מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.


עמוד 1 מתוך 4
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #1  נשלח: א' 21/06/2020 16:31
סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.

אז ככה ברשותי מסך 55 אינץ סמסונג mu9000 יש לי תופעה מרגיזה מאוד שרק שהמסך במצב של game mode או pc מופיעים לי כמו הבזקים,פסים בצבע אדום ממש לשניה ונעלמים התופעה יכולה לחזור על עצמה פעם ביום. חמש פעמים בשעה, וגם עשר פעמים בעשר דקות. אלקטרוניקס פרו אומרים שהם מאבחנים את המסך ושאם לא תימצא קלה מבחינתם המסך תקין!. בינתיים הביאו לי מסך חלופי q7f שלא עושה את התקלה הזאת לא בgame mode ולא בשום מצב משמע הבעיה במסך.
אשמח לעצות לגבי היתנהלות מולם
המסך נמצא אצלהם כבר שבוע בידיוק ואף אחד לא נותן תשובות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1096

 #2  נשלח: א' 21/06/2020 16:53

המסך במעבדה , נתנו לך מסך חליפי ,אולי מחכים לחלקים ,תמתין לתשובה לפני שאתה מתחיל לפעול (מקווה שיטפלו לך בתקלה ולא יגידו שהמסך תקין)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 151
מספר הודעות: 1802

 #3  נשלח: א' 21/06/2020 16:54

אז איפה פה השירות הגרוע סליחה שאני שואל? הם מנסים לטפל בבעיה לא?
זה לא שהם התכחשו, מה שהיית צריך לעשות ואני מקווה שעשית בתור צרכן חכם
הוא לתעד את התופעה ע"י צילום וידאו או תמונות מהנייד שלך, ופשוט להציג את זה לטכנאים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 1149

 #4  נשלח: א' 21/06/2020 16:55

הם הביאו לך מסך חלופי ועוד לא החזירו תשובה בפרק זמן של 5 ימי עסקים. איפה השירות הגרוע פה?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #5  נשלח: א' 21/06/2020 17:21

Shasoosh
·נתנו מסך חליפי והכל בסדר בקטע הזה.מעבר לזה שבוע עבר מאז ואף אחד לא ראה לנכון לעדכן איפה זה עומד. אני מוצא את עצמי מתקשר לשאול מה קורה מצאתם את הבעיה? לא מצאתם את הבעיה? רוצה לדעת מה קורה אם המסך שלי בשבוע הזה אבל הוא נמצא במעבדה (בית מקדש שאי אפשר לדבר ולשאול) אני מחייג רוצה לדעת אין בעיה תגידו ייקח שבוע ייקח שבועיים ייקח חודש סבבה,תגידו מצאנו את הבעיה הזמנו חלקים מחכים שיגיע.
התשובה שקיבלתי אחרי שאני מחכה על הקו כל כך הרבה זמן (כי הם לא מתקשרים לעדכן)
זה שהם לא מאתרים את התקלה וככל הנראה המסך תקין מבחינתם!,
כמובן שיש תמונות וסרטונים של התקלה אצלי.



דרך אגב מסך חלופי שנכבה מעצמו ומחליף צבעים אבל מחווה טובה,
לגבי החמישה ימים עסקים זה הזמן שהם יתחייבו לי לא אני אליהם זה הרגשה שבחברה אחרת זה לא היה מתנהל ככה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Kondo10
אחראי תחום סרטים וטלויזיה
אחראי תחום סרטים וטלויזיה

הצטרף בתאריך:
  May 15, 2018
הבעות תודה: 555
מספר הודעות: 2728

 #6  נשלח: א' 21/06/2020 17:27

שלא תחשוב שבסוני תקבל שירות יותר טוב.
גם אצלם המסך ישב בתיקון יותר משבוע, לפעמים ללא מסך חליפי.
כל עוד עושים מאמץ לתקן ויש מסך חליפי, זה סביר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 1149

 #7  נשלח: א' 21/06/2020 17:53

Snirrrr
·לא ציינת בפוסט הראשון שהם טוענים שאין תקלה.

אולי תעלה את הסרטונים לפה כדי שנוכל לראות על מה מדובר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #8  נשלח: א' 21/06/2020 18:17

Shasoosh
·אני מנסה לעלות תמונות או סירטונים זה אומר לי כאילו הקובץ גדול איך עושים ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 1149

 #9  נשלח: א' 21/06/2020 18:18

תעלה ל https://imgur.com/ או ל youtube.com ותשים פה קישור
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #10  נשלח: א' 21/06/2020 18:42

Shasoosh
·


תסתכל ב6 שניות זה יכול לחזור על עצמו פעם ביום או חמש פעמים בדקה אין לזה זמן קבוע ורק בגיים מוד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 1149

 #11  נשלח: א' 21/06/2020 18:45

כן, רואים את התקלה בבירור. (לדעתי אין להם אפילו מרווח ויכוח)
מקווה שהם לא יקשו על התהליך.
המסך חדש?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #12  נשלח: א' 21/06/2020 18:52

Shasoosh
·בן שנה בערך אחי אבל רק לאחרונה ניסיתי את הפיצר הזה של game mode אני מעלה עוד אחד קישור
ואם יש מישהו שנתקל בזה ומצא פתרון או יודע ממה זה קורה זה יעזור לי

שניה 36 בסרט
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1096

 #13  נשלח: א' 21/06/2020 20:21

זה קורה לך בכל המשחקים? גם במשחקים באופליין שלא צריכים חיבור לאינטרנט?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #14  נשלח: א' 21/06/2020 21:08

dudis
·קורה תמיד אחי כל עוד הטלוויזיה במצב game mode זה קורה אפילו אם אני בנטפליקס באפליקציה המובנת של המסך עצמו
הוחלפו כבלים hdmi,מגני ברקים,שקעים מה שאתה לא רוצה עשיתי בשביל להבין מאיפה זה מגיע חיברתי ישירות למסך את ההתקנים ולא מהרסיבר רק בשביל לבדוק הבעיה חוזרת על עצמה כל הזמן. ושוב רק בgame mode או שאתה מגדיר את הכניסה כ pc
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liam
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 520

 #15  נשלח: א' 21/06/2020 23:49

האמת שזה נראה תקלת כרטיס מסך, אבל יכול היות גם מסך. כמה זמן המסך החליפי אצלך?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht