מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בזק מבקשת ממשרד התקשורת להסיר את התנגדותו לשדרוג המהירות שלה


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
fighter
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 20, 2007
הבעות תודה: 27
מספר הודעות: 1138

 #16  נשלח: ב' 13/04/2020 21:34

אני לא זוכר כבר, יכול להיות שזה היה הdlink 6740U?
עזבתי את בזק ב 17/8/2018, אז כנראה שבמשך חודשיים לפני הייתי משתמש בGFAST אם זה עוזר לאתר איזה ציוד היו מחלקים אז
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 480
מספר הודעות: 2505

 #17  נשלח: ב' 13/04/2020 22:58

בדיוק כפי שלא קשה היה לנחש, 6740U לא תומך לא רק ב G.FAST, אלה גם בתכונות של VDSL2 המתקדמות, כמו VECTORING או G.IMP או אפילו בפרופיל 35B .
מה שכן היו מחלקים אז לניסוי, אז זה היה מכשירים של ADB , כמו דגם VD5920 .
כך שמי שאמר לך שהית משתתף פעיל בניסוי, כנראה הוא היא קצת הרבה מבולבל או שהתכוונו להגיד שרושמים אותך במאגר של אלה שממתינים לניסוי ובעתיד, אם יהיה צורך יצרו אתך קשר על כך.
(1) הבעות תודה: aka_katz
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ag43
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 23, 2008
הבעות תודה: 107
מספר הודעות: 1344

 #18  נשלח: ג' 14/04/2020 1:16

כפי כבר נאמר כאן - הוט פשוט לא מחזיקה מעמד. בעבודה שלי יש 2 קווים שירדו ל60% מהיכולת שלהם וזה עוד באיזור בלי בתים פרטיים.
גם באנלימיטד יש בעיות. אני פשוט מתחבר לעבודה בVPN (וגם את זה החיבור הביתי לא תמיד מחזיק היום) ומשם עושה את כל הדברים הכבדים (יש תמסורת).

מעבר לנתונים הרישמיים של הקו יש כמובן את עניין התעדוף. תמסורת של אלפי שקלים בחודש תקבל את ה99.999% המובטחים שלה ויהי מה.
חיבור ביתי יקבל את הפירורים שנשארים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vic1234
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2008
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 1983

 #19  נשלח: ג' 14/04/2020 1:53

אצלי לפחות בהוט לא שמתי לב לעומס מיוחד
חבילה של 500 מגה תמיד מקבל יותר מ 300
אצלי הסיב האופטי של הוט מחובר בתוך ארון התקשורת של הביניין וכנראה לא ממש מורגש העומס
פרופיל | שלח הודעה | חפש
NegativeIQ (דן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2005
הבעות תודה: 504
מספר הודעות: 4043

 #20  נשלח: ג' 14/04/2020 11:22

בחזרה לנושא המקורי -
בזק לא רוצה להפעיל את תשתית הסיבים שלה (/להשלים את כל הפרישה) משיקולים כלכליים. משרד התקשורת בתגובה אסר עליה לעשות שום שדרוג בתשתית ה-DSL הקיימת, כדי לגרום במכוון לנחיתות טכנולוגית שלה מול המתחרות כדי לגרום לנטישה של לקוחות ולמצב שבו הנזק הכלכלי שייגרם לבזק מהמצב הנוכחי יהיה יותר גדול מהיענות לדרישות המשרד להפעלת תשתית הסיבים במלואה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
arik100
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 18, 2010
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 153

 #21  נשלח: ג' 14/04/2020 11:29

1. אין לבזק סיבה להשקיע ברשת שלה , גם ככה היא מחזיקה את כל השוק בביצים, כל עוד אין לה תחרות היא תעשה שדרוגים קטנים מאולצים לעמות עם המתחרות
2. זה בהחלט עצוב המצב שלהוט בעצם אין אופק שדרוג בהשוואה לבזק, זה מעיב על התחרות, אבל שאלה האם ההזרמת וידאו שלה היא לא BROADCAST ? ככה שהיא יכולה לחסוך בתעבורה בבניין-רחוב
3. בתור אחד שגולש על פרטנר 1G זה פשוט עולם אחר, אין איטיות אף פעם, וחבל שלא משקיעים ומרשתים את כל הארץ, אני מקווה שלפחות בכל הבניינים החדשים יש חובת פריסה כזאת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3797
מספר הודעות: 69606

 #22  נשלח: ג' 14/04/2020 11:40

sys_admin

נראה לי שאתה מקרה יחודי. סתם מעניין כמה אנשים כאן יש להם חיבור ADSL עם 100M ובאמת מצליחים להגיע ל-100M. אצלי זה 75M בדוחק.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 480
מספר הודעות: 2505

 #23  נשלח: ג' 14/04/2020 11:45

NegativeIQ
·
כפי שכבר הסברתי לא פעם, כולל גם בשירשור זה, לבזק אין שום תמריץ להשקיע היום ברשת שלה. וזה מסיבה פשוטה ביותר, שהיא בלעדית בשוק הישראלי שיכולה לספק תשתיות תקשורת שמתפקדות. וזה כולל גם את השוק הפרטי וגם את השוק העסקי. בגלל זה בזק לבד יכולה להחליט מה יהיו המחירים ומה יהיו חבילות תקשורת לכל פלח שוק. וגם כפי שהסברתי כאן לא פעם, זה שמשרד התקשורת "לא מעודד" אותה לספק חבילות תקשורת ברוחב פס גדול יותר על תשתיות של נחושת קיימת ללקוחות הפרטיים, זה גם דבר שרק מגדיל את הרווחים של בזק. וזה מסיבה מאוד פשוטה, שגם אותה הסברתי, והיא שנגיד ובזק הייתה מתחילה היום לספק חבילות של 1G סימטרי על תשתיות של G.FAST ומתחרת את זה במחירים של השוק הביתי, אז זה היה מחסל לה את הכל השוק הארגוני, דבר שלא הגיוני לעשות. מצד שני, אם היא הייתה מתמחרת את החבילות אלה של 1G, נגיד במחירים של שלושים אלף ש''ח לחודש, אז אני ממש לא בטוח שכל האלה שמתלוננים בפורומים שונים שהם רוצים מהירות גבוהה יותר היו רצים להתחבר לחבילות אלה או שיכולים היו בכלל להרשות לעצמם לשלם על כך.
זה כל הסיפור ואת זה צריך להתחיל להפנים אחרי כל כך הרבה עשורים שנמצאים כאן וצריכים להבין את הדברים הפשוטים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
arik100
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 18, 2010
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 153

 #24  נשלח: ג' 14/04/2020 12:01

רק סיבים אופטיים יצילו אותנו מהמונרכיה של בזק בשוק התקשורת
(1) הבעות תודה: want_upload
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 480
מספר הודעות: 2505

 #25  נשלח: ג' 14/04/2020 12:12

oferlaor כתב:
@sys_admin

נראה לי שאתה מקרה יחודי. סתם מעניין כמה אנשים כאן יש להם חיבור ADSL עם 100M ובאמת מצליחים להגיע ל-100M. אצלי זה 75M בדוחק.
·

בסטטיסטיקה הכללית של בזק מדובר על סדר גודל של כ 20 אחוז של כל הלקוחות בזק מאלה שמחוברים לחבילות של עד 100M. בנוסף לזה, כל היתר הלקוחות שמחוברים לחבילה של 100M בבזק מקבלים באמת לפחות את 70M מהחבילה זו
, בצורה רציפה ובלי בעיות של עומסים או שינויים בין השעות שיא ושפל.
מצד שני, אם מדברים על אלה שהם עובדים מהבית, עובדים של ארגונים ויש להם ממשק ישיר מול בזק או דרך איש קשר שלהם בארגון, אז כאלה אפשר להגיד שכ 95 אחוז מהם מקבלים קו שמגיע בדיוק ל 100M הורדה ול 5 של שליחה. גם, אם בשלב כלשהו הם זיהו בעיות תשתית בבזק אז הטיפול בבעיות אלה הוא מהיר ביותר ברמה של כל המחלקות בבזק.

