חברים יקרים שלמלום !
זוכרים שסיפרתי לכם איך שהמוקדנית ניסתה לדפוק אותי עם החלפת הממיר בזה שהיא רצתה שזה יעלה לי 100 ש"ח להחלפת ממיר אחד ובסוף הזמנתי 2 באותו מחיר...?!
אז בסוף החליפו 2 ממירים ל 3100 מבלי שאני יוציא שקל !
ויותר מזה ! הטכנאי רשם על הממירים שהוא לקח ממני "תקול" ! חחח
משעשע...
בכל מקרה שאלתי היא כזאת..
האם היציאה האופטית בממירים הללו של YES תומכים באמת ב DD ...!?
כאילו חיברתי את זה לממיר ולא נראה לי שבסרטים זה באמת מפעיל DD ...
בקשר ל ADB-3100
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
רק רציתי להגיד.. שאני לפני כמה ימים התקשרתי ליס , כדי לעבור אליהם מהכבלים.
ביקשתי מהבחורה שענתה לי , שתביא לי ממיר 3100 , ושזה תנאי ברזל לכך שאני עובר אליהם.
כמה בירורים קטנים , היא אמרה סבבה.
התקשרתי למחרת לקבוע יום שיגיעו להתקין לי את הממירים , ושוב פעם הזכרתי לה לגבי הממירים , והיא רשמה את זה ואמרה שאין בעיה , ואני אקבל את הממירים האלו.
היום התכנאי הגיע , שעה לפני שהוא הגיע , התקשרתי אליהם , להזכיר להם לגבי ה 3100.
אמרו שאין בעיה , וזה מה שאני אקבל.
הטכנאי הגיע אחרי שעה , עם 4 ממירים Pace 1000 ביד , שאלתי אותו לגבי ה 3100.. אמר בהתחלה
שהם פחות טובים , ושלא כדאי לי להשתמש בהם , וכל מיני ___ שכל מהסוג הזה. (בהתחלה הוא בכלל "לא ידע" על מה אני מדבר)
קיצר אחרי שדיברתי איתו , והוא הבין שיש לי ממש טיפה של ידע לגבי הממירים שלהם. הוא אמר לי חד משמעית
"אין לי את זה באוטו"
לא היה לו תירוץ , או דרך אחרת לערבב אותי .
אמרתי לו שאני מוותר על העיסקה , ואני נשאר בהוט.
אחרי חצי שעה , מתקשרים אלי מיס , אמרו לי שבינתים יתקינו לי את הממירים האלה , ושבוע הבא
יגיע טכנאי (ללא תשלום) , ויחליף את ארבעת הממירים , ל 3100.
אז דבר ראשון , כבר אכזבה קטנה מ Yes , שבאמת אחרי כל כך הרבה שנים בהוט , ובמחיר הרבה יותר יקר
הסכמתי לעבור ל Yes . והם דיי איכזבו בקטע הזה.
אבל נראה במהלך השבוע , אם באמת יגיע טכנאי להחליף את הממירים... ואם הם באמת לא יבקשו תשלום נוסף.
נחיה ונראה.
ביקשתי מהבחורה שענתה לי , שתביא לי ממיר 3100 , ושזה תנאי ברזל לכך שאני עובר אליהם.
כמה בירורים קטנים , היא אמרה סבבה.
התקשרתי למחרת לקבוע יום שיגיעו להתקין לי את הממירים , ושוב פעם הזכרתי לה לגבי הממירים , והיא רשמה את זה ואמרה שאין בעיה , ואני אקבל את הממירים האלו.
היום התכנאי הגיע , שעה לפני שהוא הגיע , התקשרתי אליהם , להזכיר להם לגבי ה 3100.
אמרו שאין בעיה , וזה מה שאני אקבל.
הטכנאי הגיע אחרי שעה , עם 4 ממירים Pace 1000 ביד , שאלתי אותו לגבי ה 3100.. אמר בהתחלה
שהם פחות טובים , ושלא כדאי לי להשתמש בהם , וכל מיני ___ שכל מהסוג הזה. (בהתחלה הוא בכלל "לא ידע" על מה אני מדבר)
קיצר אחרי שדיברתי איתו , והוא הבין שיש לי ממש טיפה של ידע לגבי הממירים שלהם. הוא אמר לי חד משמעית
"אין לי את זה באוטו"
לא היה לו תירוץ , או דרך אחרת לערבב אותי .
אמרתי לו שאני מוותר על העיסקה , ואני נשאר בהוט.
אחרי חצי שעה , מתקשרים אלי מיס , אמרו לי שבינתים יתקינו לי את הממירים האלה , ושבוע הבא
יגיע טכנאי (ללא תשלום) , ויחליף את ארבעת הממירים , ל 3100.
אז דבר ראשון , כבר אכזבה קטנה מ Yes , שבאמת אחרי כל כך הרבה שנים בהוט , ובמחיר הרבה יותר יקר
הסכמתי לעבור ל Yes . והם דיי איכזבו בקטע הזה.
אבל נראה במהלך השבוע , אם באמת יגיע טכנאי להחליף את הממירים... ואם הם באמת לא יבקשו תשלום נוסף.
נחיה ונראה.
גם אני עברתי לאחרונה לyes ועשו לי את אותו התרגיל ואמרו לי בדיוק את אותו הדבר אז אמרתי להם שזה לא מה שסוכם בעיסקה ולכן היא מבוטלת אז הטכנאי חיכה בבית שלי עד שהגיע מכונית עם הממיר החדש.
בקיצר שלא יסבנו אתכם על זה שהשירות של yes יותר טוב כי הם חבורה של רמאים ושקרנים שמסוגלים למכור אפילו את אמא שלהם.
השירות בhot לאומת זאת הוא שירות פצצה ותוך שניה הם מסוגלים להחליף לך לאיזה ממיר שאתה רוצה בלי שאלות מיותרות,אפילו בשביל להחליף לי לשלט חדש יותר בא טכנאי יום למחרת והביא לי אותו אישית.
בקיצר שלא יסבנו אתכם על זה שהשירות של yes יותר טוב כי הם חבורה של רמאים ושקרנים שמסוגלים למכור אפילו את אמא שלהם.
השירות בhot לאומת זאת הוא שירות פצצה ותוך שניה הם מסוגלים להחליף לך לאיזה ממיר שאתה רוצה בלי שאלות מיותרות,אפילו בשביל להחליף לי לשלט חדש יותר בא טכנאי יום למחרת והביא לי אותו אישית.
היום כבר אין את הבעיה
אני הצטרפתי ליס וביקשתי שמבין שלושת הממירים שלפלות אחד יהיה 3100 לפלזמה.
בסוף הביאו לי 3 ממירי 3100 אבל אחד מהם החליפו ל1000 הישן כי הוא היה אמור להתחבר לעינית.
אתמול התקשרתי וביקשתי לבטל את העינית והיום מחליפים לי אותו ל3100.
כנראה שהביקוש היה גדול מדי כשה3100 נכנס לשוק ולא היה להם מספיק, ועכשעו הם קיבלו עוד, בסך הכל משתלם להם כי יש איתו פחות בעיות= פחות קריאות טכנאי.
ותמיד אם עושים לכם בעיות, תתעקשו יותר ותקבלו מה שתרצו, אם עיכבו אותכם קצת תבקשו פיצוי ותזכו בסרט חינם או 2.
בסוף הביאו לי 3 ממירי 3100 אבל אחד מהם החליפו ל1000 הישן כי הוא היה אמור להתחבר לעינית.
אתמול התקשרתי וביקשתי לבטל את העינית והיום מחליפים לי אותו ל3100.
כנראה שהביקוש היה גדול מדי כשה3100 נכנס לשוק ולא היה להם מספיק, ועכשעו הם קיבלו עוד, בסך הכל משתלם להם כי יש איתו פחות בעיות= פחות קריאות טכנאי.
ותמיד אם עושים לכם בעיות, תתעקשו יותר ותקבלו מה שתרצו, אם עיכבו אותכם קצת תבקשו פיצוי ותזכו בסרט חינם או 2.
- linl
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 330
- הצטרף: ינואר 2006
- שם מלא: יניב
- מיקום: רחובות
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
YES NO
זאת השיטה של המוקדנים להפחית מערך ה-3100
היו מספר שרשורים בעינין.
אין לי מושג מדוע לא לשרת לקוחות שגם כך משלמים הרבה
עבור חבילות תוכן חסרות תוכן
עמדו על שלכם ודירשו ואם צריך אימו בניתוק כדי שידעו
שבשביל שרות צריך גם לעבוד
ניב
היו מספר שרשורים בעינין.
אין לי מושג מדוע לא לשרת לקוחות שגם כך משלמים הרבה
עבור חבילות תוכן חסרות תוכן
עמדו על שלכם ודירשו ואם צריך אימו בניתוק כדי שידעו
שבשביל שרות צריך גם לעבוד
ניב