איך אתם מתמודדים עם שכנים עם עוצמות גבוהות?

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #76 

shshmul כתב:
...
...
·

אותי זה לא הטריד ולא מטריד,בגלל זה רשמתי למזלי,לך תדע איך זה היה מסתיים אם היה מגיע פקח שאיני מכיר....
ולגבי פקחים/שוטרים במדינתינו, נדיר למצא יושרה והגינות במערכת האכיפה..
אני בטוח שאם היה מגיע פקח/שוטר לכל אזרח שהתלוננו עליו, ולפתע הוא רואה פנים מוכרות זה שונה אלפי מונים מאשר שוטר שלא רואה אותך ממטר ומתנהג באלימות,ויש לצערינו המון כאלו.
...
איזו אמירה שכל כולה בורות רעות והבל רוח!
מערכת האכיפה בישראל היא מהטובות בעולם.
דבריך הם על גבול הוצאת דיבה ולשון הרע. ולא תוכל לטעון אמת דיברתי!
על הפקח כבר אמרתי את דעתי , אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה!

shshmul (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 724
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: שמוליק
מיקום: יבנה
נתן תודות: 144 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #77 

erez67 כתב:
...
...
איזו אמירה שכל כולה בורות רעות והבל רוח!
מערכת האכיפה בישראל היא מהטובות בעולם.
דבריך הם על גבול הוצאת דיבה ולשון הרע. ולא תוכל לטעון אמת דיברתי!
על הפקח כבר אמרתי את דעתי , אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה!
...
·
פששש איזו התנשאות,כולי נפעם מפניני חכמתך.
כמו שזו זכותי האישית לחשוב כך,זו זכותך האישית לחשוב כך!
חופש הדיבור והמחשבה לא זכותך הבלעדית.
לא שמעניין אותי מי החברים שלך,"אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה" זה עובד גם כלפיך!
לפי דבריך,אם יש לי חברים ממערכת האכיפה אז אני מה? שומר חוק או לא?
או להיפך,אם יש לי חברי ילדות שהם היום עבריינים אז אני כמוהם?
או ששניהם יחד חברים שלי,אז?
המשפט הזה טוב בתאוריה לא בחיי היום יום.המציאות יותר מורכבת מאשר סתם משפטי חוכמה.
אנו לא חיים היום בימי בית שני.
לא באתי כאן ''להתעמת'' איתך מי צודק או לא.
צא מזה.....
שבת שלום

shayc84
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 144
הצטרף: יולי 2011
שם מלא: [email protected]
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #78 

erez67 כתב:
...
...
איזו אמירה שכל כולה בורות רעות והבל רוח!
מערכת האכיפה בישראל היא מהטובות בעולם.
דבריך הם על גבול הוצאת דיבה ולשון הרע. ולא תוכל לטעון אמת דיברתי!
על הפקח כבר אמרתי את דעתי , אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה!
...
פחות מסכים עם דעתך.

במידה ומישהו מפריע ו/או מטריד אותך, כי הוא מרגיש שהוא יכול, מכל סיבה שהיא, אם תבקש יפה, הוא ככל הנראה יתעלם וימשיך בשלו, למה? כי הוא יכול, כי יש לנו הרבה בבונים ושימפנזות במדינה.

במידה ותנסה דרך הצינורות המקובלים, תגלה שזה כרוך בהמון סחבת וטרחה, למה צריך את כל הטירחה הזו?
כן, היום להתלונן מול מערכות האכיפה, זו טירחה, ולרוב היא גם לא פותרת את הבעיות, אלא רק מחמירות את המצב.

גם שאינך מסכים עם דעות אחרות משלך, נסה לכתוב בצורה קצת פחות שלילית, וקצת פחות נוקבת, זה לא נעים לאף אחד לקרוא כאלה תגובות, וריבוי סימני קריאה.

קצת בקרה עצמית, בסה"כ, הבן אדם בדק ושיתף כיצד להתמודד עם סיטואציה בעייתית, שעל פניו נראה שפתר אותה באלגנטיות.

שי,

FastandFurious
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4755
הצטרף: ספטמבר 2015
מיקום: In sweet spot
נתן תודות: 899 פעמים
קיבל תודות: 550 פעמים

נושא שלא נקרא #79 

shshmul כתב:
...
...
·

ומה אני אשם במצבו? רק היום בבוקר שמעתי אותו צורח על ילד שבכה בחדר מדרגות ליד דלתו.
האמא יצאה עליו....חבל על הזמן.
איני מתכוון לשנות כלום במנהגי בגללו, אם הוא יגיע הערב לביתי, הפעם אני אזמין לו משטרה,
אם יש לו בעיות נפשיות שיקחו אותו לטיפול,איני מתכוון כלל וכלל לוותר על ההנאה שלי בגלל אדם שסובל מהתקפי זעם.
דרך ארץ? כלפי מי? אדם מטורף? לא משנה איך תתנהג,הוא בשלו.הוא חי בעולם משלו.
אם הוא היה אדם ''נורמלי'' אזי המשפט הנכון הוא : ''והדרת פני זקן".
נראה לכם שאני אתן לאדם מטורלל לתת לאשתי לחיות בפחד מתי ידפוק לי על הדלת? עברנו את תקופת הגסטאפו ממזמן.
אסיים את הנושא במשפט אחד : איני מאחל לאף אחד,דייר/שכן שסובל מהתקפי זעם ושסובל מאי שפיות.
שמוליק.
...
·אדם כזה צריך טיפול נקודה, בנוסף המון קנאביס רפואי.
לפי מה שכתבת זה אדם עקשן שכנראה לא מוכן לקבל טיפול הולם
ועל כן הדיירים לא אמורים לסבול את ההתנהגות ההזויה שלו...

בכל מקרה כזה או אחר צריך להיצמד לחוק ולהישמע להוראות מתי מותר לשמוע מוזיקה/קולנוע ולשמור על השקט ככול הניתן

shlomis1zzz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1440
הצטרף: אפריל 2018
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #80 

erez67 כתב:
...
...

מערכת האכיפה בישראל היא מהטובות בעולם.
...
לא הייתי שש לומר זאת ....
במדינת ישראל כיום ב 2019 העבריינות רק עולה גואה וגועשת ,
צריך לדעת היכן היה הכשל ?
במערכת החינוך הביתי ?
במערכת המשפט ?
בענישה ?
מדוע נכשלנו במתן חינוך ומוסר לילדנו בדור זה והלאה ?
אבי שיבדל לחיים ארוכים בן 70 מספר לי איך קיבל מכות על היד עם נעל אם רק הביט בתעוזה ובמבט מאיים על אביו .
גיסי המבוגר ממני בעשור סיפר לי איך קיבל מכות עם חגורה , אם רק התרועע עם חבורת פושטקים .
אני ושני אחיי קיבלנו מכה קטנה עם סרגל על גב כף היד אם עשיתי משהוא לא חינוכי בעיניו .
אני זוכר איך היה כבוד למנהלת בית הספר והמורה שהיינו מכבדים בעת כניסתה לכיתה .
לא היו ווטספים שמצלמים אונס של מישהיא ושולחים לכל קבוצה קיימת אפשרית .
אני מברך את הוריי על שהביאוני עד הלום והעניקו לי חינוך למופת !
בעוד חבריי נרקומנים ופושטקים לא קטנים .
אישתי שעובדת אשת רכש בצוות עם 7 בנות בעבודה מקבלת מחמאות רבות על היותה שונה לחלוטין בהתנהגותה , בדיבור , בכבוד, בערכים מיתר הבנות (באים אליה ואמרים לה " את לא כמוהם , את משהוא אחר לגמרי" (מאותן בנות).
בשני עשורים האחרונים שמעתי את אחד הדברים המטומטמים " ילד צריך ללכת למשטרה ולהגיש תלונה אם אביו הביא לו פליק בישבן "
אז איך הילד יקבל חינוך ? איך ?
הורה מפחד לחנך את הילד שלו שאמא אחרת לא תראה אותו בפארק מביא לו פליק בטוסיק ואז ילך למעצר.
אז האבא מרים ידיים , והילד לא יודע מה אסור ואיזו התנהגות לא טובה , ולא ראויה .
ואז כשהילד גודל הוא מתחבר לתרבות רעה , סמים , גראס (איפוא זה היה פתוח לכל דיכפין לפני עשור)
ראיתי במו עיניי ילד בגיל 10 מעשן סיגריה אלקטרונית.
ילד בן 4 מאשפז את הגננת שלו כשנותן לה אגרוף בבטן.
ילד בן 7 דוקר בסכין את חבר שלו
ילדים בני 12 אנסו נערה והרסו לה תחיים .
והיד עוד נטויה וזה רק הולך ומחמיר .
מערכת הענישה אינה מרתיעה , כי אותו פושע ישב בכלא שנה ויצא .
עיסקת טיעון יכולה לשחרר רוצח בזמן שנטל חיים של אחר .
עו"ד מוציא קבוצת נערים שאנסו ילדה.
מדינת ישראל 2019 !!!!!!!!!!!!!!!!!
אתם לא רואים מה קורה פה ?
אתם עיוורים ??????
בעוד עשור הארלם תהיה פראיירית ליד מדינת ישראל .
הילדים שלנו ושלהם בסכנה .
תתעוררו מדינת ישראל

shshmul (פותח השרשור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 724
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: שמוליק
מיקום: יבנה
נתן תודות: 144 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #81 

שבוע טוב,
ויקטור
אתה צודק לא יעזור כלום!

שלומי
כל מילה שרשמת נכונה וקולעת בול!
אז כך:
התפתחות טובה עבורי ורעה עבור השכן.
הכל בדיעבד,
היום בבוקר בסביבות 9 בבוקר, שוב אותו ילד צעק בחדר המדרגות, רצה הגורל וזה היה בדיוק ליד דלתו של אותו השכן,.
לפי מיטב ידיעתי השכן פתח דלת וצרח עליו צרחות ,לא מספיק הילד שהוא עדיין בגן ,ראה את אותה הדמות שהיא מבהילה עבורו, שצורח עליו,הילד מסכן,עשה את צרכיו במכנסיו מהבהלה,הקיא את נשמתו.... בחיי מסכן הילד. הוריו יצאו בבהלה מדירתם לראות מה קרה,הם פשוט השתתקו.האבא דחף אתהשכן חזרה לביתו,הזמין משטרה,יש לציין שהשכן לא נגע בו,המשטרה עירבה את לשכת הרווחה, מסתבר שהשכן יש לו רקע אלים,שהיה כבר מאושפז במחלקה פסיכיאטרית,הערב נגשו אליי ההורים,בקשו את הנייד של ואדים (הבן שלו) בקשו ממנו שהוריו יעברו שוב דירה,אחרת לא יודעים כיצד יסתיים הסיפור. בקיצר.....הילד עד עכשיו בהלם לא מוציא מילה ולא רוצה לצאת מהבית מהפחד. כרגע הטיפול בשכן עבר לרווחה,ההורים מחר נוסעים לבקש צו הרחקה מהשכן הזה.
עד כאן,וחלקכם חשבו שאני ''הבריון'' כאן!
אלה ששפטו אותי לכף חובה אני אומר : ''אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו'' (פרקי אבות ב' ד')
ושוב אני חוזר ואומר: לא מאחל לאף אחד שכן כזה, על זה נאמר בתפילת הבוקר ''שתצילני משכן רע''
מקווה שיהיה סוף טוב לכולם.
נ.ב
אמש כן ראיתי את הסרט באותה העוצמה, והשכן משום מה לא הגיב.....
שמוליק
RECIVER-------------- DENON 6500H
FR. SPEAKERS---------- B&W 703 S2
CENTER------------- B&W HTM71 S2
SUR. SPEAKERS------------ KEF T301
ATM. SPEAKERS----------- KEF T101
SUBWOOFER---- SVS SB-16 ULTRA
SCREEN --------------LG OLED C9 "77

shlomis1zzz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1440
הצטרף: אפריל 2018
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #82 

shlomis1zzz כתב:
...
...
לא הייתי שש לומר זאת ....
במדינת ישראל כיום ב 2019 העבריינות רק עולה גואה וגועשת ,
צריך לדעת היכן היה הכשל ?
במערכת החינוך הביתי ?
במערכת המשפט ?
בענישה ?
מדוע נכשלנו במתן חינוך ומוסר לילדנו בדור זה והלאה ?
אבי שיבדל לחיים ארוכים בן 70 מספר לי איך קיבל מכות על היד עם נעל אם רק הביט בתעוזה ובמבט מאיים על אביו .
גיסי המבוגר ממני בעשור סיפר לי איך קיבל מכות עם חגורה , אם רק התרועע עם חבורת פושטקים .
אני ושני אחיי קיבלנו מכה קטנה עם סרגל על גב כף היד אם עשיתי משהוא לא חינוכי בעיניו .
אני זוכר איך היה כבוד למנהלת בית הספר והמורה שהיינו מכבדים בעת כניסתה לכיתה .
לא היו ווטספים שמצלמים אונס של מישהיא ושולחים לכל קבוצה קיימת אפשרית .
אני מברך את הוריי על שהביאוני עד הלום והעניקו לי חינוך למופת !
בעוד חבריי נרקומנים ופושטקים לא קטנים .
אישתי שעובדת אשת רכש בצוות עם 7 בנות בעבודה מקבלת מחמאות רבות על היותה שונה לחלוטין בהתנהגותה , בדיבור , בכבוד, בערכים מיתר הבנות (באים אליה ואמרים לה " את לא כמוהם , את משהוא אחר לגמרי" (מאותן בנות).
בשני עשורים האחרונים שמעתי את אחד הדברים המטומטמים " ילד צריך ללכת למשטרה ולהגיש תלונה אם אביו הביא לו פליק בישבן "
אז איך הילד יקבל חינוך ? איך ?
הורה מפחד לחנך את הילד שלו שאמא אחרת לא תראה אותו בפארק מביא לו פליק בטוסיק ואז ילך למעצר.
אז האבא מרים ידיים , והילד לא יודע מה אסור ואיזו התנהגות לא טובה , ולא ראויה .
ואז כשהילד גודל הוא מתחבר לתרבות רעה , סמים , גראס (איפוא זה היה פתוח לכל דיכפין לפני עשור)
ראיתי במו עיניי ילד בגיל 10 מעשן סיגריה אלקטרונית.
ילד בן 4 מאשפז את הגננת שלו כשנותן לה אגרוף בבטן.
ילד בן 7 דוקר בסכין את חבר שלו
ילדים בני 12 אנסו נערה והרסו לה תחיים .
והיד עוד נטויה וזה רק הולך ומחמיר .
מערכת הענישה אינה מרתיעה , כי אותו פושע ישב בכלא שנה ויצא .
עיסקת טיעון יכולה לשחרר רוצח בזמן שנטל חיים של אחר .
עו"ד מוציא קבוצת נערים שאנסו ילדה.
מדינת ישראל 2019 !!!!!!!!!!!!!!!!!
אתם לא רואים מה קורה פה ?
אתם עיוורים ??????
בעוד עשור הארלם תהיה פראיירית ליד מדינת ישראל .
הילדים שלנו ושלהם בסכנה .
תתעוררו מדינת ישראל
...
צפיתי בסרט זה אתמול בערב ,(מתכנן צפיה שניה בקרוב כדי לסגור חורים בעלילה) והייתי חייב לומר שהזדהתי עם אותו שחקן אדיר.
מה שקורה בסרט זה בדיוק החברה בה אנו גודלים ומגדלים את ילדנו.
עצוב ומלחיץ

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”