הכותרת של השירשור מדיוקת והבעיה כנראה רק שבילוב של הוט + בזב"ל. זה שילוב שתמיד היה בעייתי לפחות לחלק מהאנשים. למיטב הבנתי בשילוב של בזק + בזב"ל אין שום בעיה עם טורנטים ולכן לא ברור האם הבעיה אצל בזב"ל או אצל הוט אבל ברור שהבעיה רק בשילוב של שניהם ביחד. בהצלחה לגרום לשתי חברות שאין להם שום אינטרס לתמוך אחת בשניה לפתור תקלה ביניהם....
ראו גם את השירשור הזה בדיוק באותו הנושא:
https://www.hometheater.co.il/vt316197.html
מישהו מחובר להוט ובזק בנלאומי וחווה איטיות גדולה בהורדה בטורנטים
יש לי עדכון קטן אבל לא סופי:ALFRED3 כתב:@BUGY
·
הבעיה של העם שלנו שרגיל לאכול ח*א ולשתוק . אם היו פונים לבזק בנלאומי ועושים רעש אז היו מפסיקים עם השטויות שלהם ואחרים היו חושבים פעמיים אם לעשות שטות כזאת .אבל פה כ"א מקטר מתחת לשפם אז כ"א מרשה לעצמו לעשות מה שבא לו .
אני עוד מצפה לתגובה של נציג בזק בנלאומי כאן בפורום .....
התחברתי אתמול להוטנט ובאמת הטורנטים חזרו לעבוד רגיל ובמקביל התנתקתי מבזק בינלאומי.
היום התקשרו אליי משימור לקוחות וביקשו ממני לחבר אותי מחדש על מנת לבצע בדיקה לבעיה כי הם לא מכירים אותה..
מאחר ומאתמול הייתי בהוטנט ושמתי לב שיש הבדל בחווית הגלישה (הוטנט הרגיש עייף יותר ודברים עבדו לאט ביחס לבזק, לדוגמא Sting tv) אז החלטתי לתת לזה הזמדנות.
לאחר החזרה לבזקבינלאומי הטורנטים חזרו לזחול אז הנציגה העבירה אותי לחיבור חייגן על מנת לבדוק אם זה פותר את התקלה.
זה אכן פתר את המגבלה של הטורנטים אבל המהירות של האיטרנט ירדה מ180 ל 90.
לאחר התייעצות עם המנהלים שלה הם טוענים שבחיבור DHCP הוט הם אלו ששולטים בפול של האייפי שהנתב שלי מקבל וככל הנראה יש צורך להעביר לפול אחר שאין לו הגבלות (יש צורך לבקש תמיכה מצוות הנדסה ע"פ הנחייתה ולא נציג "רגיל").
פניתי להוט לבדוק אם זה אפשרי אך הנציגה טענה שיש תקלה אזורית באזור שלי והמערכת לא נותנת לה להעביר אותי לנציג הרלוונטי עד שתיפתר הבעיה. חייב לציין שהאינטרנט עובד ואין תקלות אז לא יודע מה הבעיה שיש אבל גם במענה האוטומטי נמסר שיש תקלה באזור שלי..
אעדכן בהתפתחויות.
המשך
היום חזר אליי מנהל בבזק בין לאומי והסברתי לו את הבעיה.
הוא טען שכאשר החליפו לי את החבילה בשבוע שעבר לא ביצעו ניתוב כמו שצריך וכנראה זו הבעיה. הוא ביצע את הניתוב אבל אני לא מרגיש שיפור למרות שיש טורנטים מסויימים שיורדים במהירות של 5 מגה אבל הרוב האחר על 500K גג.
מחר הוא צריך לחזור אליי להמשך טיפול.
תמשיכו לעדכן.
הוא טען שכאשר החליפו לי את החבילה בשבוע שעבר לא ביצעו ניתוב כמו שצריך וכנראה זו הבעיה. הוא ביצע את הניתוב אבל אני לא מרגיש שיפור למרות שיש טורנטים מסויימים שיורדים במהירות של 5 מגה אבל הרוב האחר על 500K גג.
מחר הוא צריך לחזור אליי להמשך טיפול.
תמשיכו לעדכן.
עידכון:
למרות שרשמתי כמה תגובות קודם שאני אחכה כמה ימים, החלטתי פשוט לעבור להוט-נט.
ההרשמה תוך דקה באתר שלהם (לא ידעתי שאפשר ככה לעבור ספק בקלות, כמו התניידות של חברות סלולר), ואחרי 5 דקות כבר הייתי מחובר אליהם.
אני כבר כמה שעות גולש ומוריד בטורנטים, והכל עובד נהדר. טורנטים מורידים ב-90% מהרוחב פס, גלישה סבבה באינטרנט.
האמת לא יודע למה לא עברתי לפני, זה כל כך פשוט וגם המחיר מדהים.
חודשיים ראשונים חינם.
10 חודשים לאחר מכן ב-20 שקל לחודש, ואחר כך 25. מחיר מצויין ל-200 מגה\5העלאה.
למרות שרשמתי כמה תגובות קודם שאני אחכה כמה ימים, החלטתי פשוט לעבור להוט-נט.
ההרשמה תוך דקה באתר שלהם (לא ידעתי שאפשר ככה לעבור ספק בקלות, כמו התניידות של חברות סלולר), ואחרי 5 דקות כבר הייתי מחובר אליהם.
אני כבר כמה שעות גולש ומוריד בטורנטים, והכל עובד נהדר. טורנטים מורידים ב-90% מהרוחב פס, גלישה סבבה באינטרנט.
האמת לא יודע למה לא עברתי לפני, זה כל כך פשוט וגם המחיר מדהים.
חודשיים ראשונים חינם.
10 חודשים לאחר מכן ב-20 שקל לחודש, ואחר כך 25. מחיר מצויין ל-200 מגה\5העלאה.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
בבזק בינלאומי הם טוענים שהיות והחיבור נעשה על ידי DHCP, הוט שולטים על תחומי הip שהלקוח מקבל וככל הנראה יש הגבלה כלשהי על הפול של לקוחות בזקבינלאומי בתשתית הוט.Huber כתב:זה לא מסתדר לחלוטין עם העובדה ששינוי ספק ולא שינוי תשתית פותר את הבעיה....
טרם הצלחתי לדבר עם הוט על מנת לברר את העניין.. אנסה היום.
גם אני בהתחלה לא הבנתי מה הקשר אבל ברגע שהעבירו אותי לחיבור בחייגן l2tp פתאום נעלמה ההגבלה. דבר שקצת הוריד לי את הספקות לגבי הטענה שלהם..
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
מסכים לגמרי!Huber כתב:opal - גם אם זה נכון, שיפתרו את זה מול הוט, זו לא צריכה להיות בעיה שלי או שלך כלקוח סופי, מסכים? אם הוט חוסמים אותם איכשהו (ואם זה נכון איך זה לא קרה עד לאחרונה אצלי?) - שיזיזו את התחת שלהם ויפתרו את זה מול הוט ולא ישלחו אותי לחפש אפא הבעיה....
גם לי עד לפני שבוע וחצי הכל עבד מעולה.
הבעיה היא שאני באמת מרגיש הבדל באיכות הגלישה מול הוטנט ובגלל זה אני עוד נותן לזה הזדמנות..