לעוד מישהו מחיפה נשרפו ממירי הוט + שרפו ציוד ביתי שהיה מחובר? עדכונים!!!

שידורים דיגיטליים - yes, HOT, yesMax, HDTV, DTT, DVB-T, עידן+, לויין וסלולרי
ymalool (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 108
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

לעוד מישהו מחיפה נשרפו ממירי הוט + שרפו ציוד ביתי שהיה מחובר? עדכונים!!!

נושא שלא נקרא #1 

מנסה להבין את היקף התופעה לאחר שלפני כחודשיים בערך , בלילה גשום אחד, כל ממירי ההוט מיני פייבר + הוט פייבר בוקס נשרפו ברמת יציאת ה HDMI שלהם ושרפו ציוד יקר ערך שהיה מחובר אליהם...

נזהר כרגע מלפרסם את כל פרטי המקרה כי יש סיכוי טוב שיגיע לבית משפט אבל מעוניין לשמוע האם יש נפגעים נוספים.

תודה.
נערך לאחרונה על ידי ymalool ב 24/05/2019 18:18, נערך 2 פעמים בסך הכל.

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

ברוך הבא למועדון :קיבינימט:
חפש פה בפורומים את צמד המילים 'ממיר שורף'...קח לך קצת זמן פנוי לפני החיפוש, יש לא מעט תוצאות
דורון.

ymalool (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 108
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

זה מה שעשיתי... אבל רק אחרי שניזוקתי לצערי .... ישנם צעדים מומלצים להתנהלות מול הוט? חוץ מלקבל חוו"ד מעבדה \ חשמלאי מוסמך (את שניהם כבר עשיתי - ספויילר : הממירים חד משמעית שלחו מתח דרך יציאת ה HDMI שלהם...)

ymalool (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 108
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

טוב , אז כמו שהבטחתי ולאחר שהוט מסרבים לפצות אותי על הנזק הרב שלטענתי נגרם לי - אודה למי שיוכל לתת עיצה כיצד להתמודד מולם . להלן פרטי המקרה כפי שקרה:

1. תאריך התקלה – לילה שבין ה 13/03 וה 14/03

2. ב 14/03 לאחר שהבנתי כי כל מה שהיה מחובר לממירי חברת "הוט" ניזוק , פניתי לשירות הלקוחות ושם התחיל טיפול אל מול נציג בשם X

3. 14/03 – X מבקש ממני להזמין לביתי בדיקה של חשמלאי , על חשבוני, ושזה ימציא מסמך המסביר את התקלה

4. 15/03 – מגיע טכנאי של חברת "הוט" , בודק את כל הממירים שהיו בדירה ומאשר בפני כי 3 ממירים מסוג "פייבר מיני" תקולים ולא משדרים כלום ביציאת ה HDMI שלהם וכי ממיר מסוג "פייבר בוקס" משדר תמונה מפוקסלת ולא תקינה. כשאני מבקש להחליף את הממירים לממירים תקינים, אני נענה כי אין ברשותו ממירים וכי עליי ליצור שוב קשר עם שירות לקוחות - הממירים לא יוחלפו בתקינים אלא רק לאחר כחודש שלם!

5. 15/03 - חשמלאי ראשי Y מגיע לבדיקה מקיפה של תשתית החשמל בביתי + בדיקת הציוד שניזוק וממציא מסמך שבו מפורטת לפרטי פרטים מהות התקלה + העובדה שבביתי מערכת החשמל תקינה לחלוטין. עוד בודק ומוסיף החשמלאי כי כל שאר הציוד החשמלי שבביתי (מקרר \ מכונת כבידה וכו') תקין ועובד וכי לא ניכר כי הייתה כל בעייה במערכת החשמל שבביתי

6. 15/03 – אני פונה במקביל לחברת חשמל בבקשה לבדיקה של היתכנות קפיצת \ נפילת מתח בתאריכים המדוברים , מקבל תשובה רשמית וחתומה כי לא היה כל אירוע בתאריכים המדוברים באיזור שלי

7. שולח במקביל את האישור חשמלאי המבוקש לחברת "הוט" - X יותר לא חוזר אליי והטיפול עובר למחלקת פניות הציבור של חברת "הוט"

8. 18/03 - חוזרים אליי ממחלקת פניות הציבור והפעם טוענים כי האישור חשמלאי שביקשו קודם לא מספק אותם , ויש לשלוח את כל הציוד למעבדה על חשבוני על מנת לספק להם אישור מדוייק עבור כל אחד מהפריטים שניזוקו.

9. 21/03 – לאחר בירור עם מספר מעבדות באיזור חיפה , מגיע טכנאי מהמעבדה היחידה שהסכימה לבדוק את כל הציוד שניזוק , אוסף את כל הציוד ולוקח אותו לבדיקה.

10. 01/04 – אני שולח לחברת "הוט" את סיכום המעבדה לגבי כל אחד ואחד מהפריטים שניזוקו + חשבונית עבור בדיקת כל הפריטים

11. 03-04/04 – חוזרים אליי מחברת "הוט" בטענה כי בגלל שמדובר בנזק כה רב, עליהם לבדוק את הציוד שלהם כדי להיות בטוחים שהוא זה שגרם לנזק – וזה לאחר שכשבועיים ויותר אני ללא ממירים תקינים.

12. 12/04 – מגיע טכנאי של "הוט" ואוסף את כל הממירים התקולים – 3 ממירים מסוג פייבר מיני וממיר מסוג "פייבר בוקס". במעמד ביקור הטכנאי , נאמר לי כי ממש חבל שלא היה מותקן על קו ההוט שבביתי מגן ברקים שחברת "הוט" מספקת וכי אם היה מותקן אחד שכזה , התקלה אולי הייתה נמנעת. הטכנאי מתקין מגן ברקים על קו "הוט" .

13. 22/05 – לאחר שהציוד נמצא כחודש אצל חברת "הוט" , מודיעים לי כי לא אקבל שום החזר ו\או פיצוי משום סוג כי לאחר בדיקה שערכו בציוד הקצה שלהם , הם בטוחים כי ציוד הקצה שלי (טלוויזיות , רסיבר ומקרן) הם אלו ששרפו את ציוד הקצה של הוט. לאחר שביקשתי כי לפחות יחזירו לי את עלות בדיקת המעבדה (1450 ש"ח) – אותה בדיקה שהם הנחו אותי לבצע , נאמר לי כי גם את העלות הזאת הם לא ייכסו.

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

העיקר שנשארת מנוי שלהם...
רק תביעה כנראה תחזיר לך משהו..צרף אליה את אין ספור המקרים שמפורסמים ברשת

ymalool (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 108
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לצערי אני זקוק לאינטרנט שלהם בהעדר תשתית שפוייה של בזק באיזור שאני גר בו... פשוט כבול בקטע הזה...

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

גם אני לצערי כבול לאינטרנט שלהם, אבל לא לטלוויזיה...הבעיה היא בממירים/נתבים עם חיבורי הHDMI, לא במודמים הפשוטים.
לא מאוחר לנטוש.

הדבר 'הטוב' איכשהו היחיד שאתה יכול להוציא מזה זה להזהיר את מכריך, א' כל מהוט בכלל, ואם הם כבר מחוברים שידרשו את 'מגן הברקים' מבעוד מועד.

בהצלחה(f)
שבת שלום

eranrose
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 355
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

האם זה קרה גם בממירים המקליטים הרגילים? כי אצלי לא קרה.

ymalool (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 108
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

לא יודע לאמר - אצלי היו ממירים מסוג פיבר מיני ופייבר בוקס.

ymalool (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 108
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

עדכון 30/05 - לאחר שמיציתי את כל האפשרויות אל מול חברת "הוט" פניתי לעו"ד ממשרד ידוע וגדול בחיפה - ויש תביעה מוכנה!

התענוג ייעלה לי לא מעט כסף , אבל הידיעה שיש סיכוי טוב שהצדק יצא לאור - שווה כל שקל בעיניי.

מבטיח להמשיך ולעדכן.

eranrose
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 355
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@ymalool
·מאחל לך הצלחה בתביעה. אם תצליח זה יהיה תקדים מבורך. הבעייה שזה בטח יימשך שנים בבית המשפט😕

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

מה אתה שולח למעבדה על חשבונך ציוד של הוט...

- קודם היית צריך לברר אם יחזירו לך את הכסף
- האם דו"ח המעבדה הזאת מקובל עליהם כפוסק סופי

עקצו אותך פעמיים ועוד שנה + בבית משפט.

ymalool (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 108
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

תודה על העידוד חבר - באמת הייתי זקוק לזה...

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

בלי לבאס אותך, אני בהלם שהסכמת לשלם בדיקה 1500 שקל, זה פסיכי.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

fLy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1797
הצטרף: אפריל 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 491 פעמים
קיבל תודות: 334 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

@mp3lll
·

למה בהלם?
נשרף לבחור ציוד 'יקר ערך' לדבריו, והדרך להשיג פיצוי/תיקון כפי שהיה נראה לו בתקשורת שלו מול הוט עברה דרך הבדיקה הנ"ל(ואני זוכר שגם נפגעים אחרים לקחו את הציוד שלהם לבדיקה, או הביאו טכנאי הביתה שיחתום להם מה שהוט רוצה)...לא רואה שהיתה לו אופציה אחרת להתקדם 'בטוב' בנושא.
מה שנראה לי שקרה זה כנראה שהמכה שפגעה אצלו יצאה להם יקר מידי לעומת ממוצע הנזק שיש להם בד"כ, אז הם החליטו לתת לו לדפוק תראש בקיר אולי ייצא להם יותר זול אממה נראה שיש פה בחור רציני שבהחלט לא ימשיך הלאה.

בהצלחה ymalool@! מקווה שתוציא מהם כל שקל ושקל ואולי גם תשדרג ציוד :-)
תעדכן.

שלח תגובה

חזור אל “לווין, כבלים, עידן+”