הצעה בנוגע לשמירת פרטי אחריות שמשתנים

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Fish72 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3027
הצטרף: פברואר 2007
מיקום: ת"א
נתן תודות: 956 פעמים
קיבל תודות: 335 פעמים

הצעה בנוגע לשמירת פרטי אחריות שמשתנים

נושא שלא נקרא #1 

במספר פעמים שרכשתי ציוד הנושא אחריות ארוכה יחסית (דיסק קשיח חיצוני), ראיתי כי אמזון שינו חלק ממפרט המוצר ואת משך האחריות על המוצר לאחר שהמוצר חזר למחירו המקורי.
רכשתי דיסק חיצוני 2.5" 2 טרה של SEAGATE והיה רשום בדף המוצר כי יש עליו שנתיים אחריות במדינות EMEA, ולאחר שהמוצר חזר למחירו המקורי, נרשמה רק שנת אחריות אחת.
אני מציע לכם להשקיע 10 שניות, לצלם ולשמור את דף המכירה בטרם ביצוע הרכישה, כדי שבעת הצורך תוכלו לקבל את האחריות שהובטחה ולא תסתמכו על דף המוצר שהשתנה.

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

עדיף ישר אחרי הקניה לעשות באתר היצרן בדיקת אחריות לפי מספר סידורי.

(לא ניסיתי, אבל אני משער שזה פועל גם על חיצוניים?)

בחלק מהחברות נראה שאפשר לקבוע את תאריך הקניה. זה מעדכן שהאחריות תתחיל אז במקום מתאריך הייצור.
ייתכן שאי אפשר לעשות זאת אם עובר הרבה זמן, אז זו עוד סיבה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”