היי חברים,
יש משלוח בדרך אליי, ביקשתי מאמזון לבטל אותו.
אמזון ציינו שהם הודיעו לחברת השילוח, ובמקביל שאני אסרב לקבל את המשלוח.
לגבי אופן הגעת המוצר - אין לי מושג מי ואיך יוצרים קשר עם ARAMEX
רק מקבל מהם הודעות SMS, על אף שהמשלוח בוטל מול אמזון כשהוא החל להתעכב במכס (לפי טענת ארמקס בהודעות ה SMS)
בחרתי נקודת איסוף מראש.
האם אני יכול פשוט לא להגיע לנקודת האיסוף וכך המשלוח יחזור לאמזון?
תודה
***עריכה***
עדכנתי את ההודעה האחרונה שלי.
עריכה: על אמזון, השיתוף עם דואר ישראל וחברת HFD...
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
עריכה: על אמזון, השיתוף עם דואר ישראל וחברת HFD...
נערך לאחרונה על ידי gal-cohen ב 27/10/2019 14:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
באופן אישי לא הייתי סומך על זה שיחזירו את החבילה בלי שאודיע להם
אמרקס עובדים בארץ עם צ'יטה / hfd (אותה חברה בסופו של דבר)
https://www.hfd.co.il/%d7%90%d7%95%d7%93%d7%95%d7%aa/
http://www.chitadelivery.co.il/%D7%A8%D ... 7%95%D7%AA
http://www.chitadelivery.co.il/%D7%97%D ... 7%95%D7%AA
אמרקס עובדים בארץ עם צ'יטה / hfd (אותה חברה בסופו של דבר)
https://www.hfd.co.il/%d7%90%d7%95%d7%93%d7%95%d7%aa/
http://www.chitadelivery.co.il/%D7%A8%D ... 7%95%D7%AA
http://www.chitadelivery.co.il/%D7%97%D ... 7%95%D7%AA
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- carmonle
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1285
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: ערן כרמון
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 84 פעמים
- קיבל תודות: 105 פעמים
אצלי משלוח עם ARAMEX סופק בהוד השרון באמצעות צ׳יטה החודש
גם אני קיבלתי אין סוף הודעות והתעלמתי מהן, והאספקה בוצעה באופן תקין
אי אפר להתעלם שהינו בתקופה של חגים
לא הייתי ממהר לבטל
ערן
גם אני קיבלתי אין סוף הודעות והתעלמתי מהן, והאספקה בוצעה באופן תקין
אי אפר להתעלם שהינו בתקופה של חגים
לא הייתי ממהר לבטל
ערן
קידמיים Paradgim monitor 11 V.6
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
עריכה - עדכון.
אז מה היה לנו כאן:
שתי הזמנות שביצעתי:
אחת נשלחה דרך ARAMEX
אחרת נשלה דרך דואר ישראל
נתחיל מהקל אל הקשה:
דואר ישראל, מהרגע שהמשלוח יצא, עדכון במייל, ב SMS, בחרתי איסוף מסניף, הודעת הגעה לסניף, אספתי, הודעת עדכון שאספתי בהצלחה.
תענוג!
ARAMEX, מגיע מייל שהמשלוח יצא, מגיע SMS, אני בוחר נקודת איסוף (תחנת דלק כלשהי) ואז זמן המתנה שהמשלוח יגיע.
הודעה מאמזון שהמשלוח מתעכב המכס (לא נורא, אני לא בלחץ) ובינתיים, מתחרט על ההזמנה והחלטתי לבטל.
שלחתי לאמזון מייל מכובד, וממש התנצלתי על כך שאני מעוניין לבטל (פעם ראשונה שלי) והם נחמדים, עונים שאין בעיה, ובמקרה הכי גרוע אם לא ייצא לי לסרב, אז אוכל לשלוח להם בחזרה לקבלת זיכוי מוחלט.
אז הגדלתי ראש, ופניתי אליכם בכדי שאאתר מי חברת השילוח, שלא אטריח את השליחים שלהם חלילה.
בסופו של דבר, הגעתי ל HFD, ודרך האתר (לא ניתן בדרך אחרת) פתחתי מולם קריאה לביטול המשלוח לנקודת האיסוף.
זכיתי לתשובה והנציגה רשמה שאין בעיה והם שולחים לאמזון.
בינתיים מקבל במייל הודעת מסרון (כן כן, הם לא שולחים לנייד, אלא למייל מסרון) שהמשלוח בדרכו לנקודת האיסוף.
כשזה קרה, כבר הבנתי שאין עם מי לדבר - ופנייה שלי עם התיעוד של הקריאה הובילה את אמזון לזכות אותי מיד ולא לחכות למשלוח.
כעת, אני כבר מקבל מייל שני מ HFD שהמשלוח טרם נאסף מנקודת האיסוף...
ושימו לב לתוכן של ההודעה, שרשום במפורש לא להשיב מלבד הספרה 1 (ושוב, זו הודעה במייל, לא ב SMS)
בקיצור, חברת שליחויות אחת שאני ממש לא שש להתנהל מולה!
הודעה שניה. Gal Cohen שלום. להזכירך משלוח מספר (בלה בלה) עדיין לא נאסף מחנות: דראגסטור רמת אלון-חיפה בכתובת יגאל אלון 29 חיפה . במידה והחבילה כבר נאספה אנא השב את הספרה "1" בהודעה חוזרת, שימו לב כי יתכנו שינויים בשעות הפתיחה של נקודת החלוקה בעקבות תקופת החגים
*מלבד הספרה 1 - לא ניתן להשיב להודעה זאת* תודה וחג שמח
אז מה היה לנו כאן:
שתי הזמנות שביצעתי:
אחת נשלחה דרך ARAMEX
אחרת נשלה דרך דואר ישראל
נתחיל מהקל אל הקשה:
דואר ישראל, מהרגע שהמשלוח יצא, עדכון במייל, ב SMS, בחרתי איסוף מסניף, הודעת הגעה לסניף, אספתי, הודעת עדכון שאספתי בהצלחה.
תענוג!
ARAMEX, מגיע מייל שהמשלוח יצא, מגיע SMS, אני בוחר נקודת איסוף (תחנת דלק כלשהי) ואז זמן המתנה שהמשלוח יגיע.
הודעה מאמזון שהמשלוח מתעכב המכס (לא נורא, אני לא בלחץ) ובינתיים, מתחרט על ההזמנה והחלטתי לבטל.
שלחתי לאמזון מייל מכובד, וממש התנצלתי על כך שאני מעוניין לבטל (פעם ראשונה שלי) והם נחמדים, עונים שאין בעיה, ובמקרה הכי גרוע אם לא ייצא לי לסרב, אז אוכל לשלוח להם בחזרה לקבלת זיכוי מוחלט.
אז הגדלתי ראש, ופניתי אליכם בכדי שאאתר מי חברת השילוח, שלא אטריח את השליחים שלהם חלילה.
בסופו של דבר, הגעתי ל HFD, ודרך האתר (לא ניתן בדרך אחרת) פתחתי מולם קריאה לביטול המשלוח לנקודת האיסוף.
זכיתי לתשובה והנציגה רשמה שאין בעיה והם שולחים לאמזון.
בינתיים מקבל במייל הודעת מסרון (כן כן, הם לא שולחים לנייד, אלא למייל מסרון) שהמשלוח בדרכו לנקודת האיסוף.
כשזה קרה, כבר הבנתי שאין עם מי לדבר - ופנייה שלי עם התיעוד של הקריאה הובילה את אמזון לזכות אותי מיד ולא לחכות למשלוח.
כעת, אני כבר מקבל מייל שני מ HFD שהמשלוח טרם נאסף מנקודת האיסוף...
ושימו לב לתוכן של ההודעה, שרשום במפורש לא להשיב מלבד הספרה 1 (ושוב, זו הודעה במייל, לא ב SMS)
בקיצור, חברת שליחויות אחת שאני ממש לא שש להתנהל מולה!
הודעה שניה. Gal Cohen שלום. להזכירך משלוח מספר (בלה בלה) עדיין לא נאסף מחנות: דראגסטור רמת אלון-חיפה בכתובת יגאל אלון 29 חיפה . במידה והחבילה כבר נאספה אנא השב את הספרה "1" בהודעה חוזרת, שימו לב כי יתכנו שינויים בשעות הפתיחה של נקודת החלוקה בעקבות תקופת החגים
*מלבד הספרה 1 - לא ניתן להשיב להודעה זאת* תודה וחג שמח
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
אצלי גם היה משהו מוזר עם חברות השילוח הללו, הפעם צ'יטה.
הזמנתי גם מוצר מאמזון, קיבלתי 4 סמסים זהים שמודיעים לי שאני יכול לקבל את החבילה בנקודת איסוף ולא עם שליח.
סימנתי לקבל את החבילה בנקודת איסוף במכולת השכונתית.
אחרי כמה ימים, מקבל הודעת סמס נוספת שהחבילה מחכה לי בכלל בנקודת איסוף אחרת.
יאללה, שיהיה.
ביקשתי מאח שלי לקחת במקומי.
הביא לי, הכל טוב.
הקיצור, מה שהזוי זה שעל האריזה אכן הופיעה מדבקת השילוח עם הנקודה המקורית שבחרתי בעצמי.
איך מפה החבילה הגיעה לנקודה אחרת עם סמס תואם - לא מובן.
כנראה שזה ההיגיון בחוסר ההיגיון.
הזמנתי גם מוצר מאמזון, קיבלתי 4 סמסים זהים שמודיעים לי שאני יכול לקבל את החבילה בנקודת איסוף ולא עם שליח.
סימנתי לקבל את החבילה בנקודת איסוף במכולת השכונתית.
אחרי כמה ימים, מקבל הודעת סמס נוספת שהחבילה מחכה לי בכלל בנקודת איסוף אחרת.
יאללה, שיהיה.
ביקשתי מאח שלי לקחת במקומי.
הביא לי, הכל טוב.
הקיצור, מה שהזוי זה שעל האריזה אכן הופיעה מדבקת השילוח עם הנקודה המקורית שבחרתי בעצמי.
איך מפה החבילה הגיעה לנקודה אחרת עם סמס תואם - לא מובן.
כנראה שזה ההיגיון בחוסר ההיגיון.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
@avihuli
זה לא חדש, גם שכחתי לציין שתחנת האיסוף שרשומה בהודעה היא תחנה אחרת שכפו עלי בדיוק כמוך.
הם פשוט עושים מה שבא להם, במסווה פעילות לגיטימית:
כלומר - מדווחים על עיכוב במכס, בעוד שהחבילה שוחררה משם מזמן.
וגם - שולחים לנקודת איסוף אחרת ממה שהזמנת, בטענה שיש "עומס" בתחנת האיסוף שבחרת.
והכי מתסכל - אם תצטרך להתנהל מולם, אין לך פלטפורמה לעשות זאת בכלל.
הזוי...
זה לא חדש, גם שכחתי לציין שתחנת האיסוף שרשומה בהודעה היא תחנה אחרת שכפו עלי בדיוק כמוך.
הם פשוט עושים מה שבא להם, במסווה פעילות לגיטימית:
כלומר - מדווחים על עיכוב במכס, בעוד שהחבילה שוחררה משם מזמן.
וגם - שולחים לנקודת איסוף אחרת ממה שהזמנת, בטענה שיש "עומס" בתחנת האיסוף שבחרת.
והכי מתסכל - אם תצטרך להתנהל מולם, אין לך פלטפורמה לעשות זאת בכלל.
הזוי...
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
זה לא נגמר הסיפור איתם!!!
לפני שבוע וחצי בערך, שוב אני מקבל הודעה מ HFD שהמשלוח עם שליח בדרך אלי!
ואכן באותו יום, מתקשר אליי השליח (שהיה ממש נחמד אני חייב לציין)
הסברתי לו שאני מבקש שהוא יציין שסירבתי לקבל את החבילה, הוא רשם זאת בהערות והודה לי על כך שחסכתי לו נסיעה אליי לבית.
(אני מזכיר לכם, שהתיאום בכלל מול HFD היה לנקודת משלוח, רק שהם אחרי 2 סירובים מתעקשים לשלוח אליי הביתה)
והנה, חלפו כמעט שבועיים, ושוב אני מקבל הודעה שהחבילה בדרכה אליי, ועלי לצפות לפנייה מהשליח.
לא מאחל לאף אחד מכם ליפול על קבלת שרות מ HFD!!!
ייאמר לזכותם העקשנות למסור את החבילה בכל מחיר!
לפני שבוע וחצי בערך, שוב אני מקבל הודעה מ HFD שהמשלוח עם שליח בדרך אלי!
ואכן באותו יום, מתקשר אליי השליח (שהיה ממש נחמד אני חייב לציין)
הסברתי לו שאני מבקש שהוא יציין שסירבתי לקבל את החבילה, הוא רשם זאת בהערות והודה לי על כך שחסכתי לו נסיעה אליי לבית.
(אני מזכיר לכם, שהתיאום בכלל מול HFD היה לנקודת משלוח, רק שהם אחרי 2 סירובים מתעקשים לשלוח אליי הביתה)
והנה, חלפו כמעט שבועיים, ושוב אני מקבל הודעה שהחבילה בדרכה אליי, ועלי לצפות לפנייה מהשליח.
לא מאחל לאף אחד מכם ליפול על קבלת שרות מ HFD!!!
ייאמר לזכותם העקשנות למסור את החבילה בכל מחיר!
- michaelfar
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 234
- הצטרף: מרץ 2015
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים
- gal-cohen (פותח השרשור)
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- michaelfar
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 234
- הצטרף: מרץ 2015
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים
@gal-cohen
·
אין לך מה להרגיש לא בנוח. אתה לא עושה שום דבר לא בסדר, להיפך, נשמע כאילו אתה מאוד מתאמץ להיות בסדר.
יש פה גורם צד שלישי בינך לבין אמזון שלא עושה את העבודה כמו שצריך, ואין לך שום שליטה על זה.
במידה ואמזון יגידו לך להשאיר את זה אצלך זה החלטה שלהם. יכול להיות גם שהם באמת יצרו קשר ויפסיקו להציק לך מהחברת שליחויות. ככה או ככה זה לא יהיה בשליטך ולהזיק זה כנראה לא יכול.
·
אין לך מה להרגיש לא בנוח. אתה לא עושה שום דבר לא בסדר, להיפך, נשמע כאילו אתה מאוד מתאמץ להיות בסדר.
יש פה גורם צד שלישי בינך לבין אמזון שלא עושה את העבודה כמו שצריך, ואין לך שום שליטה על זה.
במידה ואמזון יגידו לך להשאיר את זה אצלך זה החלטה שלהם. יכול להיות גם שהם באמת יצרו קשר ויפסיקו להציק לך מהחברת שליחויות. ככה או ככה זה לא יהיה בשליטך ולהזיק זה כנראה לא יכול.