היתרון הגדול של נגנים מבוססי NMT - הקהילה.

מחשבים, חומרה, KODI, NUC, Raspberry pi
eladgrs (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 215
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

היתרון הגדול של נגנים מבוססי NMT - הקהילה.

נושא שלא נקרא #1 

כאשר אנו באים לשקול קניה של סטרימר אז יש לנו שיקולים שונים :

1. יכולות.
2. מחיר.
3. אחריות.

אבל כאשר מרבית הסטרימרים מכילים את אותן תכונות :

1. תמיכה בפורמטים מתקדמים.
2. הזרמה של מדיה.
3. קומפוננטות שונות על המכשיר (כמות יציאות וסוג מחבר HDMI לדוגמא).

אז במה לדוגמא נבדל ה - PCH לאקסטרימר ל WDTV ?

אז נכון התשובה שלרוב האנשים היא כנראה ברורה (וזה מבוטא במכירות לדעתי), שהאקסטרימר לקהל
הישראלי הוא המוצר הכי משתלם (תמורה/מחיר).

אבל....שכחנו משהו בתוך המשחק...

אני לא רוצה רק קופסא שיודעת לנגן!

אני רוצה שיהיה לי קל איתה ושלא תהיה לי התעסקות קבועה וארוכה. (שהרי קניתי סטרימר ולא HTPC).
וכאן נראה לי שפיספסנו משהו - הסקירות של הסטרימרים הן טובות אבל הן שוכחות את המרכיב הסודי.
הפלפל.

יש לנו תבשילים שבושלו על ידי מיטב השפים אבל חסר להם הספייס, החריפות - קלות העבודה!

וכאן אני רוצה להתייחס לתגובה שכתבתי בשרשור נפרד... :

חברה אתם ממש לא מנצלים את היכולות של הקופסא שלכם וחבל....

יש ל NMT קהילת פיתוח מאוד רצינית שיצרה כלים מדהימים - וזה היתרון על כל המזרימדיה האחרים שבשוק. (וסליחה אבל אני בהחלט לא משווק).

סתם לידיעה על כלים שיש ב - NMT :

* emule - amule - יכולת להשתמש בתוכנה פנימית.
* bittorent - יכולת לעבוד מול טורנטים.
* usnet downloder - יכולת להוריד ולהעלות מ - usnet.
* moviebox פנימי - oversight.
* IPTV - kartina.
* אפשרות לשימוש ב- ddns - INADYN
* תזמון הורדות מ usnet על פי RSS.
ועוד ועוד ...

בתוך ה- nzbget שניתן להתקנה על מכשירי NMT מסדרה 100 ומעלה יש פעולות שנקראות postscript (שרצות אוטומטית בסיום ההורדה). פעולות אלה כוללות unrar ו quickpar ולאחר מכן מחיקת כל השטויות ומה שנשאר לנו זה מה שאנחנו באמת צריכים ואיפה שאנחנו רוצים את זה. יותר מזה זה באמת רק לומר ל oversight לרוץ גם כן מיד (וזה ניתן)...
ואז כל מה שצריך זה רק להכניס פופקורן למיקרו ולהכין את הקפה ולא צריך להתאמץ יותר בשביל להוריד סדרות....
...
אני לדוגמא ונכתב בעבר בשרשורים אחרים רוצה שהתכנים שלי (לדוגמא סדרות) יורדו בצורה אוטומטית.
אין לי רצון לרדוף אחרי עדכוני סדרות, ללחוץ על לינקים במחשב, להריץ את ה - yamj אחרי כל פעם.
אני רוצה IPTV ללא תלות ב PC (ובמסך היחסית קטנטן שלו). יותר מזה אני רוצה שהתכנים ירדו מיד אחרי
שהם עולים לרשת (בדר"כ בסדרות זה קורה בין 5 - 7 בבוקר כשאנו ישנים [חלקנו]).

מה כבר ביקשנו...תוכן בלי להתאמץ...
לי כבר יש את זה ולכם ?



אז מה דעתכם ?
נערך לאחרונה על ידי eladgrs ב 12/12/2009 9:34, נערך פעם 1 בסך הכל.

eladgrs (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 215
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

נשאלו שתי שאלות בשרשורים אחרים על :

1. amule.
2. והורדת תכנים באמצעות torrernts.


אז ככה אני אישית מוריד באמצעות feedtime ו nzbget או במילים אחרות מ - usnet.

ולכן לא בדקתי את האופציות האלה.

אבל מאוד קל למצוא איך להגדיר את ההגדרות האלה בדר"כ.

ב - CSI, יש פירוט עבור כל אפליקציה תחת "Usage Instruction".

שם בדר"כ מקבלים את הקיצור על מנת להגיע למסך ההגדרות של אותה אפליקציה (רוב הפעמים ממשק WEB).

אם לא מסתדרים יש תיעוד מסודר לכל אפליקציה - הכי קל לחפש ב - google לדוגמא :

amule - http://wiki.amule.org/index.php/Main_Page.

וכמובן כאן - כל מי שיכול לעזור מוזמן.

Irus
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4163
הצטרף: ספטמבר 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 159 פעמים

התקנת ה-NMT CSI והעברת אפליקציות לסטרימר

נושא שלא נקרא #3 

או-קיי, קודם כל מורידים למחשב את ה-NMT CSI מכאן:

http://www.nmtinstaller.com/

(יש לבדוק לגבי גרסה שמתאימה למכשיר)

ה-NMT CSI זוהי פלטפורמה שדרכה ניתן להתקין תוכנות ישירות על הסטרימר שלך.

מובי-ג'וקבוקס לדוגמה:

את התוכנה בקישור הבא, אתה אמור להתקין (אתה לא מוריד מפה כלום, זה רק בשביל שתראה על מה מדובר):

http://code.google.com/p/oversight/

אתה מתקין את ה-NMT CSI על המחשב, מסמן את המכשיר שברשותך, אם לא שינית כלום, שם המשתמש והסיסמה מכוונים לברירת המחדל באופן אוטומטי. ב-SERVER הם אומרים לרשום את שם המכשיר, אך אצלי זה עובד אך ורק אם אני מכניס את ה-IP של המכשיר (תנסה את שניהם).

ה-FTP אמור להיות מופעל במכשיר.

כל זה רק להתקנה ואתה לא צריך להיות מחובר למחשב אח"כ, התוכנה שואבת את המידה מהאינטרנט לפי התוכן שבכונן שלך.

לאחר שהתוכנה הותקנה, יש לך בחירה של הרבה תוכנות ותוספות שאתה יכול להתקין ישירות על המכשיר שלך.

תבחר את OVERSIGHT (ג'וקבוקס) ותתקין.

את שאר ההגדרות אתה עושה ישירות מהסטרימר, וניתן לשלוט בהמון דברים (גודל הפוסטרים, תצוגה. ז'נרים וכו').

בהצלחה.

*קרדיט ל- ufffnick, שלימד אותי
פה בוחרים אפליקציות להתקנה על המכשיר
 פה בוחרים אפליקציות להתקנה על המכשיר
נערך לאחרונה על ידי Irus ב 12/12/2009 17:43, נערך פעם 1 בסך הכל.

hoorygm
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 331
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 64 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

התקנתי את האימיול דרך ה SCI

נושא שלא נקרא #4 

אני רואה שאין פה התעניינות מיירבית באמיול ,אבל תשתדלו להתחשב בנו אנשי "הדור הישן".
התקנתי את האמיול בסטרימר, אני נכנס אליו דרך הדפדפן עם כתובת הIP שלו ומגיע לתפריט הראשי של האמיול.
אני רואה שסרטים יורדים, וכמובן את הקצב וכד', אבל אני לא מצליח למצוא היכן הנמאת ההורדה (מה שהסתיים ומה שעדיין לא). חיפשתי גם בHDX וגם במחשב ולא מצאתי בשניהם, יש למשהו רעיון היכן הקבצים שיורדים מהאמיול של ה HDX?

spacedude
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3501
הצטרף: פברואר 2005
מיקום: מזכרת בתיה
נתן תודות: 183 פעמים
קיבל תודות: 169 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

Irus,
אתה מוריד מהניוז ישירות למכשיר בצורה אוטמטית?
הכל עובד ב RSS?
שחר

eladgrs (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 215
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

spacedude כתב:Irus,
אתה מוריד מהניוז ישירות למכשיר בצורה אוטמטית?
הכל עובד ב RSS?
...
מתנצל שאני נדחף.
אני עושה את זה.
כן הכול עובד מהמכשיר.

eladgrs (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 215
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

Re: התקנתי את האימיול דרך ה SCI

נושא שלא נקרא #7 

hoorygm כתב:אני רואה שאין פה התעניינות מיירבית באמיול ,אבל תשתדלו להתחשב בנו אנשי "הדור הישן".
התקנתי את האמיול בסטרימר, אני נכנס אליו דרך הדפדפן עם כתובת הIP שלו ומגיע לתפריט הראשי של האמיול.
אני רואה שסרטים יורדים, וכמובן את הקצב וכד', אבל אני לא מצליח למצוא היכן הנמאת ההורדה (מה שהסתיים ומה שעדיין לא). חיפשתי גם בHDX וגם במחשב ולא מצאתי בשניהם, יש למשהו רעיון היכן הקבצים שיורדים מהאמיול של ה HDX?
...
התקנתי עבורך ובדקתי :

המיקום על הדיסק שב HDX.

IncomingDir=/share/.aMule/Incoming

spacedude
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3501
הצטרף: פברואר 2005
מיקום: מזכרת בתיה
נתן תודות: 183 פעמים
קיבל תודות: 169 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

eladgrs כתב:
spacedude כתב:Irus,
אתה מוריד מהניוז ישירות למכשיר בצורה אוטמטית?
הכל עובד ב RSS?
...
מתנצל שאני נדחף.
אני עושה את זה.
כן הכול עובד מהמכשיר.
...

(Y) תודה

Irus
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4163
הצטרף: ספטמבר 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 159 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

hoorygm

אני חושב שלעבוד עם האימיול זה בעיקר טוב למוזיקה.

לדעתי, אם תתחיל לעבוד עם ה-TRANSMISSION ותוריד סרטים בקבצי טורנט, אתה תהנה ממהירות גבוהה יותר.

hoorygm
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 331
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 64 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

תשובה ל lrus

נושא שלא נקרא #10 

מקבל את המלצתך, אני אתקין ואבדוק.
האם דרך ה TRANSMISSION זה נוח יותר/מהיר יותר, מאשר דרך הביטורנט הפנימי של ה HDX ?

Irus
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4163
הצטרף: ספטמבר 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 159 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

על זה אני לא יודע לענות לך, לי יש C200.

תנסה קודם את שלך.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

זה נחמד מאוד שיש קהילה, אבל אני אישית משתמש בנגן ליעוד המקורי שלו, ולא לדברים אחרים. כל האפליקציות האלה מעמיסות מאוד על המעבד, וזה לא מעבד חזק של אינטל, זה מעבד יעודי לוידאו. מעבר לכך, ממשק המשתמש של הנגן תמיד יהיה יותר נחות ופחות גמיש מאשר זה של PC. אני מאמין שנגן צריך לשמש לייעוד שלו, ופעולות אחרות כמו אימיול\ טורנט\ יוזנט - מיועדות ל PC. לא נראה לי רעיון טוב לפתוח PAR וRA על הדבר הזה.
נכון להיום, ה X הוא קניה טובה יותר עבור רוב המשתמשים. זו דעתי לפחות.

Irus
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4163
הצטרף: ספטמבר 2009
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 159 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

אתה יכול להשליך את זה על כל דבר, גם מזדה היא הקניה הטובה לרוב המשתמשים...

מה לעשות שחלק נוסעים על BMW ורוצים למצות את היכולות המתקדמות של המוצר :D

ashk
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 942
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

nir11 כתב:זה נחמד מאוד שיש קהילה, אבל אני אישית משתמש בנגן ליעוד המקורי שלו, ולא לדברים אחרים. כל האפליקציות האלה מעמיסות מאוד על המעבד, וזה לא מעבד חזק של אינטל, זה מעבד יעודי לוידאו. מעבר לכך, ממשק המשתמש של הנגן תמיד יהיה יותר נחות ופחות גמיש מאשר זה של PC. אני מאמין שנגן צריך לשמש לייעוד שלו, ופעולות אחרות כמו אימיול\ טורנט\ יוזנט - מיועדות ל PC. לא נראה לי רעיון טוב לפתוח PAR וRA על הדבר הזה.
...
מסכים בהחלט (Y)
nir11 כתב: נכון להיום, ה X הוא קניה טובה יותר עבור רוב המשתמשים
...
לא יודע מה טוב לרוב, אבל לא היתי מתקרב לחברה הזאת.

eladgrs (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 215
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

ashk כתב:
nir11 כתב:זה נחמד מאוד שיש קהילה, אבל אני אישית משתמש בנגן ליעוד המקורי שלו, ולא לדברים אחרים. כל האפליקציות האלה מעמיסות מאוד על המעבד, וזה לא מעבד חזק של אינטל, זה מעבד יעודי לוידאו. מעבר לכך, ממשק המשתמש של הנגן תמיד יהיה יותר נחות ופחות גמיש מאשר זה של PC. אני מאמין שנגן צריך לשמש לייעוד שלו, ופעולות אחרות כמו אימיול\ טורנט\ יוזנט - מיועדות ל PC. לא נראה לי רעיון טוב לפתוח PAR וRA על הדבר הזה.
...
מסכים בהחלט (Y)
nir11 כתב: נכון להיום, ה X הוא קניה טובה יותר עבור רוב המשתמשים
...
לא יודע מה טוב לרוב, אבל לא היתי מתקרב לחברה הזאת.
...
המעבד בהחלט חלש לצורך הרבה דברים, אך אני לא יודע מה איתכם, אצלי רוב היום או לפחות בין 3 - 7 בלילה, המזרימדיה אמור להיות במצב מנוחה מוידיאו, מה שאומר שיש לי 4-5 שעות של הורדה מיוזנט של 2-3 סדרות...
כאשר אני מגיע להסתכל, הסדרות כבר הורדו והן מופיעות בגוקבוקס.
האפליקציות הן תוספת שמאפשרות לנו להשיג עוד דברים מהמכשיר, הם לא חייבים לפעול כל הזמן, אך מאפשרים לנו את הנוחות המירבית. אישית אני לא מכיר את האקסטרימר בתחום התוכנות, אבל היכולות הנוספות צריכות להיות שיקול נוסף ואולי אף משמעותי, במיוחד לאור העובדה שהנגנים קרובים היום מאוד מאוד בתכונות שלהם.

שלח תגובה

חזור אל “חומרה PC + סטרימרים”