כמובן זה לא מצב רק בבזק. ברגע שיש לקוח אסטרטגי ( לקוח ארגוני ) אז בכל חברה דואגים לתת לו שירות בהתאם. למשל יש לי מספיק מקרים שבהם אחד מבעלי תפקידים בארגון לא קיבל בבית קליטה סלולרית נדרשת ואחרי שאני טיפלתי בנושא מול חברת סלולר שהארגון עובד אתה, אותה חברת סלולר הזיזה פאנל של אתר סלולרי לכיוון הבית של העובד זה, במיוחד בשבילו. דבר שכמובן פתר לו את הבעיה של קליטה סלולרית בבית.
כך גם מניסיוני, בשלב שהייתי בשמ''פ בצאלים או ברמת הגולן ולא הייתה לי קליטה סלולרית נדרשת, אחרי פנייה ראשונה שלי למנהל תיק לקוח מולו אני עובד בחברה סלולרית, תוך זמן קצר ביותר הפנו פאנל לכיוון המיקום שלי מאתר הסלולרי הקרוב של המפעיל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ag43
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 23, 2008
הבעות תודה: 107
מספר הודעות: 1344

 #26  נשלח: ג' 14/04/2020 12:35

שימו לב שאתם מערבבים שני נושאים - המהירות (והטכנולוגיה הנדרשת בשבילה) והתעדוף.
גם אם מחר כל עם ישראל יהיה מחובר בחיבור סיבים ביתי של 100GB ושוב יווצר עומס על התשתיות (לחו"ל או גם בתוך הארץ) אז עדיין ה100 של התמסורת יקבל מקסימום בזמן שלקוח הסיבים הביתי יקבל מ0.1KB (תסתכלו באותיות הקטנות של החוזה).
פרופיל | שלח הודעה | חפש
arik100
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 18, 2010
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 153

 #27  נשלח: ג' 14/04/2020 14:44

נשמע הזוי שאתה יכול פשוט לכופף תשתיות של הציבור בשביל שיהיה לך ספציפית יותר קליטה..
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 480
מספר הודעות: 2505

 #28  נשלח: ג' 14/04/2020 19:36

arik100
·
לא רק שזה לא הזוי, אלה שזה מובן מאליו ודבר בסיסי ביותר, כי זה מה שנקראה הגדרה של מדיניות Quality of Service , שבמסגרתה חברה פרטית מספקת שירות מוגדר ללקוח שיש לה אמו חוזה SLA מוגדר וללקוחות שכל מה שיש מולם בחברה זה התחייבות של שירות ברמת Best Effort, היא מספקת את מה שנשאר ובזמן שנשאר. כמובן גם שהתשתית זו, היא לא של הציבור, אלה היא של המפעיל והוא זה שמנהל אותה לפי מדיניות מוגדרת שלו.
זה גם ברור מעליו שמפעיל מתייחס בצורה "טיפה" שונה למי שמייצג את לקוח שהחשבונית שלו נסגרת בסכומים של כמה מאות אלפי שקלים בחודש אצל ספק זה, שונה מלקוח שהחשבונית שלו נסגרת בכמה מאות שקלים בודדים בחודש וכל מה שהוא מייצג, זה נגיד כעשרה מכשירים של משפחתו. כל זה הוא יישום פשוט של מדיניות עסקית המוכרת בשם: money talks, bullshit walks.
וכך זה בכל תחום פעילות של כל ספק, כולל זה כמובן, שאם איש קשר של לקוח ארגוני כזה מתקשר לספק שהוא עובד מולו, אז הוא לא שומע מנגינות של מוקד טלפוני של הספק ולא מדבר עם ילדים שעושים משמרות ורק מקריאים מהמסך תירוצים ללקוחות, אלה שיש לו אצל ספק, גם מנהל תיק לקוח, גם יועץ תקשורת טכני וגם גישה ישירה לכל הממשקים של הספק וכל זה ללא המתנה או מנגינות מעצבנות.
(1) הבעות תודה: Pentos
פרופיל | שלח הודעה | חפש
amdr1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 16, 2013
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 338

 #29  נשלח: ג' 14/04/2020 23:15

ביחס לתקופה הנוכחית אינטרנט ביתי עובד בסדר.
"בסדר" לפי דעתי זשעובד בכלל.
אים התקופה תימשך יש סיכוי לא "0"
שזה כמו חשמל ומים יהיו כמה פעמים ביום.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Pentos
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 14, 2008
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 82

 #30  נשלח: ד' 15/04/2020 8:40

sys_admin - תודה על התגובות! מחכים ומעביר טוב את המסר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht