מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר
קרא שוב את הכתבה....
הכותרת של הכתבה, שאותה העתקת, לא מתאימה לתוכן שהוא פחות או יותר הפוך.
"ראוי להוסיף כי למרות שמחירי המחירון אינם צפויים לרדת, סביר להניח כי חלק גדול מיבואני הרכב ימשיכו להציע הנחות משמעותיות ותנאי רכישה משופרים. זאת, בניסיון להתמודד עם הקיפאון בשוק הרכב - ועם החרפת המשבר הכלכלי. "
ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך
משה
- AviBiton
- גורו HTmobile
- הודעות: 17346
- הצטרף: אפריל 2005
- מיקום: קרית שמונה
- נתן תודות: 503 פעמים
- קיבל תודות: 358 פעמים
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר
אמור להיות ההיפך, אבל בפועל זה לא כך.moco כתב:ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך...
אם נניח שקבוצה 3 (אני חושב) שהיא הקבוצה הפופולרית שכוללת בתוכה את המשפחתיות הקטנות כמו מאזדה 3, טויוטה קורולה ודומיהן מוגדרת כרכבים שהשווי שלהם הוא בין 95,000 ל-110,000 ש"ח, רוב היצרנים ינסו "לקלוע" לאותו טווח מחירים במטרה למכור יותר (במיוחד לחברות הליסינג), עכשיו נניח ששינו את ההגדרה, וכעת קבוצה 3 מתומחרת בין 90,000 ל-100,000 ש"ח (כל המחירים הם דימיוניים), הרי שכדי לשמור על נתח המכירות שלהן, כל החברות צריכות לעדכן מחירים כדי להישאר באותה קבוצה פופולרית, שאם לא כן הם יינזקו קשות.
לחברות (כמו שאנחנו יודעים ) יש הרבה מאיפה לקצץ במחיר ולכן הן יוזילו את מחיר המחירון.
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר
זה ברור לי, אך בכיוון ההפוך.theAman כתב:אמור להיות ההיפך, אבל בפועל זה לא כך.moco כתב:ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך...
אם נניח שקבוצה 3 (אני חושב) שהיא הקבוצה הפופולרית שכוללת בתוכה את המשפחתיות הקטנות כמו מאזדה 3, טויוטה קורולה ודומיהן מוגדרת כרכבים שהשווי שלהם הוא בין 95,000 ל-110,000 ש"ח, רוב היצרנים ינסו "לקלוע" לאותו טווח מחירים במטרה למכור יותר (במיוחד לחברות הליסינג), עכשיו נניח ששינו את ההגדרה, וכעת קבוצה 3 מתומחרת בין 90,000 ל-100,000 ש"ח (כל המחירים הם דימיוניים), הרי שכדי לשמור על נתח המכירות שלהן, כל החברות צריכות לעדכן מחירים כדי להישאר באותה קבוצה פופולרית, שאם לא כן הם יינזקו קשות.
לחברות (כמו שאנחנו יודעים ) יש הרבה מאיפה לקצץ במחיר ולכן הן יוזילו את מחיר המחירון....
היבואניות יגבילו מלמעלה עליות (או יצמצמו איבזור) כדי להישאר בקבוצת שווי זולה יותר.
עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק.
משה
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר
יש להם סיבה מצויינת לא לשנות מחירים , וזה חברות הליסינג . חברות הליסינג נמצאות במצב מאוד קשה, כי שווי הבטחונות שלהם הוא השווי שנותן ה"מעריך הלאומי" למחירי מכוניות משומשות . אם היבואנים יורידו מחירים הם יפגעו אנושות בחברות הליסינג וביחסיהם עם הבנקים , ומכאן הדרך מאוד קצרה להפיכת הקניין הכי גדול שלך לאוייב שלך . ולכן הם יעדיפו לתת אבזור יותר עשיר , טרייד אין במחיר משופר ועוד כול מיני "בונבוניירות" שלא ישתקפו במחירון ע"מ למכור , והעיקר לא להוריד מחירים . כול זה מדובר כמובן בסגמנט ששיך לשוק הליסינג , במכוניות יוקרה הסיפור הוא אחרmoco כתב: עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק....
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר
אתה צריך להאמין גם שהבנקים ממש מטומטמים וגם שיצחק לוי ממש מטומטם.truejoker כתב:יש להם סיבה מצויינת לא לשנות מחירים , וזה חברות הליסינג . חברות הליסינג נמצאות במצב מאוד קשה, כי שווי הבטחונות שלהם הוא השווי שנותן ה"מעריך הלאומי" למחירי מכוניות משומשות . אם היבואנים יורידו מחירים הם יפגעו אנושות בחברות הליסינג וביחסיהם עם הבנקים , ומכאן הדרך מאוד קצרה להפיכת הקניין הכי גדול שלך לאוייב שלך . ולכן הם יעדיפו לתת אבזור יותר עשיר , טרייד אין במחיר משופר ועוד כול מיני "בונבוניירות" שלא ישתקפו במחירון ע"מ למכור , והעיקר לא להוריד מחירים . כול זה מדובר כמובן בסגמנט ששיך לשוק הליסינג , במכוניות יוקרה הסיפור הוא אחרmoco כתב: עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק.......
לא קונה את זה.
היבואנים לא יכולים על ידי שמירת המחירון של החדשות לעבוד על כל העולם בקשר לערך בטחונות של הליסינג.
לדעתי זה פשוט עיניין של זמן. כל מי שמוכר מנסה לדחות עד כמה שאפשר את ההודאה הפומבית בירידת ערך סחורתו (קרי, שינוי המחירון הרשמי) על ידי נתינת הנחות לא רשמיות.
משה