הIP שלי השתנה ואני מקבל כתובות שונות בראוטר (מתחיל ב-100) וכשאני בודק את ה-IP באתר של הוט אני מקבל IP שמתחיל ב-37. כשאני בודק באתר של whatismyip אני מקבל כתובת שמתחילה ב-77.
כמובן שהפורטים סגורים והרבה דברים לא עובדים כמו שצריך.
השאלה אם הוט העבירו אותי למאחורי NAT בגלל תקלה זמנית שלהם, או בתור מדיניות? אין לי עניין לשלם על מוצר פגום שכזה.
...
·גם לי התחילו בעיות באותו הזמן - הראוטר הזהיר שהשתנתה לו הכתובת - וראיתי שהמודם של הוט הפסיק מעצמו את המצב bridge. הפעלתי מחדש מצב bridge והכתובות שאני מקבל מתחילות ב-100, ומופיעות באתרי בדיקה כמתחילות ב-37 או 77 (כתובות שונות עם וללא bridge, אבל בכל מקרה מאחורי NAT).
ניסיתי להתקשר להוטנט אבל הם שמים על המתנה ואין שום עדכון לגבי מצב התור ונכנעתי כבר פעמיים.
במקביל נפתחה אצלי תמיכה ב-IPv6 כך שהתמודדתי חלקית עם בעיית פתיחת פורטים (כל מכשיר ברשת הפנימית מקבל כתובת IPv6 נגישה מבחוץ). עדיין אנסה לבקש להפעיל סינון אתרים כמו שממליצים כאן.
@shmizan
·לגבי עניין טעינה איטית של אתרים נסה לבטל את סינון האתרים לבדוק בראוטר איזה כתובת dns קיבלת מהספק ולהפעיל חזרה את סינון האתרים לאחר מכן הכנס את הכתובת שרשמת לפני. אולי תוכל להתחבר לשרת dns הרגיל
היום הוטנט העבירו אותי גם אל מאחורי NAT.
התקשרתי אליהם עכשיו ואמרתי שמהיום אי אפשר להתחבר למחשב שלי מרחוק. 5 דקות על המתנה והוציאו אותי מה-NAT.
היתה לי כתובת IP קבועה במשך שנתיים וחצי, אבל עכשיו קיבלתי כתובת אחרת. בכל מקרה, אני מרוצה מהטיפול המהיר והלא בעייתי שלהם בעניין הזה.
יש לך מושג האם גם "סימנו" בצורה כלשהי את החשבון כדי להבטיח שלא תקבל שוב כתובת מאחורי NAT פעם הבאה שהכתובת תתחדש?
זה אמנם מאד נחמד ואכן שינוי מרענן אם יש אפילו נציג אחד של הוטנט שיודע מה זה NAT אבל לפחות לבינתיים (טפו טפו) נראה כמו שהטריק של סינון אתרים מבטיח כתובת ללא NAT, ללא תשלום נוסף וללא צורך ליפול על "הנציג הפלאי" שיודע מה זה NAT.
אם באמת יש להם כעת אופציה לסמן חשבון כ"ללא NAT" וזה ללא תשלום נוסף זאת כמובן אופציה יותר טובה.
@eran405
·
לא יודע, אני מקווה שכן, אבל אי אפשר לדעת. ברגע שהנציג ענה, הדבר הראשון שאמרתי לו שמהיום אני לא מצליח להתחבר למחשבים שלי מרחוק.
מיד הוא ביקש שאמתין על הקו, הוא איפס את הנתב, וכנראה ביצע את השינויים הדרושים בהגדרות ואז העביר אותי לאיזו מחלקה אחרת שלא ידעו שם מה זה NAT. פשוט התחברתי להוטבוקס וראיתי שקיבלתי שוב IP תקין, אמרתי לנציגה "תודה רבה ולהתראות" ובזה זה נגמר.
בתור מישהו שעבד בזמנו בתמיכה, התגובה של הנציג הראשון מוכרת לי, אז ככל הנראה זה הנוהל שלהם, לפחות כרגע.
טוב, שיחה דומה ל @Thecoolest היתה לי עם התמיכה כרגע. לקח לי דקה להסביר מה אני רוצה (לא להיות מאחורי NAT) ולשמחתי הוא השאיר את הקו פתוח בינו לבין הטכנאית של הוט. הוא אמר לה שהשיוך של החשבון שלי לא נכון ושצריך שיוך מחדש ללא חייגן. אחרי כמה דקות היא חזרה שזה בסדר והוא בדק ואמר שהוא עדיין רואה כתובת IP שמתחילה ב-100 (זה הכתובות הבעייתיות) היא אמרה להמתין כמה שניות שזה יתאפס.
יש לך מושג האם גם "סימנו" בצורה כלשהי את החשבון כדי להבטיח שלא תקבל שוב כתובת מאחורי NAT פעם הבאה שהכתובת תתחדש?
זה אמנם מאד נחמד ואכן שינוי מרענן אם יש אפילו נציג אחד של הוטנט שיודע מה זה NAT אבל לפחות לבינתיים (טפו טפו) נראה כמו שהטריק של סינון אתרים מבטיח כתובת ללא NAT, ללא תשלום נוסף וללא צורך ליפול על "הנציג הפלאי" שיודע מה זה NAT.
אם באמת יש להם כעת אופציה לסמן חשבון כ"ללא NAT" וזה ללא תשלום נוסף זאת כמובן אופציה יותר טובה.
...
זה אמנם לא קשור להוטנט אבל לצורך התיעוד אני יודע איך זה עובד באקספון - אתה יכול לבקש והם נותנים לך חיבור ללא NAT אבל זה זמני למשך 3 חודשים ואז הם מחזירים אותך ל-NAT ואתה צריך להתקשר אליהם שוב (כאב ראש כי אתה לא זוכר את זה ואז תוהה למה דברים לא עובדים ורק אז אתה נזכר). בכל אופן בתוך ה-3 חודשים האלה אכן החשבון שלך "מסומן" ככה שגם אם אתה מתנתק ומתחבר אתה ממשיך לקבל IP חיצוני (לא בהכרח אותו IP), ולמעשה כשאתה מבקש מהם להוציא אותך מה-NAT כדי לעשות את זה הם מנתקים לך את החיבור מהצד שלהם כדי להכריח את הראוטר שלך ליצור מחדש את חיבור ה-PPPoE ולקבל IP מחדש.
אני לא יודע מאיפה אתה מביא את השלושה חודשים אבל מהניסיון שלי עם אקספון תמיד קיבלתי כתובת IP חיצונית להרבה יותר מזה (כרגיל באיזור השנה). אני יכול להבטיח לך שקרוב שלי שנמצא אצלהם עם כתובת חיצונית לא דיבר איתם בשלושה חודשים האחרונים ועדיין יש לו כתובות חיצונית. אם אני זוכר נכון היו גם טענות (בודדות) של אנשים כאן בפורום שזה מחזיק לאפילו פחות זמן.
לפחות בזמנו דיברתי איתם רבות על הנושא, בעיקר כחלק ממאמץ לקבל כתובת IP ללא NAT ללא תשלום נוסף בתשתית אנלימטד וכל הנציגים שדיברתי איתם, ללא יוצא מן הכלל, תמיד אמרו שזו הוצאה זמנית ושבכל רגע המערכת יכולה לבטל את זה ואין להם שליטה בנושא. אם זה היה בדיוק שלושה חודשים היה לזה גם יתרון מסויים שאפשר היה להתקשר בדיוק לפני שזה נגמר ולהבטיח שאף לא תהיה מאחורי NAT. כמה שידוע לי הבטחה כזאת אצל אקספון אפשר לקבל רק בתמורה לתשלום על IP קבוע.
למיטב זכרוני לגבי HOT.NET זה קרה לי רק פעם אחת לפני כן - כאשר הקימו לי את החשבון. לדעתי יש להם מצוקה של כתובות IP חיצוניות ולכן מעבירים באופן גורף את כולם להיות תחת NAT. מרבית האנשים לא ירגישו וזה לא יפריע להם, בוודאי לא בביצועים (אולי ההיפך אפילו), אבל למי שמחזיק שרתים או מחשבים בבית או מערכות שדורשות חיבור מרחוק מסוגים שונים זה מאוד משנה.