מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



לחובבי GT 5-קניתי את הפרארי פורמולה !


עמוד 2 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > גיימינג > קונסולות - חומרה
מחבר הודעה
niko (איתן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2004

מיקום: פתח-תקוה
הבעות תודה: 186
מספר הודעות: 3923

 #16  נשלח: א' 08/11/2009 18:44

תחת קטגוריית ARCADE אתה בוחר DRIFT, אתה נוסע בקטעים עם פניות ממסלול שבחרת ואתה אמור להחזיק את
המכונית עם "התחת" בחוץ כמה שיותר, זו אומנות בפני עצמה, תנסה......אח"כ כנס ל-RANK ושם תבחר לדוגמה את מי
שקיבל את הניקוד הכי גבוה ותוריד את הקליפ שלו, רק אזהיר שמה שתראה עלול לבאס, הרמה שאנשים מגיעים אליה היא מטורפת.
קבלו דוגמה
http://www.vimeo.com/3774441
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שבלול (שי לוי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2005
הבעות תודה: 69
מספר הודעות: 1393

 #17  נשלח: א' 08/11/2009 21:55

niko כתב:
תשובות,
שיחקתי בדמו של NFS האחרון ו-DIRT 2, לצערי הם אפילו לא קרובים.......
יש נקודה שצריך להבהיר, מי שמחפש סתם משחק מכוניות זה לא המשחק בשבילו, זהו סימולטור, אבל
מי שמחפש את הדבר האמיתי....אין תחליף, הייתי שמח אם היה עוד משחק ברמה כזו.


הפזיקיה ב GT5 לא באותה הרמה של LFS.
GT היא סדרת משחקים שמיועדת לקהל הרחב ומתנהגת ככה, אם אתה מחפש סימולטרים אם זה הרטע שלך ממליץ לך להעיף מבט ב LFS (רק ל PC)

לגבי ההשוואה ל NFS ו DIRT2 , על טעם וריח ... בכל אופן המשחקיות שם שונה ומבחינת גרפיקה לפחות ל DIRT אין במה להתבייש
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 1369

 #18  נשלח: א' 08/11/2009 22:39

איך לעזאזל עברתם את EVENT A-8
_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
חיים (חיים לגו)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 4878

 #19  נשלח: א' 08/11/2009 22:42

פפפשששש.......

כל הכבוד,אני קצת התייאשתי מלהגיע לרכב הזה
זה להיות המון מול המסך

_________________
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איתי_הגיתי (איתי בכר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2004
הבעות תודה: 72
מספר הודעות: 5890

 #20  נשלח: א' 08/11/2009 22:46

אתם מדברים על gran turismo 5?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
geblig
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 09, 2008

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 41
מספר הודעות: 1723

 #21  נשלח: א' 08/11/2009 22:49

איתי_הגיתי כתב:
אתם מדברים על gran turismo 5?


כן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איתי_הגיתי (איתי בכר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2004
הבעות תודה: 72
מספר הודעות: 5890

 #22  נשלח: א' 08/11/2009 22:59

אבל הוא לא יצא?
מה מי מו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Yaron_M (ירון מ.)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 12, 2005
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 1461

 #23  נשלח: א' 08/11/2009 23:10

Prologue
_________________
!I do my own stunts
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איתי_הגיתי (איתי בכר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2004
הבעות תודה: 72
מספר הודעות: 5890

 #24  נשלח: ב' 09/11/2009 1:22

אה... הפרולוג מעלה אבק אצלי.
הנה כסא חביב לסלון, משהו מינורי, לא מורגש:
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gorelshv (בני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 28, 2008
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 1239

 #25  נשלח: ב' 09/11/2009 3:02

אני מסכים עם שבלול, הפיזיקה ב-LFS היא אחת הטובות שיש, ולא מזמן יצא עדכון למשחק.
אבל, צריך לזכור ש-GT5P לא בהכרח מייצג את הפיזיקה שהולכת להיות במלא ולכן הייתי מחכה עם ההצהרות.
נכון להיום, כדי לקבל את חויית הנהיגה הטובה ביותר עם ה-G25 על כל מרכיביו, הייתי בהחלט ממליץ לנסות את LFS.
וכמו שכתבתי בפוסט אחר, כדאי לקרוא קצת באתר על איך לכוון את ההגדרות של הסט בתוכנה של לוג'יטק כדי לקבל
את התוצאה הטובה ביותר. במשחק עצמו - אין צורך לגעת בכלום, למרות שהייתי ממליץ להפעיל את האופציה לסובב
את המלמה עם סיבוב ההגה - הרגשה יותר מציאותית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gili_Regev (גילי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2006

מיקום: לפלנד
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 5098

 #26  נשלח: ב' 09/11/2009 7:37

niko כתב:
תחת קטגוריית ARCADE אתה בוחר DRIFT, אתה נוסע בקטעים עם פניות ממסלול שבחרת ואתה אמור להחזיק את
המכונית עם "התחת" בחוץ כמה שיותר, זו אומנות בפני עצמה, תנסה......אח"כ כנס ל-RANK ושם תבחר לדוגמה את מי
שקיבל את הניקוד הכי גבוה ותוריד את הקליפ שלו, רק אזהיר שמה שתראה עלול לבאס, הרמה שאנשים מגיעים אליה היא מטורפת.
קבלו דוגמה
http://www.vimeo.com/3774441


אפשרי לעשות את זה בלי הגה..?

_________________
...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1569
מספר הודעות: 59061

 #27  נשלח: ב' 09/11/2009 9:19

תתחדש !
אני תקוע על המכונית הקטנה הראשונה....

בלי הגה זה פשוט בלתי אפשרי...

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossigab (יוסי גבאי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2005

מיקום: כפר יונה
הבעות תודה: 37
מספר הודעות: 938

 #28  נשלח: ב' 09/11/2009 9:40

מרטין - למרות שיש לי הגה (כפי שחלק ראו) היום אני משחק ללא הגה כי עדיין לא מתאפשר לי לחבר אותו לאיזה שולחן בסלון (השולחן סלון נמוך מידי ובלתי אפשרי) ולכן אני משחק היום עם שלט רגיל - ותאמין לי זה אפשרי. אמנם קשה קצת יותר, במיוחד אחרי שמתרגלים להגה, והחוויה לא אותו הדבר אבל זה עדיין FUN אמיתי.
בתור התחלה - אני ממליץ על הקונפיגורצית שליטה הבאה (תלך לoptions לכוון את זה):
שלב ראשון - תתרגל ליסוע באוטומט.
Left analogue - steering
right analogue (up/down) - gas/breaks - אל תשתמש ב-X ובמרובע פשוט קשה לתמרן
(בעזרת האגודלים כמובן)

שלב שני:
ברגע שאתה משתלט על זה - ומצליח להקדם - תעבור למצב ידני ואז שתי האצבעות - L1 עבור הורדת הילוך, R1 עבור העלאת הילוך.

בנוסף - כדאי לבדוק איזה מנגנונים הפעלת - ABS, TSC, ASM וכו'

firebird - אמנם A8 זה מירוץ קשה (daytona 1 lap with F430) וגם אני לא עברתי אותו עדיין, בדיוק אתמול הגעתי אליו בפעם הראשונה, שיחקתי בו בערך שעה והגעתי למקום 6. יש סרטונים ב-youtube שמראים איך לעבור אותו, אבל אני בכוונה עדיין לא נעזר בהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gorelshv (בני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 28, 2008
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 1239

 #29  נשלח: ב' 09/11/2009 10:00

מצטרף להמלצה של yossigab - שימוש בסטיקים אנלוגיים מדמה יותר טוב את פעולת ההיגוי ואת פעולות הבלימה וההאצה.
לגבי השימוש בהילוכים ידניים בשלט - אני לא ממליץ, מהסיבה הפשוטה שכדי להגיע מהילוך גבוה (5 נניח) לנמוך (נגיד 2 ) צריך
ללחוץ על כפתור הורדת ההילוכים כמה פעמים ולעבור דרך כל ההילוכים עד שמגיעים להילוך הרצוי - מה שמבזבז זמן וגם מבלבל.
את השימוש בהילוכים ידניים הייתי ממליץ רק לבעלי ה-G25,G27 ומקביליהם עם תיבת הילוכים בתצורת H שיפטר שניתן באמצעותה לדלג מהלוך גבוה לנמוך בלי לעבור את כל ההילוכים שבדרך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossigab (יוסי גבאי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2005

מיקום: כפר יונה
הבעות תודה: 37
מספר הודעות: 938

 #30  נשלח: ב' 09/11/2009 10:16

תתפלא, אבל אני עובר מהילוך 5 ל-2 מהר מאוד...אם צריך ! לרוב, תוך כדי הבלימה אתה מוריד הילוכים לפי קצב ירידת המהירות, ולכן לרוב אתה לא חייב ללחוץ ממש מהר אלא במקרים מאוד מסויימים, וגם אז זה רק עניין של תרגול.

רק שתדע - במצב ידני השליטה הרבה יותר מדוייקת בפניות.
לדוגמא, אם יש פנייה מסויימת שאתה צריך לקחת באיזור 100 קמ"ש בהילוך שני ונאמר ש-100 קמ"ש זה הקצה העליון של ההילוך (לא חסרים מקרים כאלו או דומים). אז:
במצב אוטומט אתה תבלום לאיזור ה-100 קמ"ש ונאמר שההילוך ירד ל-3 (לא תמיד אבל נעזוב את זה לרגע) אז עכשיו שאתה נותן קצת גז ההילוך יעבור להילוך 3 אבל בגלל המעבר והפנייה המהירות תרד ואפילו הרבה, בנוסף ברכב הנעה אחורית יש סיכוי שתאבד אחיזה. בגלל שהמהירות ירדה אז המחשב ירצה להוריד הילוך ל-2 בחזרה - וככה אתה לא לוקח את הסיבוב במהירות הטובה.
מצד שני - במצב ידני, אתה מחליט לא להעביר הילוך, ולפי הסאונד של הטורים אתה יכול לשחק בגבול העליון של ההילוך ולהישאר במהירות גבוהה אופטימלית. ורק ביציאה מהפנייה, כשאתה מאיץ בחזרה אתה מעלה הילוך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > קונסולות - חומרה עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht