טוב, נתחיל מהשירות
- נקבע איתי מועד מ9:00 עד ל13:00. חצי יום עבודה. הטכנאי מגיע כמובן באיזור 12:00. אפילו בחדרי ניתוח כבר יותר ספציפיים
- נמסר לי שמגיע לי התקנה על קיר. טכנאי אומר שלא. התקשרתי במיידי לשירות לקוחות והם דאגו שהמתקין יביא את המתקן. את המתקן שמרתי בצד.
- הטכנאים מגיעים בלחץ. עוד לפני שיצא לי להחליף כמה משפטים הם כבר בטלפון עם הלקוח הבא. 15 דקות אנחנו שם. כלומר זו המסגרת שנתנת לי. 6 דקות התקנה. 4 דקות הסבר על אחריות ומוצרים אחרים שניסו למכור (כי זה מה שאני בדיוק צריך עוד שירות כזה!) פלוס 3 דקות הסברים כלליים על השלט בקצב שלא באמת אפשר להבין משהו. ואני מכיר לא מעט מערכות הפעלה.
- חשבתי שהטלוויזיה מגיעה עם יכולת לקלוט שידורים של עידן פלוס (אין לי יס\הוט). מסתבר שצריך אנטנה אבל לא מספקים אותה למרות שהיא חשובה לפחות כמו המגן ברקים שמנסים למכור. בסוף מלבד לחבר כבל רשת לטלוויזיה לא בוצעה ממש פעולת התקנה כלשהי.
- לפני שהטכנאים טסים ללקוח הבא - שאלתי אותם "מה עם בדיקת פיקסלים מתים" אם אני קונה מסך כזה יקר, אני מן הסתם אוודא שקבלתי אחד לא תקול. התשובה שקיבלתי שבוצעה בפתיחת הטלוויזיה ולא ניתן לחזור עליה. זה כבר מבחינתי בל יעבור.
הטלוויזיה:
עדיין לא כיילתי אותה. אבל אפילו בהגדרות המפעל זו התמונה הכי טובה שראיתי וחרשתי כל תצוגה בארץ. הרצתי את hateful eight \ x-men -days of... וזה חוויה מדהימה שלא מקבלים בטלוויזיות אחרות. הגודל של ה-55 בהחלט מספיק לסלון סטנדרטי. אם אני לא אצליח לבצע בדיקת תקינות בסיסית, אני ממש אתבאס להחזיר אותה.
לנטפליקס יש חודש חינם. ראיתי marco polo, house of cards ב4K HDR - אין דברים כאלה. אני תופס את עצמי לפעמים מסתכל על הנוף ולא על הדמויות.
המחשב שלי לא נמצא בסלון. ניסיתי להזרים 4K בPLEX אבל הוא לא הצליח להתמודד עם זה וזרק BUFFERING. דווקא התוכנה המעפנה (נראית כאילו יוצרה ב1995) שנקראת SMART SHARE הצליחה להזרים 4K ואת westworld ללא ההפרעה (כמעט).
בתמונה אפשר לראות שהשחור הוא אמיתי בדיוק כמו הרמקולים. ולמצלמה קשה עם הלבן (עוצמת אור גבוהה)
[imgbig]https://dl.dropboxusercontent.com/u/126 ... 124125.jpg[/imgbig]
קבלת B6 55 - התרשמות מהמוצר ומהשירות
לי היה מתקין שאומנם התקשר להתקנה הבאה עוד לפני שסיים את שלי אבל ישב איתי והסביר עם סבלנות וענה לכול השאלות בלי לחץ להמשיך הלאה.
גם אני הזמנתי התקנה על הקיר ולמתקין היה רשום שלא אבל שיחת טלפון אחת לאחראי שלו וקיבל אישור להתקין על הקיר.
לא כל המתקינים שלהם אותו הדבר.
הTV מדהימה, אני מאוד מרוצה לאחר שנים עם פלזמה.
ירון
גם אני הזמנתי התקנה על הקיר ולמתקין היה רשום שלא אבל שיחת טלפון אחת לאחראי שלו וקיבל אישור להתקין על הקיר.
לא כל המתקינים שלהם אותו הדבר.
הTV מדהימה, אני מאוד מרוצה לאחר שנים עם פלזמה.
ירון
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
נשמע דומה לחוויה שלי. תתנחם בזה שבשישי קובעים איתך חלון של 7 עד 13!!!!
אין לך שום סיבה להתבאס גם אם תצליח למצוא פיקסל שרוף / תקוע.
ביחידה שקבלתי להתנסות, הצלחתי למצוא אחד כזה אבל לא רק שלא ניתן להבחין בו אלא שצריך לחפש אותו כל פעם מחדש ממרחק אפס למרות שאני יודע איפה הוא בערך.
אחרי שלקחו לי אותה אני מעקל עד כמה השחור שלה מושלם ועד כמה עוצמת ההארה שלה מורגשת גם כשהחדר נשטף באור שמש. רק חבל שבקושי יש מה לראות ושכל שדורי HOT מתחילים מאפור כהה
אין לך שום סיבה להתבאס גם אם תצליח למצוא פיקסל שרוף / תקוע.
ביחידה שקבלתי להתנסות, הצלחתי למצוא אחד כזה אבל לא רק שלא ניתן להבחין בו אלא שצריך לחפש אותו כל פעם מחדש ממרחק אפס למרות שאני יודע איפה הוא בערך.
אחרי שלקחו לי אותה אני מעקל עד כמה השחור שלה מושלם ועד כמה עוצמת ההארה שלה מורגשת גם כשהחדר נשטף באור שמש. רק חבל שבקושי יש מה לראות ושכל שדורי HOT מתחילים מאפור כהה
אתי קבעו התקנה אחרי הצהרים אחר כך התקשרו והודיעו שזה יהיה בבוקר מ-9 עד 13:00
כבר בשעה 7:30 התקשר המתקין ואמר שיגיע ב-8:30 וכך היה
דבר ראשון אמר שהזמנתי מתקן צמוד קיר אבל לא התקנה, אחרי שאמרתי התקנה לא התווכח
עד כאן אי הנוחות. מעבר לכך הצוות היה מאוד מקצועי והתקין במקצועיות רבה את ה-B6 עם הזרוע האופציונלית.
סיפר שהתקין די הרבה ולא ראה מעולם פיקסלים מתים..
בזבז עשר דקות בנסיון למכור לי מגן ברקים (בדיחה) כבל 4K (עוד משהו מצחיק) ותוספת 3 שנים אחריות (הכי מצחיק)
בסה"כ מרוצה מאוד מאיכות התמונה, הזמנתי כבר מאמזון כרטיס RX460 בנסיון להוציא 4K מהמחשב HTPC
המכשיר נראה מצוין והזרוע הנשלפת ממש טובה.
כבר בשעה 7:30 התקשר המתקין ואמר שיגיע ב-8:30 וכך היה
דבר ראשון אמר שהזמנתי מתקן צמוד קיר אבל לא התקנה, אחרי שאמרתי התקנה לא התווכח
עד כאן אי הנוחות. מעבר לכך הצוות היה מאוד מקצועי והתקין במקצועיות רבה את ה-B6 עם הזרוע האופציונלית.
סיפר שהתקין די הרבה ולא ראה מעולם פיקסלים מתים..
בזבז עשר דקות בנסיון למכור לי מגן ברקים (בדיחה) כבל 4K (עוד משהו מצחיק) ותוספת 3 שנים אחריות (הכי מצחיק)
בסה"כ מרוצה מאוד מאיכות התמונה, הזמנתי כבר מאמזון כרטיס RX460 בנסיון להוציא 4K מהמחשב HTPC
המכשיר נראה מצוין והזרוע הנשלפת ממש טובה.
אני הזמנתי את 55c עכשיו הסיפור הוא כזה.אני תולה את מסך מתקרה .המתקן כבר היה מחובר(היה לי לפני פלזמה 50 של סמסונג מותקנת).אז כמובן שעדפתי שחבר יעזור בתקנה מבלי להוסיף עוד הוצאות.המתקין מגיע מוציא מסך עושה בדיקה קצרה שאני אראה שהמסך תקין.(בחברה נאמר לי שהם לא מתקינים במתקן לא שלהם).פתאם המתקין מציע לי הרחבת אחריות ב2000 שקל ל3 שנים נוספות.אבל מה הקטע הוא מציע לי להתקין לי את המסך במתקן התיקרתי בחינם.וגם אני אקבל מגן ברקים וכבל מייצב.העיקר שאני יעשה אחריות ב2000 שקל .אמרתי לו תודה רבה על ההצעה אבל אני מסודר.אני יודע מה יהיה עוד שלש שנים מהיום אולי נקנה מסך חדש שמתקין את עצמו לבד ...חחח
מצורפת תמונה לאחר התקנה של המסך
מצורפת תמונה לאחר התקנה של המסך