמן מת בין לבין. למיטב הבנתי, היבואן נתן שירות טוב וכמעט יעיל, בכפוף לעיכובים שבחלקם גם הוא ספג (לדעתי גם נשכחתי שם כשבוע, אבל זה באמת לא הופך את זה ל"נורא"); למותר להוסיף שבתקופת העיכוב קיבלתי שני טלפונים מנציגים שלהם שמתנצלים על העיכוב המתמשך.
כך שאינני חולק את תחושת האכזבה שלכם מנותן השירות. האמת, האכזבה הקולקטיבית שהצפתם פה מהטיפול במקרה קצת מכניסה אותי לפרופורציות על השם הרע שיצא לכאורה לנותן השירות הזה; אולי הוא לא באמת כזה נוראי..
(1) הבעות תודה: se1
פרופיל | שלח הודעה | חפש
BANI302
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 12, 2017
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 87

 #55  נשלח: א' 04/03/2018 23:14

Jaaz
·
אם בחוזה כתוב חובה לתיקון תוך מס ימים .( 7 ימים )הם חייבים לעמוד בזה - זה הדבר היחידי שלא התנהל פה כשורה.
חוזה זה חוזה!
אני בהתחלה כבר אמרתי שלא יעשו לך בעיות עם בעיה כל כך בולטת.
אבל בפעם הבאה שאתה לא תעמוד בחוזה שלהם, אתה תדבר ללאמפה. ואז תבין את הפרופורציות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 1287

 #56  נשלח: ב' 05/03/2018 0:15

Jaaz
שמח בשבילך שהבעיה נפתרה הכי חשוב זה שאתה מרוצה.
אני לא אוהב את אלה שמחממים את הזירה.
כולם ואני אומר בודאות שכולם פה, עושים פשרות.
השאלה העיקרית היא, האם הם מרוצים בסופו של דבר.
אין מסך אחד שהוא מושלם לגמרי ואם מחפשים תקלות אני בטוח שנמצא זאת בכל מסך.
אני גם לא מנסה להגן על אלקטרוניקס פרו, הם "מצליחים" לפגוע במוניטין שלהם, בהצלחה רבה.
יתכן שהביקורות הרבות כאן מתחילות להשפיע קצת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
BENNY66
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 27
מספר הודעות: 830

 #57  נשלח: ב' 05/03/2018 16:04

השאלה שמתבקשת פה זה האם מישהו קנה יבואן לא מורשה ונתקל באותו מקרה של טלוויזיה לא תקינה
איך היה ההתנהלות מול נותן האחריות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
BANI302
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 12, 2017
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 87

 #58  נשלח: ב' 05/03/2018 20:18

se1
·
אף אחד לא מחמם את הזירה , מדובר באנשים שניכוו על בשרם.
סם ליין , אלקטרוניקס פרו מרוויחות מספיק יפה בשביל לשרת את הלקוחות
כראוי , מה שניראה ביינתיים הניהול שלהם הוא קנית - ניתקעת. במקרה הנל הם לא עמדו בחוזה איך שלא תהפוך את זה.
כמו שאת הכסף הם יודעים לקחת בזמן זה חלק מהחוזה!
נכון שיש לו טלויזיה חלופית ונכון שטרחו להיות מנומסים ולעדכן אותו
אבל שורה תחתונה יש צד שלא קיים את החוזה.

ואני לא פותח דיון מיותר רק חבל שיש הערות כאלה מיותרות כאילו
הצרכנים הם האשמים בשם הרע של אלקטרוניקס פרו
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Jaaz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 127

 #59  נשלח: ג' 06/03/2018 22:49

BANI302
·
אני מתנצל אם הובנתי לא נכון , כוונתי אינה היתה שהצרכנים אשמים בשם הרע של אלקטרוניקס פרו, אבל בהחלט ייתכן שיש פה כבר מצב בו צרכנים בעלי ציפייה שלילית מנותן שירות יקחו גם מקרה בינוני (לא טוב, לא רע) לכיוון השלילי משום הציפייה הראשונית לשירות ***

כולי תקווה שלא אזדקק שירות שלהם בעתיד, בעיקר משום שאעדיף אפס תקלות אני מבין (משרשור אחר) שגם אתה בחרת בהארכת האחריות שלהם, ולכן כנראה גם אתה מאמין שיש בשירות שלהם ממש (אחרת למה לזרוק כסף, אפילו אם זה רק 200 ש"ח).
פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 2641

 #60  נשלח: ד' 07/03/2018 11:29

איחור בהספקת טלוויזיה החלופית החדשה - עילה לתביעה.
הספקה של טלוויזיה חלופית תקולה - עילה לתביעה.

האשמה היא כמובן לא של מכס אלא של היבואן והחברה שמספקת את שירות התיקונים, הם מחויבים לעמוד בתנאיי האחריות ובזמנים הנקובים שם. חבל שאתה מתפשר כי ההתפשרויות האלה הן אחת הסיבות לרמת השירות הגרועה בישראל. מצד שני אני מבין היטב למה אנשים מעדיפים לא לדרוש את מה שמגיע להם - זה פשוט גוזל המון זמן ועצבים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht