מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיית VOD ביס


   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
gershon17
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2005
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 220

 #1  נשלח: א' 23/06/2019 21:27
בעיית VOD ביס

שלום לכולם.

מאז יום שישי בערב אני לא מצליח להוריד תכני VOD ביס. הבעיה מתרחשת בכל הממירים בבית. כשמנסים להוריד הוא נשאר על 0% ומדווח על שגיאה 223.

בבדיקות הקישוריות של הממיר (888) הכל עובד כמו שצריך פרט ל"בדיקות הורדת VOD", שם הוא כותב באדום "ההתקשרות נכשלה" אם אני בוחר את 012 כספק וגם אם אני בוחר את 014 כספק.

בשיחה ארוכה מאד עם יס עלו מספר פתרונות. לעשות reset לממיר (לא הגיוני כי יש שלושה ממירים בהם זה לא עובד. עשינו. לא עזר). לבקש מהספק להחליף את מה שאחרי ה[email protected] (הניסוח שלהם, הכוונה למה שאחרי שם המשתמש בחיבור ה-ADSL. הספק כמובן לא ידע על מה מדובר, ואין לו אפשרות להחליף את זה. ועכשיו הם הציעו לי לעשות hard reset למודם של בזק. מה שהם בשום אופן לא היו מוכנים להגיד, זה *לאיזה שרת אני לא מצליח להתחבר*. הם כן היו מוכנים להגיד שאני לא מצליח להתחבר לפורט 80, אבל זה לא מאד מועיל.

משהו בבירור מפריע לי לגשת לשם, אבל אין לי דרך לבדוק את זה בלי לשחזר את הבעיה מהמחשב שלי. ראיתי שבממיר כתוב ששרת ה-oig שלו הוא oig.yes4u.co.il:3700 . אני באמת לא מצליח לפתוח חיבור TCP לשם - אבל האם זו הבדיקה הנכונה? לאן הממיר מנסה להתחבר? הספק שלי, אגב, הוא 012.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gershon17
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2005
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 220

 #2  נשלח: א' 23/06/2019 21:44

יש לי בבית גם מודם סלולארי שמחבר את כל הרשת כגיבוי. כשעברתי אליו אפשר להגיע ל-VOD של יס (באיטיות רבה). אבל גם אז אני לא מצליח להתחבר ל-oig.yes4u.co.il בפורט 3700. אני מניח אם כן שהבעיה היא במודם של בזק או בספק, אבל אני צריך לדעת לאן אני לא מצליח להתחבר. לפני שאני מחבר סניפר ליד הממיר וחוקר פאקטות - אשמח לעזרה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lovemusic
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 03, 2017
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 33

 #3  נשלח: ג' 25/06/2019 22:07

האם ליד הראוטר יושב ממיר כך שניתן לבצע בדיקה בחיבור ישיר של כבל רשת?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gershon17
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2005
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 220

 #4  נשלח: ג' 25/06/2019 22:11

הממיר מחובר בכבל, לא ישירות לראוטר, אלא דרך סוויטש ועוד ראוטר אלחוטי. הוא רואה אינטרנט. בעצם הם - מדובר בשלושה ממירים שונים. וכל שאר הבית - אלחוטי או חוטי - רואה אינטרנט ועובד כמו שצריך.

מידע חדש מהיום - התחברתי ל-014 במקום ל-012, והבעיה נשארה. הכל עובד חוץ מה-VOD.

הדבר היחידי שנשאר זה בעיית DNS, שאיזשהו רכיב פנימי בבית מחזיר תשובה לא טובה, וזה מבלבל את הממיר. אבל לאן הממיר פונה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gershon17
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2005
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 220

 #5  נשלח: ד' 26/06/2019 8:38

זה באמת היה עניין של DNS. הראוטר של בזק היה מקונפג להחזיר שני DNS-ים - אחד של הספק ואחד של גוגל. עשיתי את זה כי פעם לספק היתה בעיה. ביום שישי בערב הספק החליף כתובת DNS, ומה שהיה מקונפג אצלי הפסיק לעבוד. כל המכשירים ברשת *חוץ מהממירים של יס* השתמשו ב-DNS השני (של גוגל) בלי שום בעיה. רק הממירים של יס לא ידעו להתמודד עם מקרה שהראשון לא תקין והשני עובד.

אמרתי לראוטר להחזיר את ה-DNS-ים של הספק, והכל עובד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 824
מספר הודעות: 20256

 #6  נשלח: ד' 26/06/2019 9:10

גם אצלנו הממירים מחורפנים

זה משפיע גם על המולטירום

לא הבנתי איפה שינית את ההגדרות

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gershon17
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2005
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 220

 #7  נשלח: ד' 26/06/2019 9:14

בראוטר של בזק. אבל קודם כל כדי לוודא שזה העניין, שיניתי הגדרות בממיר - ביטלתי את ה-DHCP שם ושמתי DNS שאני יודע שעובד (8.8.8.8 של גוגל). ברגע שראיתי שזו באמת הבעיה של הממיר, כל מה שנשאר זה למצוא איזה רכיב בבית מחזיר DNS לא נכון, ולסדר את זה.

אני עדיין לא יודע למה הממיר ניסה לגשת - זה בבירור לא oig.yes4u.co.il, בדקתי שהכתובת שלו לא משתנה בלי קשר ל-DNS כבר ביום ראשון. זה משהו אחר. אם ביס היו אומרים לי ביום ראשון לאן הם מנסים לגשת (ולא רק "לפורט 80") הבעיה היתה נפתרת כבר ביום ראשון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 824
מספר הודעות: 20256

 #8  נשלח: ד' 26/06/2019 9:43

נראה לי שבתור התחלה אנתק את כל הממירים מהחשמל

ואז אאתחל את המודם והראוטר.
יש לי הרגשה שמשהו די דומה קורה אצלי.

אם לא יילך
נתחיל להגדיר את הממירים
יש 7 בבית

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים


נערך בפעם אחרונה על-ידי sam22 בתאריך ד' 26/06/2019 13:59, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gershon17
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2005
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 220

 #9  נשלח: ד' 26/06/2019 10:02

בעיה במולטירום זה יותר קל - אתה כבר יודע שהבעיה רק אצלך ברשת ולא קשורה לספק או לשרתים של יס. הבעיה גם לא קשורה ל-DNS, כי המולטירום לא עובד עם DNS אלא מחפש ממירים אחרים ברשת המקומית.

בפעם האחרונה שראיתי רשת ביתית שהתחרפנה, היו בה שני DHCP פעילים באותו הזמן, וזה עשה בלגן נוראי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 824
מספר הודעות: 20256

 #10  נשלח: ד' 26/06/2019 14:00

יש לי תחושה שהגירסא האחרונה שלהם דפוקה
אני שומע שלא רק אצלי יש בעיות

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht