מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

נושאים שאינם קשורים בהכרח לתחום הקולנוע הביתי או האודיו אך עדיין עשויים לעניין את הקהל שלנו.

חשוב שלא לערב נושאים שנויים במחלוקת (פוליטיקה למשל).
Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

נושא שלא נקרא #1 


moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

נושא שלא נקרא #2 

...
קרא שוב את הכתבה.
הכותרת של הכתבה, שאותה העתקת, לא מתאימה לתוכן שהוא פחות או יותר הפוך.

"ראוי להוסיף כי למרות שמחירי המחירון אינם צפויים לרדת, סביר להניח כי חלק גדול מיבואני הרכב ימשיכו להציע הנחות משמעותיות ותנאי רכישה משופרים. זאת, בניסיון להתמודד עם הקיפאון בשוק הרכב - ועם החרפת המשבר הכלכלי. "

ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך :?
משה

AviBiton
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

נושא שלא נקרא #3 

moco כתב:ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך :?
...
אמור להיות ההיפך, אבל בפועל זה לא כך.
אם נניח שקבוצה 3 (אני חושב) שהיא הקבוצה הפופולרית שכוללת בתוכה את המשפחתיות הקטנות כמו מאזדה 3, טויוטה קורולה ודומיהן מוגדרת כרכבים שהשווי שלהם הוא בין 95,000 ל-110,000 ש"ח, רוב היצרנים ינסו "לקלוע" לאותו טווח מחירים במטרה למכור יותר (במיוחד לחברות הליסינג), עכשיו נניח ששינו את ההגדרה, וכעת קבוצה 3 מתומחרת בין 90,000 ל-100,000 ש"ח (כל המחירים הם דימיוניים), הרי שכדי לשמור על נתח המכירות שלהן, כל החברות צריכות לעדכן מחירים כדי להישאר באותה קבוצה פופולרית, שאם לא כן הם יינזקו קשות.
לחברות (כמו שאנחנו יודעים :wink: ) יש הרבה מאיפה לקצץ במחיר ולכן הן יוזילו את מחיר המחירון.

ride
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מקרנים
אחראי תחום מקרנים
הודעות: 6449
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: יניב דיין
מיקום: יבנה
נתן תודות: 226 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #4 

theAman,

תיקון קטן, קבוצה 2 היא הקבוצה הפופולרית בארץ (מאזדה 2,3, פוקוס, קורולה, C4 ועוד)

AviBiton
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

ride כתב:theAman,

תיקון קטן, קבוצה 2 היא הקבוצה הפופולרית בארץ (מאזדה 2,3, פוקוס, קורולה, C4 ועוד)
...
(Y)
תודה על התיקון, לא הייתי בטוח, בגלל זה רשמתי שאני חושב שזו קבוצה 3 (מה לעשות, לי יש רכב פרטי ולא ליסינג :) ).

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

נושא שלא נקרא #6 

theAman כתב:
moco כתב:ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך :?
...
אמור להיות ההיפך, אבל בפועל זה לא כך.
אם נניח שקבוצה 3 (אני חושב) שהיא הקבוצה הפופולרית שכוללת בתוכה את המשפחתיות הקטנות כמו מאזדה 3, טויוטה קורולה ודומיהן מוגדרת כרכבים שהשווי שלהם הוא בין 95,000 ל-110,000 ש"ח, רוב היצרנים ינסו "לקלוע" לאותו טווח מחירים במטרה למכור יותר (במיוחד לחברות הליסינג), עכשיו נניח ששינו את ההגדרה, וכעת קבוצה 3 מתומחרת בין 90,000 ל-100,000 ש"ח (כל המחירים הם דימיוניים), הרי שכדי לשמור על נתח המכירות שלהן, כל החברות צריכות לעדכן מחירים כדי להישאר באותה קבוצה פופולרית, שאם לא כן הם יינזקו קשות.
לחברות (כמו שאנחנו יודעים :wink: ) יש הרבה מאיפה לקצץ במחיר ולכן הן יוזילו את מחיר המחירון.
...
זה ברור לי, אך בכיוון ההפוך.
היבואניות יגבילו מלמעלה עליות (או יצמצמו איבזור) כדי להישאר בקבוצת שווי זולה יותר.
עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק.
משה

truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5738
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 52 פעמים

Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

נושא שלא נקרא #7 

moco כתב: עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק.
...
יש להם סיבה מצויינת לא לשנות מחירים , וזה חברות הליסינג . חברות הליסינג נמצאות במצב מאוד קשה, כי שווי הבטחונות שלהם הוא השווי שנותן ה"מעריך הלאומי" למחירי מכוניות משומשות . אם היבואנים יורידו מחירים הם יפגעו אנושות בחברות הליסינג וביחסיהם עם הבנקים , ומכאן הדרך מאוד קצרה להפיכת הקניין הכי גדול שלך לאוייב שלך . ולכן הם יעדיפו לתת אבזור יותר עשיר , טרייד אין במחיר משופר ועוד כול מיני "בונבוניירות" שלא ישתקפו במחירון ע"מ למכור , והעיקר לא להוריד מחירים . כול זה מדובר כמובן בסגמנט ששיך לשוק הליסינג , במכוניות יוקרה הסיפור הוא אחר

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

נושא שלא נקרא #8 

truejoker כתב:
moco כתב: עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק.
...
יש להם סיבה מצויינת לא לשנות מחירים , וזה חברות הליסינג . חברות הליסינג נמצאות במצב מאוד קשה, כי שווי הבטחונות שלהם הוא השווי שנותן ה"מעריך הלאומי" למחירי מכוניות משומשות . אם היבואנים יורידו מחירים הם יפגעו אנושות בחברות הליסינג וביחסיהם עם הבנקים , ומכאן הדרך מאוד קצרה להפיכת הקניין הכי גדול שלך לאוייב שלך . ולכן הם יעדיפו לתת אבזור יותר עשיר , טרייד אין במחיר משופר ועוד כול מיני "בונבוניירות" שלא ישתקפו במחירון ע"מ למכור , והעיקר לא להוריד מחירים . כול זה מדובר כמובן בסגמנט ששיך לשוק הליסינג , במכוניות יוקרה הסיפור הוא אחר
...
אתה צריך להאמין גם שהבנקים ממש מטומטמים וגם שיצחק לוי ממש מטומטם.
לא קונה את זה.
היבואנים לא יכולים על ידי שמירת המחירון של החדשות לעבוד על כל העולם בקשר לערך בטחונות של הליסינג.
לדעתי זה פשוט עיניין של זמן. כל מי שמוכר מנסה לדחות עד כמה שאפשר את ההודאה הפומבית בירידת ערך סחורתו (קרי, שינוי המחירון הרשמי) על ידי נתינת הנחות לא רשמיות.
משה

שלח תגובה

חזור אל “ללא קשר”