האתר שלנו מבוסס על פרסומות. ללא פרסומות לא נוכל להתקיים כלכלית.
כנראה שנעשה שימוש בדפדפן שלך בחוסם פרסומות אשר פוגע בנו כלכלית
אנחנו מבקשים שתוסיף אותנו לרשימה הלבנה Whitelist בתוסף חוסם הפרסומות שלך

תודה והמשך גלישה נעימה באתר!
מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו


עמוד 1 מתוך 10
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
oren85
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2017
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 28

 #1  נשלח: א' 01/10/2017 16:25
בעיות עם אלקטורניקס פרו

אני יודע שתגידו לי שאסור לעשות את האחריות דרכם או בכלל לפנות אליהם. אבל לאחר שהטלווזיה של חבר נהרסה קליל. החלטתי לעשות אחריות לטלווזיה. התקשרתי לסמסונג ומייד הועברתי לאלקטרוניקס פרו. הנציגה הייתה מאוד נחמדה והסבירה לי שיש להם שירות חדש שזה כולל פאנלים והכל תמורת 860 שקל. ביקשתי זמן לחשוב אבל הנציגה קצת לחצה עליי והבטיחה שהמחיר טוב וזה מכסה הכל. רכשתי את האחריות וסיימנו את השיחה.
לאחר 3 שבועות התקשרתי לשירות ( המתנתי יותר משעה) ביקשתי קבלה או מסמך על רכישת האחריות והנציג הבטיח לי שהנציגה ממנה רכשתי את האחריות תחזור אליי. כמובן שהיא לא חזרה. רק לאחר יום שהמתנתי שוב על הקו.
ביקשתי ממנה שתשלח לי את הקבלה וושאלתי אותה אם אני יכול להזמין כבר טכנאי במסגרת האחריות. היא אמרה בוודאי. שאלתי אותה אם זה ללא עלות אמרה כן. ולמה לך להמתין לעד אחריי החגים.
הגיע הטכנאי שהיה דיי נחמד וזיהה כמה תקלות ורצה לקחת את הטלווזיה למעבדה. ביקשתי ממנו טלווזיה חלופי והוא טען שייקח זמן עד שיביאו לי אותה. אז אמרתי לו אם אתה כבר פה, עדיף שתיקח את הטלווזיה על מנת שיטפלו בתקלה.

לאחר שבועיים קיבלתי טלפון מפתיע מהמעבדה שרוצים לחייב אותי ב1000 שקל!!! כמון שסירבתי ואמרתי שאין מצב שאני משלם וכל החלקים אמורים להיות באחריות.
הנציגה ביקשה זמן לברר. לאחר שבוע התקשרה שוב ואמרה שהיא בדקה וזה יעלה 500 שקלים כי צריך להחליף פאנלים. טענתי שבשיחה עם הנציגה היא חזרה על זה שוב ושוב שכל החלקים ללא תשלום.
לאחר שראתה שאני לא מתכוון לוותר היא אמרה לא חיכית את החודש הראשון בתקופת הההכשרה שלך. הסברתי לה ששאלתי את הנציגה והיא אמרה שכבר אפשר להזמין טכנאי וחלקים ללא תשלום ועוד הייתה אדיבה ואמרה שחבל שתחכה לאחר החגים.
המצב הוא כרגע שאני ללא טלווזיה. הם כרגע לא מתקנים את הטלווזיה. ואפילו הציעו לי לרכוש טלווזיה חדשה במחיר מלא( וה860 יקוזז מהמחיר)
מה אני יכול לעשות? או שתביעה זה האופצייה היחידה איתם.
קראתי לפניי את כל הביקורת והזעקות של האנשים. אבל איפשהו האמנתי שלי זה לא יקרה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 43
מספר הודעות: 757

 #2  נשלח: א' 01/10/2017 16:38

Wow...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 143
מספר הודעות: 1677

 #3  נשלח: א' 01/10/2017 16:45

רק למען הסדר הטוב,
עשית אחריות לטלויזיה עם תקלה בפנל וחשבת שיתקנו לך אותה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tam8
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 10, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 2

 #4  נשלח: א' 01/10/2017 17:32
סמליין מניליין הם אותם בעלים /מניות - והאמנה לא לתת שירות רק לחרטט את הלקוח

פיתרונות ותשובות במידה וניתנות ברמה של עולם שלישי
האחריות לא שווה את הנייר שעליה היא כתובה.
סמסונג חברה מעולה
היבואן הראשי - ממש לא
תקנו סמסונג אצל יבואן מקביל - שירות פי 10 יותר טוב ואמין מיבואן הרשמי
(1) הבעות תודה: ריימונד1930
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oren85
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2017
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 28

 #5  נשלח: א' 01/10/2017 17:36

ahersko כתב:
רק למען הסדר הטוב,
עשית אחריות לטלויזיה עם תקלה בפנל וחשבת שיתקנו לך אותה?


·ממש לא. אם אתה שואל אותי אני בכלל לא מבין בחלקים של הטלווזיה. ולא יודע מה התפקיד של הפנאל בכלל.
שאומרים לך תשלם כמעט 900 שקל ותהיה עם ראש שקט להכל אז אתה לא מצפה להפתעות.
הזמנתי אותו מכיוון שהwifi פעם עבד . והוא זיהה זליגת אור בקצה המסך. שחייב לקחת למעבדה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 143
מספר הודעות: 1677

 #6  נשלח: ב' 02/10/2017 13:53

אז שיחזיר את המסך בדיוק במצב שהוא לקח אותו.

סמסונג חברה פח כמו השרות שלה, אבל כל עוד אנשים קונים למי אכפת.
(1) הבעות תודה: ריימונד1930
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 36

 #7  נשלח: ב' 02/10/2017 19:26
Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

oren85
·קראתי את ההודעה שלך, ותגובות חברי הפורום. לפי ניסיוני איתם תגיד שלום לכסף ששילמתה על האחריות. לא נראה לי שיש לך סיכוי בבית משפט, יתכן שיפסקו נגדך הוצאות משפט. צר לי לקרוא, שלאחר כל כך הרבה פוסטים ותגובות על השירות תיקונים ואחריות של סמסונג, חשבתה שאתה כן תקבל, שירות ותיקון לטלוויזיה שלך גם אם שילמתה 860 ש"ח.
חבל שלא לקחתה ברצינות את האזהרות שכתבו חברי הפורום.
צר לי על עובדן כספך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oren85
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2017
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 28

 #8  נשלח: ב' 02/10/2017 19:55
Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

ריימונד1930 כתב:
@oren85
·קראתי את ההודעה שלך, ותגובות חברי הפורום. לפי ניסיוני איתם תגיד שלום לכסף ששילמתה על האחריות. לא נראה לי שיש לך סיכוי בבית משפט, יתכן שיפסקו נגדך הוצאות משפט. צר לי לקרוא, שלאחר כל כך הרבה פוסטים ותגובות על השירות תיקונים ואחריות של סמסונג, חשבתה שאתה כן תקבל, שירות ותיקון לטלוויזיה שלך גם אם שילמתה 860 ש"ח.
חבל שלא לקחתה ברצינות את האזהרות שכתבו חברי הפורום.
צר לי על עובדן כספך.


·כן לפי התגובות פה הבנתי שאין לי סיכוי מולם והוספתי להם היום עוד 500 שקל.
סך הכל 1500 שקל עבור התיקון!
אני רק יכול להגיד שאני מקווה בשבילם שהטלוייזיה תחזור תקינה. כי אם לא חבל עליהם.
גם בנוסף יש שיחה מוקלטת עם הנציגת מכירות שהאחריות כוללת פנל ובכתב האחריות בכתב רשום שלא.
זה עוד עניין שצריך לפתור איתם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RobotCop
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 07, 2011

מיקום: בדיוק מול הרמקולים
הבעות תודה: 136
מספר הודעות: 676

 #9  נשלח: ב' 02/10/2017 20:54
Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

לא משנה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 36

 #10  נשלח: ג' 03/10/2017 10:28
Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

oren85
אני למדתי דבר חשוב בחיי למרות שאני כבר לא איש צעיר. חברי הפורום כותבים פוסטים ותגובות על סמך הניסיון. אני לרגע לא חושב שיש חבר פורום שרוצה סתם לכתוב דברים ללא בסיס. לכן אני קורא היטב מה שנכתב בפורום הזה, ועוד מקומות, כדי שבעתיד לא לעשות טעות שעשינו עם קניית טלוויזיה של סמסונג, במיוחד לאור כל התלונות על השירות ותיקון באלקטרוניקס-פרו.
אני ומשפחתי למדנו על בשרינו איזה שירות ניתן לצרכנים גם כשיש אחריות מלאה לפי חוק הגנת הצרכן.
משפחתי המורחבת תתרחק הרבה מכל מוצר חשמלי של סמסונג, כאשר מקבלים כזה יחס, שירות, ואחריות מהם.
·
(1) הבעות תודה: ahersko
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
HDMI
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 451

 #11  נשלח: ג' 03/10/2017 13:28

גם יורוקום עברה ל - "אלקטקוניקס פרו" ומדברים על זה שגם ח.י יעברו לעבוד איתם...
זה מה יש...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Animor
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 20, 2014
הבעות תודה: 134
מספר הודעות: 544

 #12  נשלח: ג' 03/10/2017 14:22

תמוה בעיניי שהיבואנים הרשמיים אינם מודעים לנזק התדמיתי והכלכלי שאלקטורניקס פרו גורמת להם.
הרי אחת הסיבות העיקריות לרכישת מוצר מייבוא רשמי ולא מייבוא מקביל, זה השירות והאחריות. אבל אם השירות והאחריות נראים כך, אין שום סיבה לשלם יותר על מוצר מיבואן רשמי.
הייתי מצפה שהיבואנים הרשמיים יבינו את זה ויעיפו את אלקטורניקס פרו, אבל במקום זה אני קורא שעוד יבואנים רשמיים מתחילים להשתמש בהם כספק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 500
מספר הודעות: 3428

 #13  נשלח: ג' 03/10/2017 14:51

bigib כתב:

ציטוט:
...


·
גם ישפאר.. ברגע שח.י יעברו זה יהיה תום עידן ה״יבוא הרשמי״ של מסכים בארץ הקודש. זה פשוט לא ישתלם יותר משום בחינה.


אם זה יקרה, ועם כל החיבה שיש לי לשירות של ח.י - זה יהיה הסוף מבחינתי לרכישת מסך מיבואן רשמי.
(1) הבעות תודה: se1
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
מוטי1254
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 21, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 17

 #14  נשלח: ג' 03/10/2017 14:57
Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

ריימונד1930 כתב:
@oren85
·קראתי את ההודעה שלך, ותגובות חברי הפורום. לפי ניסיוני איתם תגיד שלום לכסף ששילמתה על האחריות. לא נראה לי שיש לך סיכוי בבית משפט

מה באמת היה פסק הדין ?


·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 102
מספר הודעות: 894

 #15  נשלח: ג' 03/10/2017 16:01

gal-cohen כתב:



ציטוט:
אם זה יקרה, ועם כל החיבה שיש לי לשירות של ח.י - זה יהיה הסוף מבחינתי לרכישת מסך מיבואן רשמי.


גם אני כבר לא אקנה כנראה בעתיד מיבואן רשמי בגלל העברת האחריות והשירות לצד ג'.

מישהו כאן צריך להרים הכפפה ולפתוח בפורום הזה ולא בפורום שיווק, שירשור דביק על הנושא הזה.
יתכן שעשרות אלפי צפיות ישפיעו בסופו של דבר על הכיס של היבואנים,
והמצב שבו היבואן, הוא זה שנותן את השירות, שומר על חלפים ומעבדת תיקונים ומממש את האחריות,
יחזור לקדמותו.
מה שאני מתכוון הוא שכל מי שיכתוב בגוגל או כאן אחת ממילות החיפוש
"המלצה למסך+אחריות+ שירות" יופנה לשירשור הזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht