אני רואה בתקנון אחריות מסכי סמסונג שהרחבת האחריות ל-3 שנים נוספות ב-199 ש"ח כוללת את הסעיף הבא-
אם לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו, האחריות איננה כוללת החלפה שכזו,
אך החברה רשאית לפי שיקול דעתה להציע החלפת המוצר במוצר זהה או דומה,
בין אם חדש ובין אם מחודש.
לא ברור,אם כך, מה שווה האחריות, נראה שלפי התקנון הם יכולים להצהיר שהמכשיר לא בר תיקון ולא להציע שום חלופה.
שאלה נוספת, אני מבין שמתקיני אלקטרוניקס פרו דוחפים חזק משהו שנקרא "הרחבת אחריות פרימיום" מישהו יכול לצרף את כתב השירות של האחריות הנ"ל?
אני לא מוצא אותו באתר סמליין או של אלקטרוניקס פרו.
הרחבת אחריות למסכי סמסונג
- Mistoffelees (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4783
- הצטרף: מאי 2005
- מיקום: עמק חפר
- נתן תודות: 375 פעמים
- קיבל תודות: 180 פעמים
Re: הרחבת אחריות למסכי סמסונג
@Mistoffelees
·האמת סעיף דיי מוזר , הם צריכים להחזיר את הטלויזיה למצב תקין ועובד , זו האחריות ואם לא מסוגלים מחליפים למסך שווה ערך , אני הייתי מברר איתם את הסעיף הזה ,
אחריות פרימיום אומרת שבמידה ויש תקלה כלשהיא במסך הם לא מנסים לתקן אלא מחליפים אותו בחדש ,השירות יקר ועדיין אף אחד בפורום לא פרסם שהשתמש באחריות הזו ונקווה שגם לא יצטרכו , בס"כ המסכים צריכים להיות אמינים והרבה מהתקלות מגלים בתקופה הראשונה של המסך (פיקסלים,זליגת אור,פסים ...) ,
לדעתי שווה לעשות את הביטוח למסכי הפרימיום היקרים
·האמת סעיף דיי מוזר , הם צריכים להחזיר את הטלויזיה למצב תקין ועובד , זו האחריות ואם לא מסוגלים מחליפים למסך שווה ערך , אני הייתי מברר איתם את הסעיף הזה ,
אחריות פרימיום אומרת שבמידה ויש תקלה כלשהיא במסך הם לא מנסים לתקן אלא מחליפים אותו בחדש ,השירות יקר ועדיין אף אחד בפורום לא פרסם שהשתמש באחריות הזו ונקווה שגם לא יצטרכו , בס"כ המסכים צריכים להיות אמינים והרבה מהתקלות מגלים בתקופה הראשונה של המסך (פיקסלים,זליגת אור,פסים ...) ,
לדעתי שווה לעשות את הביטוח למסכי הפרימיום היקרים
- Mistoffelees (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4783
- הצטרף: מאי 2005
- מיקום: עמק חפר
- נתן תודות: 375 פעמים
- קיבל תודות: 180 פעמים
- Mistoffelees (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4783
- הצטרף: מאי 2005
- מיקום: עמק חפר
- נתן תודות: 375 פעמים
- קיבל תודות: 180 פעמים