שיטת "המספרים" בסופרפארם..

נושאים שאינם קשורים בהכרח לתחום הקולנוע הביתי או האודיו אך עדיין עשויים לעניין את הקהל שלנו.

חשוב שלא לערב נושאים שנויים במחלוקת (פוליטיקה למשל).
Lior_M (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7870
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 390 פעמים

שיטת "המספרים" בסופרפארם..

נושא שלא נקרא #1 

הקדמה :
אני לא אוהב את התרבות הישראלית ( למרות שאני חלק ממנה ),
תרבות הקומבינה, תרבות ה"גבר, גבר", תרבות ה"יאללה חומוס" ויהיה בסדר.
האמת היא שלפעמים אני מרגיש ממש רע עם עצמי בגלל שאני פשוט לא אוהב את
המקום שבו אני חיי,
אבל בחיים כמו בחיים תמיד אתה נתקל במשהו שגורם לך לחשוב שאולי אתה כן צודק,
והביקורת שיש לך על מה שקורה פה היא לגיטימית.

סיפור המעשה :
שישי בצהריים, סופרפארם קניון נס-ציונה.
למי שלא מכיר, נס ציונה היא עיר קטנה יחסית ( 30-35 אלף תושבים ). בהחלט לא כמות אנשים שאמורה לגרום לתור של שעה ורבע בבית המרקחת שבתוך הסופרפארם וזה לא חד-פעמי.
בכל פעם שאני או אשתי נכנסים לשם זה לפחות שעה.
היום סוף סוף הבנתי למה זה קורה.
בסופרפארם החליטו לבוא לקראת הלקוחות. בכניסה יושבת בחורה ( בדרך כלל נאה ) ששואלת אם אתה צריך תרופה במרשם. אם כן, היא מצלמת את המרשם ונותנת לך מספר בשביל התור. הצילום שלה עובר לבית המרקחת והמטרה היא שהרוקח יכין את התרופה בזמן שאתה ממתין לתורך. עד כאן הכל טוב ויפה.

ההפתעה :
בקיצור, אני עומד בתור ( עמדתי מ 11 ורבע עד 12 וארבעים ) היה לי מספר 163 והלוח הראה 123. במהלך השעה וקצת שחיכיתי נכנסו לפחות עשרה אנשים עם מספרים מתחת ל 100 ..
הכיצד שואל את עצמו הלקוח התמים ? פשוט מאוד..
מדיניות סופרפארם היא כזו :
אתה יכול לקחת מספר נניח ב 8 בבוקר, וללכת לעשות מה שאתה רוצה ( סידורים, קניות, מוסך .. מה שבא לך. ) בינתיים המספרים רצים. אם אתה חוזר ופיספסת את המספר שלך,
( לא ב 1 , לא ב 2, נגיד ב 107 ) אין בעיה !!!.
אתה עוקף את התור. כן כן, גם אם יש לך מספר 38 והמונה מראה 160, אתה תכנס מייד ! בלי לחכות שניה .. והכל בגיבוי של הסופרפארם.. כן כן , זו המדיניות חברים פשוט מדהים.

תהיות :
אז ... נכון שיש מיתון ואבטלה,
אבל בכל זאת .. לשלם למישהו בשביל לחלק מספרים לתור כאשר אין להם שום משמעות ?
הריי אם אנשים לא נכנסים לפי התור בשביל מה כל האופרציה ?
ללא ספק אם אני שר המסחר והתעשייה אני מעניק להם מדליה על עידוד התעסוקה בתקופה כה קשה.

מסקנה:
מצד שני אני לא שר המסחר והתעשייה ( מי זה בכלל ? , מה זה משנה הוא תיכף מתחלף ),
ולכן לא נותר לי אלא לאחל להם :

אמן שיפשטו את הרגל מחר.

עסק שמתנהל בצורה כזו לא מגיע לו שיכנס אליו אפילו לא לקוח אחד.

שבת שלום..
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

(n) (n)
מוזר מאוד.
זו שיטה דבילית לגמרי ומיותרת.
כבר עדיף בלי מספרים בכלל...


Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אין לכם בית מרקחת סתם ככה ברחוב? זה היחידי בנס ציונה?
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

בכל מקום שפוי אם בעל מספר לא שם, הוא מריך לקחת מספר מחדש.

ישראלים זה עם מיוחד, אין ספק שהם הביסו את המערכת ולא אכפת להם שזה לחלוטין לא הוגן.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

8O
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לא ברור לי שהבנתי את הבעיה (חוץ מבעיית עומס היתר הברורה - כדאי לפתוח בית מרקחת בנס ציונה לפי כך).

אני רוצה תרופה, אני בא בבוקר נותן לבחורה לצלם את המרשם והולך לדרכי, חוזר לא משנה מתי ולוקח את התרופה.
בשביל מה התור, רק לתשלום? אם כך למה הוא כל כך ארוך ודורש מספרים? זה צריך לקחת כדקה לשלם עבור התרופה וללכת הבייתה.
משה

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

השיטה עובדת היטב לפחות בסניף הסופרפארם,בקריון הצפון שמשרת אוכלוסיה של 150000.ברגע שהמירשם פוקסס על ידיי הדיילת הכוסית שבכניסה, התרופות מחכות ומה שנישאר
זה לגהץ את כרטיס האשראי.
שרות יעיל,איין על סופר-פארם, הלוואי שקופת חולים הכללית תאמץ את הנוהל בבתיי המרקחת שלה.בבית המרקחת של הכללית שנימצא מרחק יריקה מהסופרפארם, ההמתנה
בשעות הבוקר קרובה לשעה בממוצע, בסופר פארם הצמוד תוך כמה דקות ,בלי עצבים.

Lior_M (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7870
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 390 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

moco כתב:לא ברור לי שהבנתי את הבעיה (חוץ מבעיית עומס היתר הברורה - כדאי לפתוח בית מרקחת בנס ציונה לפי כך).

אני רוצה תרופה, אני בא בבוקר נותן לבחורה לצלם את המרשם והולך לדרכי, חוזר לא משנה מתי ולוקח את התרופה.
בשביל מה התור, רק לתשלום? אם כך למה הוא כל כך ארוך ודורש מספרים? זה צריך לקחת כדקה לשלם עבור התרופה וללכת הבייתה.
...
התור ארוך כי הוא ארוך,
זו לא הבעיה העיקרית.
הבעיה היא שמילא יש 40 מספרים לפניך בתור, אבל למה מתווספים עוד 20 שלא טרחו לעמוד בתור, הלכו לדרכם, וחזרו מתי שבא להם.
שיקחו מספר חדש ויעמדו כמו כולם.

ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

מה שעדיין לא ברור לי זה מהות התור.
התור הוא רק למי שהזמין דרך הבחורה מראש או לכולם?
אם הוא רק למי שהזמין מראש, אז אתה צודק, ובעצם בכלל לא צריך מספר, והתור אמור להיות קצר מאוד, אחרת מה הואילו חכמים.
אם הוא לכולם , אז אתה גם צודק, אבל אז באמת השיטה לא מובנת כי לא חסכת זמן חוץ מזמן הכנת התרופות שלך בלבד שהוא קצר.

בקיצור , אתה בהחלט צודק לגבי מי שפספס את התור. אני פשוט תוהה לגבי מטרת השיטה עם הבחורה בכלל.
משה

Lior_M (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7870
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 390 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

moco כתב:מה שעדיין לא ברור לי זה מהות התור.
התור הוא רק למי שהזמין דרך הבחורה מראש או לכולם?
אם הוא רק למי שהזמין מראש, אז אתה צודק, ובעצם בכלל לא צריך מספר, והתור אמור להיות קצר מאוד, אחרת מה הואילו חכמים.
אם הוא לכולם , אז אתה גם צודק, אבל אז באמת השיטה לא מובנת כי לא חסכת זמן חוץ מזמן הכנת התרופות שלך בלבד שהוא קצר.

בקיצור , אתה בהחלט צודק לגבי מי שפספס את התור. אני פשוט תוהה לגבי מטרת השיטה עם הבחורה בכלל.
...
הסיפור עם הצילום שעובר לרוקח הוא בשביל להכין לנותן השירות את התרופה כלומר, כאשר אתה כבר מגיע לרוקח ( אחרי שעמדת שעה ) הוא לא צריך לחפש את התרופה. היא כבר תהיה על המדף יחד עם צילום המרשם שלך. ( מישהו מקבל את המרשמים וכבר מכין את התרופות ).

כמו שאמרתי פה לא הבעיה. הרעיון דווקא יפה. הבעיה היא שאנשים נכנסים לא בתור שלהם והתופעה מגובה על ידי הרשת עצמה.

ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

moco
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 20575
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 349 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

בלי קשר לבעיה שהעלית, נשמע לי אידיוטי לחסוך לבן אדם כמה דקות של הכנת התרופה כשיש לך תור באורך שעה.
פותרים את הבעיה הלא נכונה.
אין באמת בית מרקחת אחר בסביבה? לא נתקלתי אף פעם בתורים כאלה ארוכים בבית מרקחת. אפילו בקופ"ח לפני 30 שנה, שתור ארוך היה נפוץ.
משה

shiki
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1920
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: שלומי
מיקום: גדרה
נתן תודות: 257 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

ממש לא ברור..

לא הייתי עומד בתור בשביל תרופת מרשם מעל שעה !!! :evil:
זה יכול להוציא מהדעת!!!
במיוחד שיש כל הרבה בתי מרקחת (וכל כך הרבה סניפי סופר פארם..!)
ובמקרה שלך אם העומס בסניף הזה הוא דבר קבוע, עדיף כבר לקפוץ לרחובות שם יש שלושה סניפים ברדיוס של 2 ק"מ !

ds
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 570
הצטרף: אוגוסט 2007
מיקום: נס ציונה
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אני פשוט לא מבין את הסיפור. גם אני גר בנס ציונה ואני אף פעם לא קונה את התרופות בסופר פארם משום שכפי שנאמר זה בלתי אפשרי. אני מייעץ לליאור לקנות בבית המרקחת הפרטי שאף פעם אין בו תורים והוא לא רחוק משם וכן ישנו בית מרקחת בסניף של שופרסל דיל שגם הוא לא רחוק וגם שם כמעט ואין תורים ואם יש הם קצרים.
האשמה איננה בסופרפארם אלה באנשים שמתעקשים לקנות בצורה כזו, אם אף אחד לא היה קונה אצלם הם היו מוצאים את הדרך לשפר את השרות.

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20360
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 938 פעמים
קיבל תודות: 819 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

האשמה היא בסופרפארם
והיות ועבדתי איתם לא מעט
הכל נלקח בחשבון
והם יודעים שאם לא יקפידו על סדר המספרם אנשים ירגישו נולבצע קניות במחלקות אחרות.

אבל כמו שצוין,
לא חייבים לרכש אצלם
העם דורש..... כל מיני דברים

שלח תגובה

חזור אל “ללא קשר”