מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שרשור הספורט ואירועי הספורט הגדולים בארץ ובעולם!


עמוד 54 מתוך 1277
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  53  |  54  |  55  | ... |  1275  |  1276  |  1277  |  הבא 
   פורומים > תוכן (סרטים/מוזיקה) > ספורט
מחבר הודעה
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 317
מספר הודעות: 20409

 #796  נשלח: שבת 25/07/2009 19:47

האמת, גם את הקטע בריצה אף פעם לא הבנתי לגמרי. תמיד אני שואל את עצמי למה הפייבוריט לא יכול להיות מכתיב הקצב של עצמו.
טוב, ברור לי שאני לא יכול באמת להבין בלי להתנסות, ולא נראה לי שזה יהיה בגלגול הזה

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #797  נשלח: שבת 25/07/2009 20:32

moco כתב:
האמת, גם את הקטע בריצה אף פעם לא הבנתי לגמרי. תמיד אני שואל את עצמי למה הפייבוריט לא יכול להיות מכתיב הקצב של עצמו.
טוב, ברור לי שאני לא יכול באמת להבין בלי להתנסות, ולא נראה לי שזה יהיה בגלגול הזה


אני מבין את שאלתך ובאמת לדעתי ההסבר קשור ליתרון מנטלי ולא רק ליתרון פיסי,
אני אתן לך דוגמה צנועה שלי אותה אני מרגיש כל הזמן ברכיבות כביש שאני עושה עם רוכבים אחרים,
ברגע שאני ורוכב נוסף מתחילים טיפוס ארוך כלשהו (נניח את הטיפוס של נס הרים) אחד משני מצבים מתרחש:
1. אני המוביל והרוכב השני צמוד לי לגלגל האחורי
2. אני צמוד לגלגל האחורי שלו

במקרה הראשון,
אני רוכב בקצב מהיר אבל לא יותר מידי מהסיבה שאני רוצה תמיד להשאיר לי כוח למצב שהרוכב מאחורי פתאום ינסה לברוח לי. אין לי שום יכולת לדעת האם הרוכב מאחורי מתאמץ או לא ! אני רק מרגיש אותו כל הזמן רוכב על הזנב שלי ! ככל שהטיפוס נמשך אני כמובן עייף יותר והחשש שלי שהרוכב מאחורי עוד שנייה בורח ולי ואני מרגיש שכבר אין לי את הכוח לתפוס אותו במידה וזה יתרחש ! לא קל לרכב במצב כזה ! אתה כל הזמן בחשש ! שים לב שאפילו אם יש לי את הכוח לנסות לברוח ממנו, בגלל חוסר הידע שלי מהכוח שלו אני לא אנסה "לבזבז" מאמץ זה כי זה עלול יהיה לשרוף אותי !

במקרה השני,
אני צמוד לגלגל שלו, אני מרגיש את הקצב שלו, אני רואה בדיוק באיזה הילוך הוא עולה, אני על פי שפת גוף שלו מרגיש כמה העלייה קשה לו. במידה ויש לי את הכוח אני אתקיף אותו ברגע שאני ארגיש שהוא מאט, שהוא בקושי (נניח ברגע שאני אראה שהוא מוריד הילוך). במידה ואין לי את הכוח לתקוף, עדיין, אני אתן את כל מה שיש לי ואדבק אליו במטרה שהוא יחשוב שהנה עוד רגע אני נותן גז ועוקף אותו בעלייה ! בנוסף צריך לשים לב שההתקפה שלי תפתיע אותו הרבה יותר מההתקפה שלו מהסיבה שאני רואה אותה מתרחש מול עיני (הוא מעלה הילוך, הוא נעמד על האופניים וכו), במקרה ההפוך ההתקפה מגיע פתאום בשקט מאחורה וייתכן שזה בדיוק ברגע הכי לא נוח מבחינתך (נניח ברגע שאתה בדיוק שותה), צריך גם להבין שברגע שמישהו מצליח להתרחק מהשני מרחק של מספר מטרים בלי שהאחרון יגיב, מנטלית הבורח "בראש שלו" כבר ניצח, הוא זיהה את הגבול היכולת של הרוכב מאחוריו (הרוכב שנשאר מאחור חשף את הקלף הכי חשוב שלו וזה גבול הקושי שלו), זה שמאחורה מרגיש שזהו אם הרוכב ברח ממנו אין לו שום סיכוי לתפוס אותו "ובראש" הוא כבר הפסיד את הקרב (למרות שאולי דווקא פיזית יש לו סיכוי לנצח אותו)

בטור אפשר לראות שמידי פעם רוכב מנסה לברוח לקבוצה (נניח קונטדור), אחרי כמה עשרות מטרים הרוכב מביט לאחור לבדוק האם יש תגובה מצד הרוכבים האחרים, במידה ואין הוא מבין שזהו ! הקטע שלו, ואז הוא מגייס כוחות מהידיעה שהוא חשף את הקלפים של כל הרוכבים מאחוריו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 317
מספר הודעות: 20409

 #798  נשלח: שבת 25/07/2009 20:42

הסבר יפה מאוד
מזכיר קצת את הרוכבים בולודרום.

אם מישהו נצמד אליך, זה כל כך קשה לשים לב להילוך שלו ולפוזה שלו. אם לא נוח להציץ אחורה כל הזמן, אפשר מראה קטנה (ליד המשקפיים)

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #799  נשלח: שבת 25/07/2009 21:10

moco כתב:
הסבר יפה מאוד
מזכיר קצת את הרוכבים בולודרום.

אם מישהו נצמד אליך, זה כל כך קשה לשים לב להילוך שלו ולפוזה שלו. אם לא נוח להציץ אחורה כל הזמן, אפשר מראה קטנה (ליד המשקפיים)



זה לא זהה לגמרי לולודרום כי שם אין אלמנט של עייפות או שבירה או יכולת מנטלית !

בקשר לרכיבה ולמבט לאחור,
אתה יכול להסתכל אחורה אבל ראשית אתה משדר חולשה כי אני מאחור רואה ומבין שאתה מפחד ממני, המטרה שלך מקדימה היא לשדר לי שאתה לא מפחד ממני ואני בכלל לא מעניין אותך ! ושיש לך עוד המון כוח, ועוד רגע אתה משאיר אותי מאחור !
שנית ממבט חטוף לאחור, מאוד קשה "לקלוט" מה בדיוק היכולת של הרוכב מאחורייך.
אתה צריך לזכור שבעלייה ארוכה הרוכב מאחור יכול לרכב אחרי מישהו לעתים עשרות דקות ויותר. אתה כל הזמן רק מביט על הגלגל שלו, עליו, על ההילוך בו הוא נמצא, אתה שומע את הנשימות שלו, אתה רואה באיזה מהירות הוא מסובב את הפדלים (cadence), אתה כמעט שומע את הלב שלו דופק ! (נשמע אינטימי משהו )
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 317
מספר הודעות: 20409

 #800  נשלח: שבת 25/07/2009 21:59

בוודאי שלא זהה לגמרי, לכן כתבתי "מזכיר קצת"

בקשר למראה, הציוד הבא מיועד ספציפית לרוכבי אופניים, מן הסתם לצורכי בטיחות בכביש אבל אולי גם יכול לעזור כדי לחוש יותר את ארמסטרונג שנצמד לך לתחת: http://www.3rd-eye.com/

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #801  נשלח: שבת 25/07/2009 22:50

עכשיו סיימתי את הצפייה הנוספת בהקלטה של הטיפוס האחרון למונט ונטו ! פשוט חוייה !
אגב, הפרשן של יורוספורט דיבר על זה שהיו על ההר היום בסביבות ה אחד מיליון איש !
מדהים ! כמה אני מקנא בהם ! אולי שנה הבאה

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שח_מט
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004
הבעות תודה: 114
מספר הודעות: 3882

 #802  נשלח: שבת 25/07/2009 23:02

שאפו על ההסברים
לא מצאתי באף אתר סיקור יותר מקצועי ממך
וכמובן שעשית לי את השידור מעניין
מחר הסוף

_________________
http://twitter.com/checkmate9
(1) הבעות תודה: osherov
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #803  נשלח: שבת 25/07/2009 23:16

הנה מה שלאנס כתב לפני 4 שעות בטויטר

ציטוט:
Ventoux done. What a day!! I have never (ever) seen crowds like that @ the TdF. Unreal!! I felt great too and kept my "podium" spot. Happy.


הנה מקום ראשון, שני ושלישי בטור השנה

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #804  נשלח: א' 26/07/2009 10:25

נהג הפורמולה ,1 הברזילאי, פליפה מאסה עבר תאונה מאוד קשה אתמול במקצה הדירוג במסלול בהונגרייה !
מסה התנגש בקיר הצמיגים אחרי שעושה רושם הוא איבד את ההכרה עוד בזמן הנסיעה בגלל חפץ שעף מהרכב של רובנס באריקלו ונכנס לו ישר בקסדה מצבו מוגדר קשה ויציב אך עדיין יש סכנה לחייו !
בעבר דיברנו כאן עד כמה מקפידים על הבטיחות במרוצי פורמולה 1 ועושה רושם שהפעם זה לא עזר !
הצרוף מקרים המזעזע הזה מזכיר במשהו את מה שהתרחש לסנה הגדול לפני 15 שנה שגלגל פגע לו בראש והרג אותו ! נקווה שמסה יחלים ויצא מהתאונה המזעזעת הזאת

הנה התאונה:

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #805  נשלח: א' 26/07/2009 10:36

ועוד קצת חדשות טור לפני שהמסך יורד סופית היום,
הנה ראיון שנתן קונטדור לירחון VeloNews אחרי הקטע המפרך אתמול ואחרי שהוא הבטיח את זכייתו השנה בטור !
מעניין בעיקר לקרוא על מערכת היחסים המורכבת בינו לבין לאנס השנה !!

Question: Was the tension within the team a major factor?
Alberto Contador: It’s been a hard Tour. I knew before coming that I had I be prepared both mentally and physically. Every day was one day less. Every day there was a certain amount of tension and now I can think of the victory and forget about all the other stuff.

Q: What are your first impressions now that it appears you will win the Tour for a second time?
AC: I feel very happy. I have worked so hard, thinking only about the Tour, trying to do everything perfectly for the Tour. Now to be able to finally win the Tour, knowing that everyone was betting on me as the maximum favorite, of course, I am very satisfied.

Q: Why did you refuse to answer the question the other day about your VO2 Max?
AC: I didn’t give it a lot of importance. I’ve been available for all the anti-doping controls during the entire year, and there’s been a lot. I think that’s great, because it’s good for cycling. I will keep doing so long as I am still a racer.

Q: What was more important during this Tour, your physical or mental strength?
AC: Physically, of course, I had to have the legs to be able to respond on the road. The mental aspect played a big role as well, but physically, of course, was a little bit more percentage wise.

Q: How do you react to the suggestion that Johan Bruyneel wanted Lance Armstrong to win before you?
AC: Well (laughs), it’s a good question. I don’t know. I really don’t know if Johan wanted one rider to win before another, that’s a question you have to ask him.

Q: Which was harder fought, 2007 or 2009?
AC: Both were very difficult, as you say, 2007 was very close, it all came down to the last time trial. This year I had a little more margin of victory. This has been a combination of both physical and mental, whereas in 2007, it was more physical. I cannot say which cost me more of the two victories.

Q: How difficult was the relation between you and Armstrong?
AC: It didn’t cause me to lose motivation. Quite the opposite, it gave me even more motivation to train that much harder so that I could end up in this press conference today.

Q: Have you decided what you will do in 2010?
AC: What’s sure is that I will have a lot of hassle to see what will be my future. For sure, it will be on a different team than Lance. We’ll see what we can do, whether it’s a new team or find a team that is 100 percent behind me to confront this race to win it again.

Q: Did you ever consider racing for another team than Astana this year?
AC: Last year, I didn’t renew with Astana, I already had a contract. When Lance decided to come back, I already had a contract, I didn’t have any other option. It was obvious that the team that I am on is very strong in the grand tours. It’s too bad that we had these problems. I couldn’t change because I had a contract.

Q: Did you treat Armstrong special as an adversary?
AC: I knew that he would be a rider to beat in the GC. If I wanted to win, he wanted to win, it’s not compatible if two riders try to win. I knew that he would be a rival. I had trained a lot thinking about how hard this Tour was going to be. I arrived in this Tour in the best possible condition that I could be in and I didn’t really worry about what kind of condition that Lance was in.

Q: Will Armstrong be one of your top rivals next year?
AC: Of course, next year he’ll have another important role to play like he did this year. He’ll be one of the clear candidates for the overall and he will be a tough rival.

Q: How will it feel to stand above Armstrong on the podium, the rider who dominated the Tour?
AC: When you win, you like that the ones who are behind you that they are good riders with a big name, so I’m sure that the photo we take tomorrow in Paris will be historic.

Q: Are you putting a number in your mind of how many Tours you want to win?
AC: I don’t worry too much about that. I’m 26 and the victories keep coming, I don’t set a goal with any specific number of victories. The Tour will remain my objective principal during the years, but that doesn’t mean that I will not race other events during the season.

Q: When was the most difficult day psychologically?
AC: (Thinks … ) Perhaps the moment most complicated was the day after Ordino (Arcalis).

Q: Can you tell us you’ve won clean and can you make a strong stand against doping?
AC: Like I’ve said, I am available 365 days to doping control. I am never with an excuse. I am always in favor of the anti-doping controls. It’s good for the sport, for cycling, which I love so much. I always pass the controls with a happy face and I will keep undergoing them.

Q: Did the Schlecks make you suffer?
AC: Of course, they caused me to suffer, I didn’t make any errors, I had to be attentive in the race, in the time trials, that’s where the real big differences were made, from Monaco was very important. They raced in a manner very smart and very brave.

Q: There hasn’t been a doping scandal in this Tour, how do you feel about that?
AC: I am very content for all this. That’s what we’re all working for. The mentality of the riders has completely changed. Now we’re seeing the fruit of these anti-doping efforts. We’re seeing it now in this Tour de France and I believe that this is also a great victory.

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #806  נשלח: א' 26/07/2009 12:13

הנה עוד סימן לדפיקות הקטנה שלי ברכיבת האופניים,
אז רק למי שזה מעניין אותו,
באתר האופניים אינפובייק העלו היום פרוייקט קטן שאני מייצר והוא תיעוד העליות בכבישי ישראל !
אני מנסה כל סופ"ש לרכב בטיפוס על הר אחר על מנת לתעד את פרופיל העלייה של אותו הר,
את הגרפים שאני מקבל משעון הרכיבה שלי אני מעדכן אח"כ בתוכנת עריכת תמונות ומייצר את מה שאתם רואים באתר. כדי לראות, כנסו לאתר
www.infobike.co.il
ושם תראו מצד שמאל את הטאב שנקרא אריה הייטס בפנים תוכלו לבחור ולצפות בפרופיל שמעניין אתכם,
אגב, בגלל הפרסום שיש לטיפוס של עליית נס הרים (עלייה סיפרתי לכם לא מזמן בשרשור הזה) אני השקעתי "קצת יותר "בהכנת הפרופיל שלו כי ניסיתי לתת לו מראה כמו של פרופילי הטיפוס מפורסמים בעולם (לדוגמה הונטו )

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 317
מספר הודעות: 20409

 #807  נשלח: א' 26/07/2009 12:23

אריה, היזהר לך.
לצערי, רכיבת אופניים בכבישי ישראל נשמע לי כספורט מאוד מסוכן.

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #808  נשלח: א' 26/07/2009 12:54

moco כתב:
אריה, היזהר לך.
לצערי, רכיבת אופניים בכבישי ישראל נשמע לי כספורט מאוד מסוכן.


אני נזהר ככל האפשר,
למרות שאני גר באזור המרכז בו יש המון כבישים בהם מדוושים לא מעט רוכבים אני לעולם לא "דורך" על כבישים מסוכנים אלו (כגון כביש 4), את הרכיבות שלי אני מנסה לעשות באזורים נידחים שמעט מאוד מכוניות נוסעות שם, וגם אז הם נוסעות במהירויות לא גבוהות. בנוסף חובה שהשוליים יהיו רחבים כך שיאפשרו רכיבה בטוחה בצידי הכביש !
למרות כל הקדימון שלי, אתה 100% צודק ועדיין זה לא תלוי רק בי אלא גם בנהג הישראלי !
כביש בית שמש ,שם לפני שבועיים הייתה התאונה המחרידה, נחשב ,אולי לכביש העמוס ביותר בקרב רוכבי אופניים בסופי שבוע
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 317
מספר הודעות: 20409

 #809  נשלח: א' 26/07/2009 13:04

מזכיר לי שכבישי טוסקנה מלאים במדוושים ספורטיביים.
דורש הרבה תשומת לב וזהירות בנהיגה.
מכאן, שככל שיהיו יותר מדוושים, אולי הנהגים ילמדו לקחת את זה בחשבון.

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2007
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 5756

 #810  נשלח: א' 26/07/2009 15:05

אושרוב , הקישור לווידאו של התאונה לא עובד , הוא אומר שבגלל זכויות יוצרים אי אפשר לצפות בו בארץ , יש לך אולי קישור אחר ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ספורט עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  53  |  54  |  55  | ... |  1275  |  1276  |  1277  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht