אני לקוח שלהם כבר כמעט 5 שנים ואחרי מריבות רבות ושיחות עם מחלקת שימור לקוחות כולל הודעה על בקשת ניתוק, הגעתי איתם להסכם הבא:
חבילת בסיס+סרטים+5 חבילות לבחירה(עד עכשיו היו לי רק 4)+2 חבילות שפות
3 ממירים רגילים+עינית לחדר נוסף(החידוש הוא שהם הביאו לי שלט נוסף מתנה לשליטה על העינית)
כל זה למשך שנתיים(עם התחייבות לשנה הראשונה בלבד):
ב-200 שקלים לחודש!
משתלם נכון?
לאחר ויכוחים רבים - זה המבצע שהצלחתי להוציא מיס!
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- עופר_צפריר
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4880
- הצטרף: יולי 2005
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 5 פעמים
- zovirax
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 15619
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: zovirax
- נתן תודות: 269 פעמים
- קיבל תודות: 303 פעמים
בהחלט תבקש משהו כתוב שאתה מחוייב רק לשנה.עופר_צפריר כתב:מחיר טוב למרות שגם במחיר כזה אני אישית לא נשאר ביס.
מציע לך לקבל מהם מזכר כתוב שאתה מחיוב אך ורק לשנה.
...
לדוגמא - נכנסתי למבצע בבזק בינלאומי - וסגרתי שאני יהיה מחוייב רק חצי שנה והם מחוייבים למחיר שנה וחצי.
כמובן , בפעם השנייה שהתקשרתי אליהם , הם אמרו לי שאני מחוייב לשנה וחצי - לא כתוב להם שאני מחוייב לפחות.
- yoav4x4
- חבר במועדון HT
- הודעות: 2609
- הצטרף: אוקטובר 2006
- שם מלא: יואב בן חורין
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 241 פעמים
- קיבל תודות: 133 פעמים
דבר מאוד בסיסי, אבל לצערי מאוד קשה עד בילתי אפשרי לקבל בימנו, זה התחייבות בכתב מכל אחת מחברות התקשורת.
לא ברור לי למה אבל ככה זה, ואז מאוד קשה ללאכוף את ההסכמים והמבצעים שמקבלים מהם-אח"כ הם מכחישים.
לכן זה צריך להיות סטנדרט בכל הסכם שעושים איתם- לבקש את הכל בכתב - לפני שסוגרים איתם, לעבור על הכתוב ואז לאשר.
אם לא מצליחים (זה מה שקורה ברוב המיקרים) לפחות צריך (חובה) להקליט את השיחה.
במקרה שלי זה הדבר היחיד שהציל אותי מהפלונטר שניכנסתי אליו איתם...
לא ברור לי למה אבל ככה זה, ואז מאוד קשה ללאכוף את ההסכמים והמבצעים שמקבלים מהם-אח"כ הם מכחישים.
לכן זה צריך להיות סטנדרט בכל הסכם שעושים איתם- לבקש את הכל בכתב - לפני שסוגרים איתם, לעבור על הכתוב ואז לאשר.
אם לא מצליחים (זה מה שקורה ברוב המיקרים) לפחות צריך (חובה) להקליט את השיחה.
במקרה שלי זה הדבר היחיד שהציל אותי מהפלונטר שניכנסתי אליו איתם...
ככל שאני לומד יותר אני מבין שאני יודע פחות...
- עופר_צפריר
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4880
- הצטרף: יולי 2005
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 5 פעמים
אני לא חושב שזה מחיר רצפה, זה התמחור הפחות או יותר נכון לחבילה כזו ללקוח ותיק. לפני כשנתיים עד שנכנסו כל ממירי ה- HD היה לי בדיוק את כל מה שרשום למעלה בהתחייבות לשנה בלבד רק עם טופ (כל החבילות) במקום 5 חבילות ולכן זה עלה 210 ולא 200 והתמחור היה ביוזמתם כשנגמר מבצע ההצטרפות שלנו אין פה שום פניקה ואני חייב לציין שמעולם לא חשתי צורך לאיים בניתוק בכדי לקבל מבצע טוב מקשרי לקוחות, פשוט מדברים איתם בכיף מבקשים את מה שניראה לכם סביר והם יבואו לקראתכם.עופר_צפריר כתב:הכי טוב זה לא להתחייב בשום מצב מעל לשנה. איך עושים זאת? פשוט מאוד -מרימים את הקול מעט
והכול בא על מקומו בשלום. {תנסו זה בחינם }
לגבי המחיר,זה רק מראה כמה יס בפניקה שהם מוכנים לרדת למחיר רצפה
למרות שהגבול שלהם עמד על 220 ש"ח בערך - וזה היה שמור ללקוחות שממש ידעו להתמקח....
- פיקסל
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 140
- הצטרף: דצמבר 2009
- מיקום: בקעת אונו
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
כמו שאמרו אחרים פה בשירשור,
תקליטו , תקליטו , תקליטו
אני פשוט מקליט כל שיחה עם נתיג שירות ואחרי זה שומר במחשב , כל שם קובץ מכיל תאריך מלא ו"כותרת" לנושא השיחה (ואם אפשר תוצאתה) .
לא פעם יצא לי להשמיע הקלטה לנציג שהתכחש לדברים שנאמרו לי בטלפון כמה חושים קודם לכן, וככה הצלחתי לצאת מזה בלי להיפגע.
תארו לכם איזה וייה דלהרוזה הייתי צריך לעבור אם לא היו לי ההקלטות האלה.
דרך אגב, אם אתם בונים על כך שהחברות מקליטות את השיחה ותוכלו לשמוע אותן אם צריך, אז תשכחו מזה , הם לא נותנים ללקוחות לשמוע, אלא בבית המשפט . . . .
מניסיון.
לכן במקרה זה (כמו גם באחרים):
אם אין אני לי מי לי
פשוט תבקש שייתקשרו שוב, תתחיל את השיחה בהקראת התאריך של היום, שם הנציג והצוות לו הוא שייך (יש להם שמות צוותים, לדוגמא : דנה מצוות פומה...) וככה לא יוכלו לומר שלא דיברו איתך והבטיחו.
תקליטו , תקליטו , תקליטו
אני פשוט מקליט כל שיחה עם נתיג שירות ואחרי זה שומר במחשב , כל שם קובץ מכיל תאריך מלא ו"כותרת" לנושא השיחה (ואם אפשר תוצאתה) .
לא פעם יצא לי להשמיע הקלטה לנציג שהתכחש לדברים שנאמרו לי בטלפון כמה חושים קודם לכן, וככה הצלחתי לצאת מזה בלי להיפגע.
תארו לכם איזה וייה דלהרוזה הייתי צריך לעבור אם לא היו לי ההקלטות האלה.
דרך אגב, אם אתם בונים על כך שהחברות מקליטות את השיחה ותוכלו לשמוע אותן אם צריך, אז תשכחו מזה , הם לא נותנים ללקוחות לשמוע, אלא בבית המשפט . . . .
מניסיון.
לכן במקרה זה (כמו גם באחרים):
אם אין אני לי מי לי
פשוט תבקש שייתקשרו שוב, תתחיל את השיחה בהקראת התאריך של היום, שם הנציג והצוות לו הוא שייך (יש להם שמות צוותים, לדוגמא : דנה מצוות פומה...) וככה לא יוכלו לומר שלא דיברו איתך והבטיחו.
Give a man a fish, he'll eat for a day; teach him how to fish he'll eat f o r e v e r