מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר


   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2806
מספר הודעות: 47105

 #1  נשלח: א' 23/11/2008 14:53
מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3627132,00...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #2  נשלח: א' 23/11/2008 17:14
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

Huber כתב:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3627132,00.html

קרא שוב את הכתבה.
הכותרת של הכתבה, שאותה העתקת, לא מתאימה לתוכן שהוא פחות או יותר הפוך.

"ראוי להוסיף כי למרות שמחירי המחירון אינם צפויים לרדת, סביר להניח כי חלק גדול מיבואני הרכב ימשיכו להציע הנחות משמעותיות ותנאי רכישה משופרים. זאת, בניסיון להתמודד עם הקיפאון בשוק הרכב - ועם החרפת המשבר הכלכלי. "

ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
AviBiton (אבי ביטון)
גורו HTmobile
גורו HTmobile

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2005

מיקום: קרית שמונה
הבעות תודה: 359
מספר הודעות: 17346

 #3  נשלח: א' 23/11/2008 18:57
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

moco כתב:
ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך


אמור להיות ההיפך, אבל בפועל זה לא כך.
אם נניח שקבוצה 3 (אני חושב) שהיא הקבוצה הפופולרית שכוללת בתוכה את המשפחתיות הקטנות כמו מאזדה 3, טויוטה קורולה ודומיהן מוגדרת כרכבים שהשווי שלהם הוא בין 95,000 ל-110,000 ש"ח, רוב היצרנים ינסו "לקלוע" לאותו טווח מחירים במטרה למכור יותר (במיוחד לחברות הליסינג), עכשיו נניח ששינו את ההגדרה, וכעת קבוצה 3 מתומחרת בין 90,000 ל-100,000 ש"ח (כל המחירים הם דימיוניים), הרי שכדי לשמור על נתח המכירות שלהן, כל החברות צריכות לעדכן מחירים כדי להישאר באותה קבוצה פופולרית, שאם לא כן הם יינזקו קשות.
לחברות (כמו שאנחנו יודעים ) יש הרבה מאיפה לקצץ במחיר ולכן הן יוזילו את מחיר המחירון.

_________________
אפליקצית HT-Israel לאנדרואיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ride (יניב דיין)
אחראי תחום מקרנים
אחראי תחום מקרנים


הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2004

מיקום: יבנה
הבעות תודה: 406
מספר הודעות: 6180

 #4  נשלח: א' 23/11/2008 19:18

theAman,

תיקון קטן, קבוצה 2 היא הקבוצה הפופולרית בארץ (מאזדה 2,3, פוקוס, קורולה, C4 ועוד)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
AviBiton (אבי ביטון)
גורו HTmobile
גורו HTmobile

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2005

מיקום: קרית שמונה
הבעות תודה: 359
מספר הודעות: 17346

 #5  נשלח: א' 23/11/2008 19:22

ride כתב:
theAman,

תיקון קטן, קבוצה 2 היא הקבוצה הפופולרית בארץ (מאזדה 2,3, פוקוס, קורולה, C4 ועוד)



תודה על התיקון, לא הייתי בטוח, בגלל זה רשמתי שאני חושב שזו קבוצה 3 (מה לעשות, לי יש רכב פרטי ולא ליסינג ).

_________________
אפליקצית HT-Israel לאנדרואיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #6  נשלח: א' 23/11/2008 21:34
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

theAman כתב:
moco כתב:
ובמילים אחרות, המחירים כן ירדו.
מחירי המחירון זה משחק מול קבוצות השווי וגם זה לא ברור. היבואנים קובעים מחיר לפי קבוצות השווי של הממשלה? חשבתי שזה אמור להיות ההיפך


אמור להיות ההיפך, אבל בפועל זה לא כך.
אם נניח שקבוצה 3 (אני חושב) שהיא הקבוצה הפופולרית שכוללת בתוכה את המשפחתיות הקטנות כמו מאזדה 3, טויוטה קורולה ודומיהן מוגדרת כרכבים שהשווי שלהם הוא בין 95,000 ל-110,000 ש"ח, רוב היצרנים ינסו "לקלוע" לאותו טווח מחירים במטרה למכור יותר (במיוחד לחברות הליסינג), עכשיו נניח ששינו את ההגדרה, וכעת קבוצה 3 מתומחרת בין 90,000 ל-100,000 ש"ח (כל המחירים הם דימיוניים), הרי שכדי לשמור על נתח המכירות שלהן, כל החברות צריכות לעדכן מחירים כדי להישאר באותה קבוצה פופולרית, שאם לא כן הם יינזקו קשות.
לחברות (כמו שאנחנו יודעים ) יש הרבה מאיפה לקצץ במחיר ולכן הן יוזילו את מחיר המחירון.

זה ברור לי, אך בכיוון ההפוך.
היבואניות יגבילו מלמעלה עליות (או יצמצמו איבזור) כדי להישאר בקבוצת שווי זולה יותר.
עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק.

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2007
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 5756

 #7  נשלח: ב' 24/11/2008 0:50
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

moco כתב:

עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק.

יש להם סיבה מצויינת לא לשנות מחירים , וזה חברות הליסינג . חברות הליסינג נמצאות במצב מאוד קשה, כי שווי הבטחונות שלהם הוא השווי שנותן ה"מעריך הלאומי" למחירי מכוניות משומשות . אם היבואנים יורידו מחירים הם יפגעו אנושות בחברות הליסינג וביחסיהם עם הבנקים , ומכאן הדרך מאוד קצרה להפיכת הקניין הכי גדול שלך לאוייב שלך . ולכן הם יעדיפו לתת אבזור יותר עשיר , טרייד אין במחיר משופר ועוד כול מיני "בונבוניירות" שלא ישתקפו במחירון ע"מ למכור , והעיקר לא להוריד מחירים . כול זה מדובר כמובן בסגמנט ששיך לשוק הליסינג , במכוניות יוקרה הסיפור הוא אחר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 20525

 #8  נשלח: ב' 24/11/2008 1:18
Re: מכוניות חדשות לא יוזלו בינואר

truejoker כתב:
moco כתב:

עכשיו המציאות היא של מיתון מתקרב וירידת מכירות. אין שום סיבה ליבואניות לשמור על מחירים גבוהים בגלל קבוצת השווי. זה הפוך להגיון. לא בטוח שמה שכתוב סכתבה זה נכון.
השאלה היא על סמך מה הממשלה משנה את קבוצות השווי, הרי המחירים לא קבועים לנצח. זה אמור להיות לפי המחירים בפועל בשוק.

יש להם סיבה מצויינת לא לשנות מחירים , וזה חברות הליסינג . חברות הליסינג נמצאות במצב מאוד קשה, כי שווי הבטחונות שלהם הוא השווי שנותן ה"מעריך הלאומי" למחירי מכוניות משומשות . אם היבואנים יורידו מחירים הם יפגעו אנושות בחברות הליסינג וביחסיהם עם הבנקים , ומכאן הדרך מאוד קצרה להפיכת הקניין הכי גדול שלך לאוייב שלך . ולכן הם יעדיפו לתת אבזור יותר עשיר , טרייד אין במחיר משופר ועוד כול מיני "בונבוניירות" שלא ישתקפו במחירון ע"מ למכור , והעיקר לא להוריד מחירים . כול זה מדובר כמובן בסגמנט ששיך לשוק הליסינג , במכוניות יוקרה הסיפור הוא אחר

אתה צריך להאמין גם שהבנקים ממש מטומטמים וגם שיצחק לוי ממש מטומטם.
לא קונה את זה.
היבואנים לא יכולים על ידי שמירת המחירון של החדשות לעבוד על כל העולם בקשר לערך בטחונות של הליסינג.
לדעתי זה פשוט עיניין של זמן. כל מי שמוכר מנסה לדחות עד כמה שאפשר את ההודאה הפומבית בירידת ערך סחורתו (קרי, שינוי המחירון הרשמי) על ידי נתינת הנחות לא רשמיות.

_________________
משה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht