מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



ניתוקים מהאינטרנט בבזק בנלאומי


   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
kalda01 (דני קלמר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2007

מיקום: יבנה - נהריה
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 3052

 #1  נשלח: ג' 13/08/2019 19:12
ניתוקים מהאינטרנט בבזק בנלאומי

אני משתמש כבר 3 שנים בראוטר של בזק N600 המוגדר כמודם, ונתב FRITZBOX 3490.
החיבור תמיד היה יציב ביותר ללא ניתוקים בכלל.
בשבוע האחרון התחילו לי ניתוקים מספר פעמים ביום לפעמים גם כמה פעמים בשעה.
הניתוק מופיע בלוג של הראוטר ונמשך כל פעם 11 שניות בדיוק עד שהחיבור מתחדש.
בלוג מופיעות 2 השורות האלה כל פעם שיש ניתוק:

Internet connection cleared
Timeout during PPP negotiation

דיברתי עם בזק והם לא רואים שיש שגיאות סינכרון על הקו.
014 כצפוי מאשימים את הראוטר שלי שהם לא תומכים בו.

איך ניתן לגלות את הסיבה לניתוקים האלה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
polaris97
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 02, 2005
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 79

 #2  נשלח: ד' 14/08/2019 2:09

שלום

גם לי יש את התופעה הזאת של ניתוקים בזמן האחרון בבזק בינלאומי, הזמנתי את הטכנאי של בזק שבדק את הקו ואמר שהכל תקין ואין על הקו הפרעות, הוא גם שם פילטר חדש וקו טלפון חדש, ואמר שאם התופעה נמשכת אז הבעיה בראוטר. אז הבעיה נמשכה אז החלפתי ראוטר שאומנם תדירות הניתוקים פחתה אבל עדיין יש מדי פעם, אני מנוי אצלם הרבה שנים ורק פעם הייתה לי בעיה כזאת, אבל אז המקור של הבעיה היה בקו וביקור של הטכנאי של בזק פתר את הבעיה.
למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?

תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kalda01 (דני קלמר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2007

מיקום: יבנה - נהריה
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 3052

 #3  נשלח: ד' 14/08/2019 10:35

אם הפילטר לא תקין זה לא אמור להוציא את ה DSL מסינכרון? אצלי אין בעייה ברמת תשתית ה DSL. בזק לא רואים שיש כל ניתוק. רק ברמת החיבור לספק יש ניתוקים כל פעם ל 10 שניות בדיוק.
הבעייה שבב"ל לא מוכנים לתמוך בראוטר שאינו שלהם. אני מניח שזו בעייה כללית אצל כל הספקים.
לכן חשבתי שאולי שווה לי לנסות ספק אחר כדי לראות אם הבעייה נפתרת או לא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
polaris97
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 02, 2005
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 79

 #4  נשלח: ה' 15/08/2019 0:09

לא הייתה בעיה בפילטר, הוא החליף אותו רק ליתר ביטחון כי בקו הוא לא מצא בעיה. מעניין מה זה יכול להיות רק שבסוף אני לא אצטרך לקרוא שוב לטכנאי של בזק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
benco6 (בני)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 13, 2012
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 215

 #5  נשלח: ה' 15/08/2019 7:36

המצב של בזק בינלאומי לא משהו ...
האינטרנט רחוק מלהיות מה שפעם היה
התמיכה טכנית בכלל נושא כואב
אתמול אני ממתין לתמיכה טכנית משעה 22.00 ועד שעה 23.15 לבסוף ענו לי
לא הצליחו לפתור את התקלה וכמובן אופס השיחה התנתקה וזהו ...
לגבי התקלה שלך מקווה שלך יצליחו לפתור את התקלה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kalda01 (דני קלמר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2007

מיקום: יבנה - נהריה
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 3052

 #6  נשלח: ו' 16/08/2019 8:28

benco6 כתב:
המצב של בזק בינלאומי לא משהו ...
האינטרנט רחוק מלהיות מה שפעם היה
התמיכה טכנית בכלל נושא כואב
אתמול אני ממתין לתמיכה טכנית משעה 22.00 ועד שעה 23.15 לבסוף ענו לי
לא הצליחו לפתור את התקלה וכמובן אופס השיחה התנתקה וזהו ...
לגבי התקלה שלך מקווה שלך יצליחו לפתור את התקלה


·הם בכלל לא מנסים לפתור אותה בטענה שלא תומכים בראוטר פרטי.
עושה רושם שזה תרוץ טוב להתנער מהצורך לתת מענה לבעייה שלי.
לכן חשבתי לנסות זמנית ספק אחר כדי לראות אם הבעייה קשורה לבב"ל או לציוד שלי.
יותר קל להחליף ספק על ידי שינוי הגדרת החייגן מאשר להחליף ראוטר ולהגדיר הכל מהתחלה
(יש לי המון הגדרות של ניתוב)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 451
מספר הודעות: 2323

 #7  נשלח: ו' 16/08/2019 9:24

kalda01
·

הכי טוב תחזור ישירות לבזק (לא שוק סיטונאי) באופן זמני. הרי 99% שהבעיה בקו ולא בציוד ובין כה וכה אתה צריך טכנאיים של בזק בשביל לטפל בבעיה.

לצערי בזק יישרו קו עם ה(חוסר) שירות בשוק סיטונאי וגם מולם קשה יחסית לקבל שירות סביר אבל עדיין הם היחידים שיוכלו לפתור לך את הבעיה אז להיות לקוח ישירות של בזק זה הצעד הראשון. מניסיוני אחרי שהם פותרים את הבעיה אפשר לנייד את הקו חזרה לשוק סיטונאי (צריך להקפיד לנייד את הקו ולא להתנתק ולעשות התקנה חדשה).

אחרים טוענים שעצם זה שאתה עוזב את השוק הסיטונאי גורם לבעיה (כלומר בזק מחבלים בתשתית שלהם אבל רק ללקוחות שוק סיטונאי?? איך בכלל גורמים לניתוקים לא עקביים שזה לפחות מה שהיה בזמנו אצלי?). כאמור זה לא מתאים לניסיון שלי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kalda01 (דני קלמר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2007

מיקום: יבנה - נהריה
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 3052

 #8  נשלח: ו' 16/08/2019 18:57

eran405 כתב:
@kalda01
·

הכי טוב תחזור ישירות לבזק (לא שוק סיטונאי) באופן זמני. הרי 99% שהבעיה בקו ולא בציוד ובין כה וכה אתה צריך טכנאיים של בזק בשביל לטפל בבעיה.

לצערי בזק יישרו קו עם ה(חוסר) שירות בשוק סיטונאי וגם מולם קשה יחסית לקבל שירות סביר אבל עדיין הם היחידים שיוכלו לפתור לך את הבעיה אז להיות לקוח ישירות של בזק זה הצעד הראשון. מניסיוני אחרי שהם פותרים את הבעיה אפשר לנייד את הקו חזרה לשוק סיטונאי (צריך להקפיד לנייד את הקו ולא להתנתק ולעשות התקנה חדשה).

אחרים טוענים שעצם זה שאתה עוזב את השוק הסיטונאי גורם לבעיה (כלומר בזק מחבלים בתשתית שלהם אבל רק ללקוחות שוק סיטונאי?? איך בכלל גורמים לניתוקים לא עקביים שזה לפחות מה שהיה בזמנו אצלי?). כאמור זה לא מתאים לניסיון שלי.


·אני על תשתית של בזק ישירות ללא שוק סיטונאי. בזק אומרים שהכל תקין ושהבעייה אצל הספק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 451
מספר הודעות: 2323

 #9  נשלח: שבת 17/08/2019 0:43

kalda01
·

באופן זמני, רק בשביל להוכיח שהבעיה לא בראוטר הפרטי שלך, פשוט תשתמש ב-N600 גם כראוטר (ללא הראוטר פרטי) ו/או תשתמש ב-N600 רק כמודם ותחבר אליו מחשב בחיבור קווי ותגדיר את החייגן במחשב (שוב ללא הראוטר הפרטי). במיוחד אם אתה מוודא שיש עדיין ניתוקים בשתי הקונפיגורציות הנ"ל אתה שולל לגמרי את הטענות גם של בזק וגם של בזב"ל (הבעיה לא בראוטר הפרטי שלך כי הוא בכלל לא מחובר, והבעיה או בקו עצמו או בסינכרון של המודם היות שגם בחיבור של חייגן מהמחשב יש ניתוקים).

אני כמובן לא אומר שתישאר עם הקונפיגורציות הנ"ל, זה רק בשביל הבדיקה ובשביל "לשכנע" את הנציגים של בזק לטפל בבעיה שכמעט בטוח אצלהם. בנוסף, אם בכל זאת הבעיה בראוטר הפרטי שלך תגלה זאת ע"י הבדיקה לעיל (ואז אין מה לעשות זה בעיה שלך ולא שלהם). היות שיש לך "ניתוקים מספר פעמים ביום לפעמים גם כמה פעמים בשעה", אז לא תצטרך להיות בקונפיגורציה כזו יותר מידי זמן....
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kalda01 (דני קלמר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2007

מיקום: יבנה - נהריה
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 3052

 #10  נשלח: ג' 20/08/2019 9:22

יותר קל יהיה לעשות קודם נסיון חיבור לספק אחר שזה כרוך בשינוי פשוט בהגדת החייגן בנתב.
החלפת הראוטר חזרה ל N600 יצריך עבודה מרובה של העברת הגדרות ניתוב הקיימות בנתב הפרטי. יש פה גם עניין של תלות עיסקית בתיפקוד הנתב.
לאחר קצת מעקב של תזמון הניתוקים אני דיי בטוח שתדירותם עולה משמעותית כאשר מתבצע גיבויי של קבצים אל הענן. האם יתכן שהספק יש לו איזו מגבלת נפח של UPLOAD הגורמת לניתוק החיבור ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht