עריכה: על אמזון, השיתוף עם דואר ישראל וחברת HFD...

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

עריכה: על אמזון, השיתוף עם דואר ישראל וחברת HFD...

נושא שלא נקרא #1 

היי חברים,
יש משלוח בדרך אליי, ביקשתי מאמזון לבטל אותו.
אמזון ציינו שהם הודיעו לחברת השילוח, ובמקביל שאני אסרב לקבל את המשלוח.
לגבי אופן הגעת המוצר - אין לי מושג מי ואיך יוצרים קשר עם ARAMEX
רק מקבל מהם הודעות SMS, על אף שהמשלוח בוטל מול אמזון כשהוא החל להתעכב במכס (לפי טענת ארמקס בהודעות ה SMS)
בחרתי נקודת איסוף מראש.
האם אני יכול פשוט לא להגיע לנקודת האיסוף וכך המשלוח יחזור לאמזון?
תודה

***עריכה***
עדכנתי את ההודעה האחרונה שלי.
נערך לאחרונה על ידי gal-cohen ב 27/10/2019 14:44, נערך פעם 1 בסך הכל.

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

בעקרון אם מסרבים לקבל את המשלוח אז הוא יחזור לאמזון
זה מה שאתה צריך לעשוץ
בגדול אם לא אוספים מהנקודת איסוף המוצר צריך לחזור תוך X ימים לחברה ומשם לאמזון

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מעולה, חוסך לי לשבור את הראש מולם, פשוט לא אגש לאסוף אותו וזהו.
תודה רבה חבר.

ilane
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 584
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 132 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

באופן אישי לא הייתי סומך על זה שיחזירו את החבילה בלי שאודיע להם

אמרקס עובדים בארץ עם צ'יטה / hfd (אותה חברה בסופו של דבר)
https://www.hfd.co.il/%d7%90%d7%95%d7%93%d7%95%d7%aa/

http://www.chitadelivery.co.il/%D7%A8%D ... 7%95%D7%AA

http://www.chitadelivery.co.il/%D7%97%D ... 7%95%D7%AA

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

תודה רבה חבר, מסתבר שזה דרך HFD, שלחתי להם הודעה דרך האתר שלהם וגם תיעדתי את התוכן של ההודעה על הביטול במידה ואצטרך לעדכן את אמזון.

carmonle
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1285
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: ערן כרמון
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 84 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אצלי משלוח עם ARAMEX סופק בהוד השרון באמצעות צ׳יטה החודש

גם אני קיבלתי אין סוף הודעות והתעלמתי מהן, והאספקה בוצעה באופן תקין

אי אפר להתעלם שהינו בתקופה של חגים

לא הייתי ממהר לבטל

ערן
קידמיים Paradgim monitor 11 V.6
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

@carmonle

תודה על המענה,
אין לי בעיה של עיכוב או משהו אישי נגד חברת המשלוחים, אלא פשוט מוצר שהזמנתי בטעות ואני נאלץ להחזיר ולהזדכות עליו.

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

עריכה - עדכון.
אז מה היה לנו כאן:

שתי הזמנות שביצעתי:

אחת נשלחה דרך ARAMEX
אחרת נשלה דרך דואר ישראל

נתחיל מהקל אל הקשה:
דואר ישראל, מהרגע שהמשלוח יצא, עדכון במייל, ב SMS, בחרתי איסוף מסניף, הודעת הגעה לסניף, אספתי, הודעת עדכון שאספתי בהצלחה.
תענוג!

ARAMEX, מגיע מייל שהמשלוח יצא, מגיע SMS, אני בוחר נקודת איסוף (תחנת דלק כלשהי) ואז זמן המתנה שהמשלוח יגיע.
הודעה מאמזון שהמשלוח מתעכב המכס (לא נורא, אני לא בלחץ) ובינתיים, מתחרט על ההזמנה והחלטתי לבטל.
שלחתי לאמזון מייל מכובד, וממש התנצלתי על כך שאני מעוניין לבטל (פעם ראשונה שלי) והם נחמדים, עונים שאין בעיה, ובמקרה הכי גרוע אם לא ייצא לי לסרב, אז אוכל לשלוח להם בחזרה לקבלת זיכוי מוחלט.
אז הגדלתי ראש, ופניתי אליכם בכדי שאאתר מי חברת השילוח, שלא אטריח את השליחים שלהם חלילה.
בסופו של דבר, הגעתי ל HFD, ודרך האתר (לא ניתן בדרך אחרת) פתחתי מולם קריאה לביטול המשלוח לנקודת האיסוף.
זכיתי לתשובה והנציגה רשמה שאין בעיה והם שולחים לאמזון.
בינתיים מקבל במייל הודעת מסרון (כן כן, הם לא שולחים לנייד, אלא למייל מסרון) שהמשלוח בדרכו לנקודת האיסוף.
כשזה קרה, כבר הבנתי שאין עם מי לדבר - ופנייה שלי עם התיעוד של הקריאה הובילה את אמזון לזכות אותי מיד ולא לחכות למשלוח.
כעת, אני כבר מקבל מייל שני מ HFD שהמשלוח טרם נאסף מנקודת האיסוף...
ושימו לב לתוכן של ההודעה, שרשום במפורש לא להשיב מלבד הספרה 1 (ושוב, זו הודעה במייל, לא ב SMS)
בקיצור, חברת שליחויות אחת שאני ממש לא שש להתנהל מולה!

הודעה שניה. Gal Cohen שלום. להזכירך משלוח מספר (בלה בלה) עדיין לא נאסף מחנות: דראגסטור רמת אלון-חיפה בכתובת יגאל אלון 29 חיפה . במידה והחבילה כבר נאספה אנא השב את הספרה "1" בהודעה חוזרת, שימו לב כי יתכנו שינויים בשעות הפתיחה של נקודת החלוקה בעקבות תקופת החגים
*מלבד הספרה 1 - לא ניתן להשיב להודעה זאת* תודה וחג שמח

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אצלי גם היה משהו מוזר עם חברות השילוח הללו, הפעם צ'יטה.
הזמנתי גם מוצר מאמזון, קיבלתי 4 סמסים זהים שמודיעים לי שאני יכול לקבל את החבילה בנקודת איסוף ולא עם שליח.
סימנתי לקבל את החבילה בנקודת איסוף במכולת השכונתית.
אחרי כמה ימים, מקבל הודעת סמס נוספת שהחבילה מחכה לי בכלל בנקודת איסוף אחרת.
יאללה, שיהיה.
ביקשתי מאח שלי לקחת במקומי.
הביא לי, הכל טוב.
הקיצור, מה שהזוי זה שעל האריזה אכן הופיעה מדבקת השילוח עם הנקודה המקורית שבחרתי בעצמי.
איך מפה החבילה הגיעה לנקודה אחרת עם סמס תואם - לא מובן.
כנראה שזה ההיגיון בחוסר ההיגיון.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@avihuli

זה לא חדש, גם שכחתי לציין שתחנת האיסוף שרשומה בהודעה היא תחנה אחרת שכפו עלי בדיוק כמוך.
הם פשוט עושים מה שבא להם, במסווה פעילות לגיטימית:
כלומר - מדווחים על עיכוב במכס, בעוד שהחבילה שוחררה משם מזמן.
וגם - שולחים לנקודת איסוף אחרת ממה שהזמנת, בטענה שיש "עומס" בתחנת האיסוף שבחרת.
והכי מתסכל - אם תצטרך להתנהל מולם, אין לך פלטפורמה לעשות זאת בכלל.
הזוי...

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

זה לא נגמר הסיפור איתם!!!
לפני שבוע וחצי בערך, שוב אני מקבל הודעה מ HFD שהמשלוח עם שליח בדרך אלי!
ואכן באותו יום, מתקשר אליי השליח (שהיה ממש נחמד אני חייב לציין)
הסברתי לו שאני מבקש שהוא יציין שסירבתי לקבל את החבילה, הוא רשם זאת בהערות והודה לי על כך שחסכתי לו נסיעה אליי לבית.
(אני מזכיר לכם, שהתיאום בכלל מול HFD היה לנקודת משלוח, רק שהם אחרי 2 סירובים מתעקשים לשלוח אליי הביתה)
והנה, חלפו כמעט שבועיים, ושוב אני מקבל הודעה שהחבילה בדרכה אליי, ועלי לצפות לפנייה מהשליח.
לא מאחל לאף אחד מכם ליפול על קבלת שרות מ HFD!!!
ייאמר לזכותם העקשנות למסור את החבילה בכל מחיר! :lol:

olorin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2002
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 263 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

לדעתי,

אין להם אפשרות להחזיר את זה לאמזון. אל תצפה שזה ייגמר (ואני לא בטוח שחברות אחרות היו יודעים מה לעשות)

michaelfar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 234
הצטרף: מרץ 2015
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

הייתי יוצר שוב קשר עם אמזון ומסביר להם.
קיים סיכוי שיגידו לך לשמור את החבילה וזהו.

gal-cohen (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

michaelfar כתב:הייתי יוצר שוב קשר עם אמזון ומסביר להם.
קיים סיכוי שיגידו לך לשמור את החבילה וזהו.
...
·אתה לחלוטין צודק, הבעיה שאני גם אשאר עם זיכוי מאמזון, וגם עם המוצר - ואני לא מרגיש נוח עם זה בכלל.
לא אתפלא בכלל אם השליח יעשה אצלי DRIVE BY רק לזרוק את זה על מפתן הדלת ולברוח! :lol:

michaelfar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 234
הצטרף: מרץ 2015
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

@gal-cohen
·
אין לך מה להרגיש לא בנוח. אתה לא עושה שום דבר לא בסדר, להיפך, נשמע כאילו אתה מאוד מתאמץ להיות בסדר.
יש פה גורם צד שלישי בינך לבין אמזון שלא עושה את העבודה כמו שצריך, ואין לך שום שליטה על זה.

במידה ואמזון יגידו לך להשאיר את זה אצלך זה החלטה שלהם. יכול להיות גם שהם באמת יצרו קשר ויפסיקו להציק לך מהחברת שליחויות. ככה או ככה זה לא יהיה בשליטך ולהזיק זה כנראה לא יכול.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”