מחבר |
הודעה |
 |
arnold (Arnon)חבר פעיל במיוחד

 הצטרף בתאריך: May 08, 2009 הבעות תודה: 33 מספר הודעות: 850
|
#1
נשלח: ג' 19/11/2019 11:41
|
|
חיבור ראוטר tp-link archer C9 ל HOT
|
|
|
העברתי את הHOT BOX לBridge אבל לא מצליח לחבר את ה tp-link archer C9 כראוטר.
ניסיתי לקנפג אותו ל dynamic ip אבל הוא לא מקבל IP או כל נתון אחר.
יש מדריך איפשהו איך לחבר? או איזה עוד הגדרות צריך? או שבכלל אני מחבר את הכבל לא נכון?...
תודה.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
ben-home חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Dec 10, 2009 הבעות תודה: 20 מספר הודעות: 143
|
#2
נשלח: ג' 19/11/2019 17:49
|
|
|
|
|
אני מחובר להוט כבר שנים עם אחד כזה, ואכן - Dynamic Ip.
במצעת ריסט להוט בוקס אחרי ששינית אותו לברידג' ?
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
eran405 חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Feb 27, 2012 הבעות תודה: 474 מספר הודעות: 2396
|
#3
נשלח: ג' 19/11/2019 18:25
|
|
Re: חיבור ראוטר tp-link archer C9 ל HOT
|
|
|
arnold
·
אין כי זה החיבור הכי פשוט שיש: מחברים את ההוטבוקס לכניסת ה-WAN של הראוטר ומוודאים שהחיבור בראוטר מוגדר על Dynamic IP שזה גם אמור להיות הברירת מחדל. מוודאים שה-WAN של הראוטר הוא הדבר היחיד שמחובר להוטבוקס (כל שאר הציוד שלך יתחבר "מאחורי" ה-C9 ושום דבר אחר לא מתחבר ישירות להוטבוקס).
אם עדיין הראוטר לא מקבל כתובת עושים ריסטים להוטבוקס ו/או מדברים עם התמיכה של הוט.
ראה גם את הפוסט ואת השירשור הזה:
https://www.hometheater.co.il/vp3011204#3011204
(שם לב שהקטע שם להגדיר את הראוטר כ-Wireless Router Mode זה רק בגלל של-VR600 יש גם מודם וזה מנטרל את המודם, ב-C9 אין מודם ולכן ההגדרה הזאת לא רלוונטית ולא תמצא אותה)
|
|
(1) הבעות תודה:
|
arnold
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Justme1 חברה פעילה

 הצטרפה בתאריך: Mar 05, 2012 הבעות תודה: 8 מספר הודעות: 73
|
#4
נשלח: ד' 20/11/2019 8:10
|
|
|
|
|
תוודא שהכבל מחובר לכניסת LAN מספר 1 בהוטבוקס
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
arnold (Arnon)חבר פעיל במיוחד

 הצטרף בתאריך: May 08, 2009 הבעות תודה: 33 מספר הודעות: 850
|
#5
נשלח: ד' 20/11/2019 9:02
|
|
|
|
|
תודה, לאחר מעבר על כל החיבורים וריסוט של שני המכשירים - יש אינטרנט.
עדיין יש לי כמה בעיות
1. לא מצליח להיכנס להוטבוקס לאחר שהעברתי אותה לברידג', גם כש מתחבר ישירות עם כבר רשת לקופסה לא מצליח לראות אותו לא ב IP שראיתי רותו כשהיה גם ראוטר 198.162.1.1 ולא בIP שרשום לי עכשיו בראוטר כ default gateway
2. נראה שמתחלף לי IP חיצוני כל הזמן, לפעמים בטוחח של דקות, אני עובד עם no-ip וזה משגע את המערכות.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Justme1 חברה פעילה

 הצטרפה בתאריך: Mar 05, 2012 הבעות תודה: 8 מספר הודעות: 73
|
#6
נשלח: ד' 20/11/2019 9:57
|
|
|
|
|
הוטבוקס במצב ראוטר >>> 192.168.1.1
הוטבוקס במצב מודם >>> 192.168.100.1
מוזר שהאייפי מתחלף לך כל כך מהר, אצלי נשאר קבוע
|
|
(2) הבעות תודה:
|
arnold , roy9674
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
arnold (Arnon)חבר פעיל במיוחד

 הצטרף בתאריך: May 08, 2009 הבעות תודה: 33 מספר הודעות: 850
|
#7
נשלח: ד' 20/11/2019 10:42
|
|
|
|
|
Justme1 כתב: | הוטבוקס במצב ראוטר >>> 192.168.1.1
הוטבוקס במצב מודם >>> 192.168.100.1
מוזר שהאייפי מתחלף לך כל כך מהר, אצלי נשאר קבוע |
תודה, באמת ה IP הנכון של הוטבוקס.
לגבי ה IP המתחלף, ממש מוזר מה הולך שם אני משתמש בשני אתרים לבדיקת IP ובאחד מהם חלק מהזמן רואים IP שונה, בשני ה IP קבוע, כרגע ביטלתי את הבדיקה הבעייתית ואעקוב מה הולך שם.
בעייה אחרת: לא מצליח להתחבר מחוץ לרשת למערכת הזעקה, העיניין שלא מצליח לראות בשום מקום לוגים על נסיונות החיבור, לא ב archer ולא בהוטבוקס, יש איזו אפשרות עם המערכות האלו?
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
Justme1 חברה פעילה

 הצטרפה בתאריך: Mar 05, 2012 הבעות תודה: 8 מספר הודעות: 73
|
#8
נשלח: ד' 20/11/2019 11:35
|
|
|
|
|
אם האייפי שאתה רואה באתר שונה מהאייפי בנתב, יש מצב שאתה מאחורי NAT ולכן אולי גם אתה לא מצליח להתחבר מרחוק.
|
|
(1) הבעות תודה:
|
arnold
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
arnold (Arnon)חבר פעיל במיוחד

 הצטרף בתאריך: May 08, 2009 הבעות תודה: 33 מספר הודעות: 850
|
#9
נשלח: ד' 20/11/2019 12:00
|
|
|
|
|
Justme1
תודה רבה על העזרה ממש מעריך את זה
ניסיתי גם להתחבר לשרת WEB מקומי שיצרתי - לא עובד
התמונה זה מה שאני רואה בראוטר
ב whats my adress אני מקבל IP אחר.
משהו שאפשר לשנות בהגדרות שלי, או שמול הוט אם בכלל אפשרי לעשות?
(PORT FORWARD נבק שוב ונראה תקין)
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Justme1 חברה פעילה

 הצטרפה בתאריך: Mar 05, 2012 הבעות תודה: 8 מספר הודעות: 73
|
#10
נשלח: ד' 20/11/2019 12:05
|
|
|
|
|
הכתובת בנתב זה לא אייפי חיצוני, אתה מאחורי NAT ולכן השוני והסיבה שאתה לא יכול להתחבר.
אתה צריך ליצור קשר עם הספק שלך לבקש שיוציאו אותך מ- NAT כי אתה צריך להתחבר מרחוק
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
|