אז ככה ברשותי מסך 55 אינץ סמסונג mu9000 יש לי תופעה מרגיזה מאוד שרק שהמסך במצב של game mode או pc מופיעים לי כמו הבזקים,פסים בצבע אדום ממש לשניה ונעלמים התופעה יכולה לחזור על עצמה פעם ביום. חמש פעמים בשעה, וגם עשר פעמים בעשר דקות. אלקטרוניקס פרו אומרים שהם מאבחנים את המסך ושאם לא תימצא קלה מבחינתם המסך תקין!. בינתיים הביאו לי מסך חלופי q7f שלא עושה את התקלה הזאת לא בgame mode ולא בשום מצב משמע הבעיה במסך.
אשמח לעצות לגבי היתנהלות מולם
המסך נמצא אצלהם כבר שבוע בידיוק ואף אחד לא נותן תשובות.
סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.
- Snirrrr (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 240
- הצטרף: מרץ 2016
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 13 פעמים
@Shasoosh
·נתנו מסך חליפי והכל בסדר בקטע הזה.מעבר לזה שבוע עבר מאז ואף אחד לא ראה לנכון לעדכן איפה זה עומד. אני מוצא את עצמי מתקשר לשאול מה קורה מצאתם את הבעיה? לא מצאתם את הבעיה? רוצה לדעת מה קורה אם המסך שלי בשבוע הזה אבל הוא נמצא במעבדה (בית מקדש שאי אפשר לדבר ולשאול) אני מחייג רוצה לדעת אין בעיה תגידו ייקח שבוע ייקח שבועיים ייקח חודש סבבה,תגידו מצאנו את הבעיה הזמנו חלקים מחכים שיגיע.
התשובה שקיבלתי אחרי שאני מחכה על הקו כל כך הרבה זמן (כי הם לא מתקשרים לעדכן)
זה שהם לא מאתרים את התקלה וככל הנראה המסך תקין מבחינתם!,
כמובן שיש תמונות וסרטונים של התקלה אצלי.
דרך אגב מסך חלופי שנכבה מעצמו ומחליף צבעים אבל מחווה טובה,
לגבי החמישה ימים עסקים זה הזמן שהם יתחייבו לי לא אני אליהם זה הרגשה שבחברה אחרת זה לא היה מתנהל ככה
·נתנו מסך חליפי והכל בסדר בקטע הזה.מעבר לזה שבוע עבר מאז ואף אחד לא ראה לנכון לעדכן איפה זה עומד. אני מוצא את עצמי מתקשר לשאול מה קורה מצאתם את הבעיה? לא מצאתם את הבעיה? רוצה לדעת מה קורה אם המסך שלי בשבוע הזה אבל הוא נמצא במעבדה (בית מקדש שאי אפשר לדבר ולשאול) אני מחייג רוצה לדעת אין בעיה תגידו ייקח שבוע ייקח שבועיים ייקח חודש סבבה,תגידו מצאנו את הבעיה הזמנו חלקים מחכים שיגיע.
התשובה שקיבלתי אחרי שאני מחכה על הקו כל כך הרבה זמן (כי הם לא מתקשרים לעדכן)
זה שהם לא מאתרים את התקלה וככל הנראה המסך תקין מבחינתם!,
כמובן שיש תמונות וסרטונים של התקלה אצלי.
דרך אגב מסך חלופי שנכבה מעצמו ומחליף צבעים אבל מחווה טובה,
לגבי החמישה ימים עסקים זה הזמן שהם יתחייבו לי לא אני אליהם זה הרגשה שבחברה אחרת זה לא היה מתנהל ככה
- Kondo10
- אחראי תחום סרטים וטלויזיה
- הודעות: 7521
- הצטרף: מאי 2018
- נתן תודות: 765 פעמים
- קיבל תודות: 1510 פעמים
- Snirrrr (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 240
- הצטרף: מרץ 2016
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 13 פעמים
@dudis
·קורה תמיד אחי כל עוד הטלוויזיה במצב game mode זה קורה אפילו אם אני בנטפליקס באפליקציה המובנת של המסך עצמו
הוחלפו כבלים hdmi,מגני ברקים,שקעים מה שאתה לא רוצה עשיתי בשביל להבין מאיפה זה מגיע חיברתי ישירות למסך את ההתקנים ולא מהרסיבר רק בשביל לבדוק הבעיה חוזרת על עצמה כל הזמן. ושוב רק בgame mode או שאתה מגדיר את הכניסה כ pc
·קורה תמיד אחי כל עוד הטלוויזיה במצב game mode זה קורה אפילו אם אני בנטפליקס באפליקציה המובנת של המסך עצמו
הוחלפו כבלים hdmi,מגני ברקים,שקעים מה שאתה לא רוצה עשיתי בשביל להבין מאיפה זה מגיע חיברתי ישירות למסך את ההתקנים ולא מהרסיבר רק בשביל לבדוק הבעיה חוזרת על עצמה כל הזמן. ושוב רק בgame mode או שאתה מגדיר את הכניסה כ pc