עד עכשיו הייתי על תשתית של בזק בנפרד וספק בזק בינלאומי בנפרד.
מהיום שעברתי לחבילת שוק סיטונאי של בזק בינלאומי על תשתית של בזק שתכלס לא אמור להשתנות כלום כי זה אותו דבר חוץ מהמחיר, התחילו לי בעיות בשעות הערב, כל ערב בערך מ7 עד חצות יש לי packet loss שמגיע לפעמים ל60 אחוז בהורדה.
איך זה הגיוני אם תכנית לא שיניתי כלום, יש פיתרון חוץ מלחזור לשלם את החשבוניות בנפרד?
בעיה חדשה שוק סיטונאי
- MoRdAnT (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 116
- הצטרף: אוגוסט 2014
- שם מלא: Yuval Ben Shimon
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 0
·דיברתי איתם, ניסו לחרטט אותי שהתשתית שלי לא יכולה להחזיק 100 מגה ושאני צריך להנמיך את המהירות ל40. בהתעלמות מוחלטת שביום יש לי 94 מגה מהירות ושעד שעשיתי את החבילה של הסיטונאי, גם בערב היה לי 94 מגה מהירות.Damit1 כתב:לדרוש מהטכני שלהם שייבדקו לעומק.
איפוס פורט, ספק, לא חסר מה.
אני התעקשתי שנתונים לא תקינים, נכנסה תומכת טכנית למחשב שלי, ראתה בדיקות הורדה, ומומחה דאג לטפל לי בבעיה מול בזק .
יש להם שירות מעולה רק לדעת לבקש אותו...
מה הפתרון? לחזור למה שהיה קודם או שאני גם אצטרך להחליף ספק?
- muataz
-
- טרול
- הודעות: 953
- הצטרף: אוקטובר 2010
- שם מלא: muataz
- נתן תודות: 119 פעמים
- קיבל תודות: 112 פעמים
מה שמתאים לך, חבר.Damit1 כתב:אחלה, תתחבר להוט, הרבה יותר טוב, נכון?......
מבין ספקיות האינטרנט בישראל, בזק בינלאומי בעל רמת השירות הגבוהה ביותר.
ואני מנוסה עם 3-4...
אני באנלימיטד ולפני זה היתי בהוט 200 מגה. לא היתה לי שום בעיה לקבל 200 בהוט (שגם עמד ב200 רוב הזמן) בעוד שבבזק אמרו לי שאפשר לקבל רק 40.
בכל מקרה נראה שאתה מדבר על ספק ולא תשתית. בזב"ל נותנים גם שירות ספקית להוט, רק במחיר יותר גבוה מספקיות אחרות ומתרצים את זה בכבל התת ימי שבבעלותם שזה במקרה הטוב הטעייה שיווקית.
- MoRdAnT (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 116
- הצטרף: אוגוסט 2014
- שם מלא: Yuval Ben Shimon
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 0
·זה אולי הטעיה שיווקית אבל הפינגים אצלם באמת יותר נמוכים מכל השארmuataz כתב:מה שמתאים לך, חבר.......
אני באנלימיטד ולפני זה היתי בהוט 200 מגה. לא היתה לי שום בעיה לקבל 200 בהוט (שגם עמד ב200 רוב הזמן) בעוד שבבזק אמרו לי שאפשר לקבל רק 40.
בכל מקרה נראה שאתה מדבר על ספק ולא תשתית. בזב"ל נותנים גם שירות ספקית להוט, רק במחיר יותר גבוה מספקיות אחרות ומתרצים את זה בכבל התת ימי שבבעלותם שזה במקרה הטוב הטעייה שיווקית....
- MoRdAnT (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 116
- הצטרף: אוגוסט 2014
- שם מלא: Yuval Ben Shimon
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 0
·עכשיו הייתי עם נציג אחר בזמן התקלה והוא באמת השתלט לי על המחשב וראה, הראתי לו גם שאם עושים בCMD פקודת TRACET אז רואים שהניתוק מגיע כביכול מההופ הראשון של בזק עם הIP של הראוטר 10.0.0.138 אבל אם עושים פקודת PING ל10.0.0.138 מקבלים תגובה רציפה של1MS ככה שהראוטר מתפקד וזה נראה מהתשתית.Damit1 כתב:לדרוש מהטכני שלהם שייבדקו לעומק.
איפוס פורט, ספק, לא חסר מה.
אני התעקשתי שנתונים לא תקינים, נכנסה תומכת טכנית למחשב שלי, ראתה בדיקות הורדה, ומומחה דאג לטפל לי בבעיה מול בזק .
יש להם שירות מעולה רק לדעת לבקש אותו...
הוא לא ידע איך לעזור לי בזה, הציע בעצמו שאחזור לתשתית של בזק ישירות
כי שוב, עד אותו יום של המעבר לא הייתה לי שום בעיה, ואין שום בעיה במהלך כל היום חוץ מהשעות שמונה וחצי בערב עד חצות ואחרי חצות זה מסתדר פלאים.
זה נראה לי ממש ממש מוזר כאילו בגלל שהתשתית עברה אליהם הם לא העבירו אותה ב100 אחוז ונוצרה תקלה,
לא תקלה פיזית בתשתית אלה דיגיטלית בקו).
אני מאמין שאפשר לפתור את זה אם יבצעו את תהליך הניוד מחדש אבל הוא אמר לי שזה לא אפשרי.
צלצל לשירות הלקוחות מחר בבוקר, יש כאילו ניוד, שהוא פשוט מבצע את בקשת הניוד שוב פעם.
עשו לי את זה ברגע שהועברתי לחבילת 100/5 כי שינוי החבילה שלי השפיע רק על הספקית, ולא על התשתית.
לאחר שעשו את התהליך הקו באמת קיבל את המהירות הדרושה...
צלצל לשירות לקוחות ותגיד מה היה לך עם התומך, ושיבצעו את הניוד עוד פעם, בתקווה שזה יסייע.
אתה תחווה מעין ניתוק/חיבור לדקה בערך וזהו...
יכול להיות שהבקשת ניוד של התשתית לא עברה חלק, יכול להיות הרבה
עשו לי את זה ברגע שהועברתי לחבילת 100/5 כי שינוי החבילה שלי השפיע רק על הספקית, ולא על התשתית.
לאחר שעשו את התהליך הקו באמת קיבל את המהירות הדרושה...
צלצל לשירות לקוחות ותגיד מה היה לך עם התומך, ושיבצעו את הניוד עוד פעם, בתקווה שזה יסייע.
אתה תחווה מעין ניתוק/חיבור לדקה בערך וזהו...
יכול להיות שהבקשת ניוד של התשתית לא עברה חלק, יכול להיות הרבה
- MoRdAnT (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 116
- הצטרף: אוגוסט 2014
- שם מלא: Yuval Ben Shimon
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 0
דיברתי עם השירות לקוחות שלהם, אחרי שהתעקשתי שיבצעו את הניוד מחדש, כי הנציג טען שאין שום בעייה עם הניוד, הוא אמר שיעשה את זה ושבעוד כחצי שעה יתבצע תהליך סנכרון בתשתית. עברה שעה ולא היה ניתוק באינטרנט עדיין, אני לא יודע אם עשו את זה או שהוא סתם ניסה לנפנף אותי.Damit1 כתב:צלצל לשירות הלקוחות מחר בבוקר, יש כאילו ניוד, שהוא פשוט מבצע את בקשת הניוד שוב פעם.
עשו לי את זה ברגע שהועברתי לחבילת 100/5 כי שינוי החבילה שלי השפיע רק על הספקית, ולא על התשתית.
לאחר שעשו את התהליך הקו באמת קיבל את המהירות הדרושה...
צלצל לשירות לקוחות ותגיד מה היה לך עם התומך, ושיבצעו את הניוד עוד פעם, בתקווה שזה יסייע.
אתה תחווה מעין ניתוק/חיבור לדקה בערך וזהו...
יכול להיות שהבקשת ניוד של התשתית לא עברה חלק, יכול להיות הרבה...
לדעת אם התקלה עדיין קיימת אוכל רק בערב אחרי שעות התמיכה שלהם
·
·MoRdAnT כתב:דיברתי עם השירות לקוחות שלהם, אחרי שהתעקשתי שיבצעו את הניוד מחדש, כי הנציג טען שאין שום בעייה עם הניוד, הוא אמר שיעשה את זה ושבעוד כחצי שעה יתבצע תהליך סנכרון בתשתית. עברה שעה ולא היה ניתוק באינטרנט עדיין, אני לא יודע אם עשו את זה או שהוא סתם ניסה לנפנף אותי.......
לדעת אם התקלה עדיין קיימת אוכל רק בערב אחרי שעות התמיכה שלהם
·...
צלצל למוקד השירות, אל תעזוב את השיחה עד שלא תראה שזה קרה.
התהליך לוקח 3 דק כולל הכל.
שב, חכה שזה יקרה, ותסיים את זה כמו שצריך.
תצלצל אך ורק שאתה ליד הראוטר ויכול לראות את זה בעין
- MoRdAnT (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 116
- הצטרף: אוגוסט 2014
- שם מלא: Yuval Ben Shimon
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 0
·היא אמרה לי שכרגע הקו מחובר תקין ושאם היא תעשה ניוד מחדש זה רק יפגע באינטרנט וישר העבירה אותי שוב לתמיכה התכנית. באסה אבל כנראה אצטרך להתנתק מהםDamit1 כתב:·......
צלצל למוקד השירות, אל תעזוב את השיחה עד שלא תראה שזה קרה.
התהליך לוקח 3 דק כולל הכל.
שב, חכה שזה יקרה, ותסיים את זה כמו שצריך.
תצלצל אך ורק שאתה ליד הראוטר ויכול לראות את זה בעין...
גם אני עם בזב"ל שוק סיטונאי ובחודש האחרון בשעות העומס זה בלתי נסבל, החל משעות העומס בערב עד חצות בערך, פינגים מקומיים קופצים עד ל50-60מילישניות, פאקט לוס גם בכיוון היוצא (שימוש ב discord הופך לבלתי אפשרי) וכמובן שאלו השעות היחידות שיש לנו זמן פנוי.
קו נוסף באותו חדר, רק עם פרטנר בתור ספק עובד תקין, זה ללא ספק תקלה/עומס בשרת red של בזב"ל (אני מכפ"ס).
קו נוסף באותו חדר, רק עם פרטנר בתור ספק עובד תקין, זה ללא ספק תקלה/עומס בשרת red של בזב"ל (אני מכפ"ס).
- insensitivity
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 2
- הצטרף: אוגוסט 2019
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
·כנ"ל אותה בעיה, מה שאתה מתאר עם Discord זה בול מה שיש לי....Paradoxx כתב:גם אני עם בזב"ל שוק סיטונאי ובחודש האחרון בשעות העומס זה בלתי נסבל, החל משעות העומס בערב עד חצות בערך, פינגים מקומיים קופצים עד ל50-60מילישניות, פאקט לוס גם בכיוון היוצא (שימוש ב discord הופך לבלתי אפשרי) וכמובן שאלו השעות היחידות שיש לנו זמן פנוי.
קו נוסף באותו חדר, רק עם פרטנר בתור ספק עובד תקין, זה ללא ספק תקלה/עומס בשרת red של בזב"ל (אני מכפ"ס)....
זה קורה גם בעוד דברים כמו משחקים וכו', אבל בגלישה רגילה ( סרטונים \ סרטים \ הורדות \ סטרימים ) אין שום בעיות.