הקדמה :
אני לא אוהב את התרבות הישראלית ( למרות שאני חלק ממנה ),
תרבות הקומבינה, תרבות ה"גבר, גבר", תרבות ה"יאללה חומוס" ויהיה בסדר.
האמת היא שלפעמים אני מרגיש ממש רע עם עצמי בגלל שאני פשוט לא אוהב את
המקום שבו אני חיי,
אבל בחיים כמו בחיים תמיד אתה נתקל במשהו שגורם לך לחשוב שאולי אתה כן צודק,
והביקורת שיש לך על מה שקורה פה היא לגיטימית.
סיפור המעשה :
שישי בצהריים, סופרפארם קניון נס-ציונה.
למי שלא מכיר, נס ציונה היא עיר קטנה יחסית ( 30-35 אלף תושבים ). בהחלט לא כמות אנשים שאמורה לגרום לתור של שעה ורבע בבית המרקחת שבתוך הסופרפארם וזה לא חד-פעמי.
בכל פעם שאני או אשתי נכנסים לשם זה לפחות שעה.
היום סוף סוף הבנתי למה זה קורה.
בסופרפארם החליטו לבוא לקראת הלקוחות. בכניסה יושבת בחורה ( בדרך כלל נאה ) ששואלת אם אתה צריך תרופה במרשם. אם כן, היא מצלמת את המרשם ונותנת לך מספר בשביל התור. הצילום שלה עובר לבית המרקחת והמטרה היא שהרוקח יכין את התרופה בזמן שאתה ממתין לתורך. עד כאן הכל טוב ויפה.
ההפתעה :
בקיצור, אני עומד בתור ( עמדתי מ 11 ורבע עד 12 וארבעים ) היה לי מספר 163 והלוח הראה 123. במהלך השעה וקצת שחיכיתי נכנסו לפחות עשרה אנשים עם מספרים מתחת ל 100 ..
הכיצד שואל את עצמו הלקוח התמים ? פשוט מאוד..
מדיניות סופרפארם היא כזו :
אתה יכול לקחת מספר נניח ב 8 בבוקר, וללכת לעשות מה שאתה רוצה ( סידורים, קניות, מוסך .. מה שבא לך. ) בינתיים המספרים רצים. אם אתה חוזר ופיספסת את המספר שלך,
( לא ב 1 , לא ב 2, נגיד ב 107 ) אין בעיה !!!.
אתה עוקף את התור. כן כן, גם אם יש לך מספר 38 והמונה מראה 160, אתה תכנס מייד ! בלי לחכות שניה .. והכל בגיבוי של הסופרפארם.. כן כן , זו המדיניות חברים פשוט מדהים.
תהיות :
אז ... נכון שיש מיתון ואבטלה,
אבל בכל זאת .. לשלם למישהו בשביל לחלק מספרים לתור כאשר אין להם שום משמעות ?
הריי אם אנשים לא נכנסים לפי התור בשביל מה כל האופרציה ?
ללא ספק אם אני שר המסחר והתעשייה אני מעניק להם מדליה על עידוד התעסוקה בתקופה כה קשה.
מסקנה:
מצד שני אני לא שר המסחר והתעשייה ( מי זה בכלל ? , מה זה משנה הוא תיכף מתחלף ),
ולכן לא נותר לי אלא לאחל להם :
אמן שיפשטו את הרגל מחר.
עסק שמתנהל בצורה כזו לא מגיע לו שיכנס אליו אפילו לא לקוח אחד.
שבת שלום..
שיטת "המספרים" בסופרפארם..
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
לא ברור לי שהבנתי את הבעיה (חוץ מבעיית עומס היתר הברורה - כדאי לפתוח בית מרקחת בנס ציונה לפי כך).
אני רוצה תרופה, אני בא בבוקר נותן לבחורה לצלם את המרשם והולך לדרכי, חוזר לא משנה מתי ולוקח את התרופה.
בשביל מה התור, רק לתשלום? אם כך למה הוא כל כך ארוך ודורש מספרים? זה צריך לקחת כדקה לשלם עבור התרופה וללכת הבייתה.
אני רוצה תרופה, אני בא בבוקר נותן לבחורה לצלם את המרשם והולך לדרכי, חוזר לא משנה מתי ולוקח את התרופה.
בשביל מה התור, רק לתשלום? אם כך למה הוא כל כך ארוך ודורש מספרים? זה צריך לקחת כדקה לשלם עבור התרופה וללכת הבייתה.
משה
- זורו44
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5453
- הצטרף: ינואר 2008
- מיקום: קריות
- נתן תודות: 422 פעמים
- קיבל תודות: 190 פעמים
השיטה עובדת היטב לפחות בסניף הסופרפארם,בקריון הצפון שמשרת אוכלוסיה של 150000.ברגע שהמירשם פוקסס על ידיי הדיילת הכוסית שבכניסה, התרופות מחכות ומה שנישאר
זה לגהץ את כרטיס האשראי.
שרות יעיל,איין על סופר-פארם, הלוואי שקופת חולים הכללית תאמץ את הנוהל בבתיי המרקחת שלה.בבית המרקחת של הכללית שנימצא מרחק יריקה מהסופרפארם, ההמתנה
בשעות הבוקר קרובה לשעה בממוצע, בסופר פארם הצמוד תוך כמה דקות ,בלי עצבים.
זה לגהץ את כרטיס האשראי.
שרות יעיל,איין על סופר-פארם, הלוואי שקופת חולים הכללית תאמץ את הנוהל בבתיי המרקחת שלה.בבית המרקחת של הכללית שנימצא מרחק יריקה מהסופרפארם, ההמתנה
בשעות הבוקר קרובה לשעה בממוצע, בסופר פארם הצמוד תוך כמה דקות ,בלי עצבים.
- Lior_M (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7870
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 390 פעמים
התור ארוך כי הוא ארוך,moco כתב:לא ברור לי שהבנתי את הבעיה (חוץ מבעיית עומס היתר הברורה - כדאי לפתוח בית מרקחת בנס ציונה לפי כך).
אני רוצה תרופה, אני בא בבוקר נותן לבחורה לצלם את המרשם והולך לדרכי, חוזר לא משנה מתי ולוקח את התרופה.
בשביל מה התור, רק לתשלום? אם כך למה הוא כל כך ארוך ודורש מספרים? זה צריך לקחת כדקה לשלם עבור התרופה וללכת הבייתה....
זו לא הבעיה העיקרית.
הבעיה היא שמילא יש 40 מספרים לפניך בתור, אבל למה מתווספים עוד 20 שלא טרחו לעמוד בתור, הלכו לדרכם, וחזרו מתי שבא להם.
שיקחו מספר חדש ויעמדו כמו כולם.
ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
מה שעדיין לא ברור לי זה מהות התור.
התור הוא רק למי שהזמין דרך הבחורה מראש או לכולם?
אם הוא רק למי שהזמין מראש, אז אתה צודק, ובעצם בכלל לא צריך מספר, והתור אמור להיות קצר מאוד, אחרת מה הואילו חכמים.
אם הוא לכולם , אז אתה גם צודק, אבל אז באמת השיטה לא מובנת כי לא חסכת זמן חוץ מזמן הכנת התרופות שלך בלבד שהוא קצר.
בקיצור , אתה בהחלט צודק לגבי מי שפספס את התור. אני פשוט תוהה לגבי מטרת השיטה עם הבחורה בכלל.
התור הוא רק למי שהזמין דרך הבחורה מראש או לכולם?
אם הוא רק למי שהזמין מראש, אז אתה צודק, ובעצם בכלל לא צריך מספר, והתור אמור להיות קצר מאוד, אחרת מה הואילו חכמים.
אם הוא לכולם , אז אתה גם צודק, אבל אז באמת השיטה לא מובנת כי לא חסכת זמן חוץ מזמן הכנת התרופות שלך בלבד שהוא קצר.
בקיצור , אתה בהחלט צודק לגבי מי שפספס את התור. אני פשוט תוהה לגבי מטרת השיטה עם הבחורה בכלל.
משה
- Lior_M (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7870
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 390 פעמים
הסיפור עם הצילום שעובר לרוקח הוא בשביל להכין לנותן השירות את התרופה כלומר, כאשר אתה כבר מגיע לרוקח ( אחרי שעמדת שעה ) הוא לא צריך לחפש את התרופה. היא כבר תהיה על המדף יחד עם צילום המרשם שלך. ( מישהו מקבל את המרשמים וכבר מכין את התרופות ).moco כתב:מה שעדיין לא ברור לי זה מהות התור.
התור הוא רק למי שהזמין דרך הבחורה מראש או לכולם?
אם הוא רק למי שהזמין מראש, אז אתה צודק, ובעצם בכלל לא צריך מספר, והתור אמור להיות קצר מאוד, אחרת מה הואילו חכמים.
אם הוא לכולם , אז אתה גם צודק, אבל אז באמת השיטה לא מובנת כי לא חסכת זמן חוץ מזמן הכנת התרופות שלך בלבד שהוא קצר.
בקיצור , אתה בהחלט צודק לגבי מי שפספס את התור. אני פשוט תוהה לגבי מטרת השיטה עם הבחורה בכלל....
כמו שאמרתי פה לא הבעיה. הרעיון דווקא יפה. הבעיה היא שאנשים נכנסים לא בתור שלהם והתופעה מגובה על ידי הרשת עצמה.
ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
- ds
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 570
- הצטרף: אוגוסט 2007
- מיקום: נס ציונה
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 6 פעמים
אני פשוט לא מבין את הסיפור. גם אני גר בנס ציונה ואני אף פעם לא קונה את התרופות בסופר פארם משום שכפי שנאמר זה בלתי אפשרי. אני מייעץ לליאור לקנות בבית המרקחת הפרטי שאף פעם אין בו תורים והוא לא רחוק משם וכן ישנו בית מרקחת בסניף של שופרסל דיל שגם הוא לא רחוק וגם שם כמעט ואין תורים ואם יש הם קצרים.
האשמה איננה בסופרפארם אלה באנשים שמתעקשים לקנות בצורה כזו, אם אף אחד לא היה קונה אצלם הם היו מוצאים את הדרך לשפר את השרות.
האשמה איננה בסופרפארם אלה באנשים שמתעקשים לקנות בצורה כזו, אם אף אחד לא היה קונה אצלם הם היו מוצאים את הדרך לשפר את השרות.