מוצר לא תואם תיאור, על מי מוטלת האחריות ?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
ChinggisKhan (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3598
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 541 פעמים

מוצר לא תואם תיאור, על מי מוטלת האחריות ?

נושא שלא נקרא #1 

אנסה להסביר:
רכשתי רובוט לניקוי חלונות מלאסטפרייס באפריל, אבל בגלל הקורונה כל הכניסה לבית התעכבה והפעלתי אותו למעשה פעם ראשונה רק ביולי.
הרובוט לא עובד כמו שצריך ונתקע על מסגרת החלון. פניתי ליבואן, נותן האחריות "אף רובטיקס" שהפנה אותי לחברת "בנדה" שהיא נותנת השירות.
ב"בנדה" הסביר לי האחראי על תחום רובוטים שזה תקלה ידועה והרובוט נתקע על חלונות עם מסגרת עבה. מכיוון שלא היה כתוב שום מגבלה על מסגרת החלון בתיאור המוצר פניתי ללאסטפרייס. בהתחלה אמרו לי שיבדקו אבל אחרי שבועיים שלא חזרו אלי פניתי שוב ואז השתנתה הגרסה ואמרו לי שהם אחראים רק לשבועיים ואחרי זה היבואן.
היבואן אמר שיבדוק את העניין.
לפי מה שקראתי באתר של רשות להגנת הצרכן המפרסם אחראי על התוכן שפרסם, ומכיוון שאין שם שום תיאור על מגבלה כלשהי אני מרגיש כי זה כן באחריותם לזכות אותי על הרובוט.
לפני שתתחיל סגה מעציבה של כעס/פניה לרשות או לערכה משפטית, רציתי לשאול אם מישהו פה נתקל פעם במצב דומה ?

ChinggisKhan (פותח השרשור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3598
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 541 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מעדכן - אחרי כמה שיחות טלפון, שניה לפני תלישת שערות, הסכים היבואן שאם המוצר יוחזר אליו מלאסטפרייס שלא לחייב אותם.
לאסטפרייס בתורם, הסכימו לוותר על העסקה ולזכות אותי בהתאם לכך, שליח אסף את המוצר והיום קיבלתי הודעת זיכוי.

גם אם טיפה מסורבל, כל הכבוד ללאסטפרייס על הנכונות לביטול העסקה, לנותן השירות שהודה שהמוצר פשוט בעייתי בסיטואציה הזו וליבואן שהסכים לקבל בחזרה את המוצר.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”